pátek 8. února 2013

Recenze: Planet spa

Rozhodla jsem se, že když už tady pomlouvám nebo vychvaluji různé dobroty i nedobroty, tak proč bych nemohla jednou za čas dát kosmetickou radu? To sedí od holky, co se o svůj vzhled stará, jen když se nudí! :D

Pro dnešek jsem se rozhodla ohodnotit jednu masku, kterou jsem si nedávno koupila. Je z řady Planet Spa z Avonu, určitě jste o této značce slyšeli a když ne, tak se alespoň dnes dozvíte o něčem,co mám doma (Vyzkoušela jsem jich celkem 5 a z toho ještě o jedné uslyšíte! )

Cena
Já tyto masky normálně nakupuji, jen když jsou ve slevě, protože jejich cena se jinak pohybuje okolo 170 korun, nedávno, před Vánoci, byla v katalogu výhodná nabídka, jeden za 70 korun, no neberte to, ne? :)
Nejsem žádný škudílek, ale místo masky za 200 bych si koupila nějaké jídlo! :D


1. Pleťová maska pro hloubkové čištění pleti s květem thajského lotosu


Podle názvu má být jasný, že maska čistí do hloubky. Ale co ještě umí?

Konzistece masky je tužší, ale jakmile ji začnete nanášet na obličej, je krásně roztíratelná a svěží. Dobře se smývá a nezůstávají po něm fleky.

Když jsem masku nanesla na obličej, byl to nepříjemný pocit (asi proto, protože nejsem zvyklá si na obličej patlat makeup nebo jiné věci), když maska schnula, obličej mi to svíralo, to asi dělá každá maska. Zvlášntí ale je, že když jsem masku nanášela, tak barva byla fialová, ale na obličeji byla modrá, čím to je? :)

Po umytí jsem svůj obličej měla víc ráda. Nejen, že jsem se cítila více svěží, ale obličej byl o hodně čistší, rozzářený. Ale jako laik nepoznám, jestli má pleť byla vyčištěna do hloubky! ;))

Mé hodnocení:
Mimo to, že můj obličej "trpěl", když na mne maska usychala mu nemůžu nic vytknout. Beru to, že je to drahá maska, ale celkově značka Planet Spa má skvělé výrobky a tento mezi ně rozhodně patří. 
9/10


14 komentářů:

  1. Do Znojma jsem jela k doktorce. Mam tam gynekolozku. Na jakou skolu tam chceš jít?
    Jinak já spím dlouho těch 9 hodin přes noc dám. A doktorka mi dneska řekla, že je to všechno těma práškama. Přestaly mi vyhovovat. Proto mi bylo pořád špatně a byla jsem unavena. Prvně měla podezření na cystu, ale tu vyloučila. Tak budu vysazovat :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Planet spa je super značka; taky mám masku, ale nějakou bahenní a je suprová :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem doma měla bahenní, tu si oblíbila má sestra, protože jí to zmenšovalo pory a i s akné hodně. Ona na to hodně trpí, takže to uvítala! :))

      Vymazat
  3. Já věřím, že je dobrá, protože máme doma z této řady masku na vlasy a je skvělá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAk masku na vlasy jsem ještě neměla příležitost vyzkoušet, kouknu se po ní! :)

      Vymazat
  4. Přiznám se, že já jsem "zpátečník" - jsem spíše na domácí masky :-)... Jinak ta krupička - jakákoliv zdravá výžiba nebo Albert (ty jejich Bio - ale tam je dražší...) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a nějaký tip na domácí masku není? :))
      Děkuji moc! :)

      Vymazat
  5. Mám jí taky, používám jí jednou týdně a naprosto s tebou souhlasím, taky mám vždycky po použití obličej svěžejší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsem ráda, že má na ní někdo stejný názor jako já! :)))

      Vymazat
  6. Já si jí plánuju koupit už delší dobu ale tvoje recenze mě ještě pošoupla do toho abych si ji koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší.. Určitě nebudeš zklamaná! :)

      Vymazat
  7. Planet Spa je dobrá značka,asi 2x som si tam kupovala masku. Ale túto nie, popravde o tejto počujem prvý krát :) Ale ako čítam,budem ju musieš vyskúšať. Ďakujem za tip :)

    OdpovědětVymazat
  8. O značce jsem už slyšela, ale přiznám se, že jsem od ní ještě nic nezkoušela:) Ale chystám se:) tahle maska vypadá moc dobře! a souhlasím, že za tu cenu si jí tam nemohla nechat!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Planet Spa je sice dražší řada, ale já ji miluju právě proto, že je fakt dost dobrá :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))