čtvrtek 7. února 2013

Souhrn dnů

Pěkný ráno přeji! :))

Někteří z Vás jsou nyní ve škole, někteří v práci a někteří, jako já, si válí šunky doma a neví coby (těch moc asi nebude! :D )

Včera jsem Vás úplně zanedbala, taky i blog. Ale dnes Vám to chci vynahradit, prvně začnu událostmi a pak půjdeme na pořádný článek, který už chystám dva dny! :))

Co se událo? 
Dny mám celkem nudné, ale vězte, že zas až tak se nenudím. 
Konečně jsem oficiální "autoškolačka", už se šprtám z knížky. 

Dnes ráno mi došla GA od Zrzunky, strašně mě potěšila, jak obsah, tak milý dopis ♥  
Bavilo by mě si dopisovat, kamarádka na dopisování? :D

V GA jsem našla milý dopis, který mě moc potěšil. Také jsem tam objevila krásně žlutý lak se super zlatýma stínama- určitě se užijí! :)) Lesk ve formě "zázračného kelímku" a v poslední řadě 2 formičky ve tvaru srdíčka. Udělala jsi mi strašnou radost kočko ♥
Děkuji!

Zapisuji si věci do STOBU, abych měla přehled co čeho sním -B,S,T, KJ,..

Také jsem prohrabávala staré věci a našla pár diplomů, samozřejmě se Vám musím pochlubit! :D




Zkoušela jsem nové věci a recepty.
Toto kefírové mléko- čokoládové, všem doporučuji. Lepší kefír jsem snad ještě nepila! :))

10 komentářů:

  1. I já si válím šunky doma, ale trochu nedobrovolně, máme prázdniny :D Teď bych šla raději do školy, ale v pondělí budu závidět další skupince lidí, co budou doma :D
    Takhle knížka je super, taky jsem se z ní učila :) Byla jsem ve dvou autoškolách, protože ten první nic nenaučil a řval na mě, že neumím řídit (jasně, seděla jsem v tom po prvé :D), ale nechci tě děsit! ;) druhý autoškolák byl úžasný, ale teorii jsem musela zvládnout doma, tam měla jsem jen jízdy. Moc držím palce, budoucí řidičko.
    Nedávno jsem vyhrabala staré dopisy od lidí z tábora, až mi málem ukápla slza, bylo pěkný čekat na dopis ve schránce, kam se na to hrabe zpráva na fajsbuku, co? :)
    Tolik diplomů, dobře ty!

    pěkný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé,t o my máme prázdniny příští týden! :)
      Tak je super, že je na ní chvála.. :) děkuji, snad se mi vydaří a závěrečky budou na 1! :D
      Je to skvělý, když otevřeš schránku a najednou tam něco pro tebe je, já FB nemám.. Ale kouzlu dopisů bych podlehla hned! :))
      No, ono jich je i více, toto bylo takový to... zajmavý! :D

      Vymazat
  2. Máš stejnou knížku na autoškolu ;) Já k tomu mám i cd ;) A je fakt skvělý ..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také k tomu mám i CD, snad mi knížka pomůže! :D

      Vymazat
    2. Určitě :D Já se to z toho naučila..:)
      Ale asi hlavně díky etesty :)

      Vymazat
  3. když jsi psala článek, opravdu jsem byla ve škole :D:/ brr! naštěstí ještě zítřek a víkend!
    článek chystaný dva dny? to bude stát za to! :)
    autoškolačka, hh, to dáš :P
    dopisování by mě taky bavilo! :) a nemáš vůbec zač :)))
    STOB bude asi fajn, ale aby jsi to s tím nepřehnala! jídlo je svině, ovládne nás, ani nevíme jak
    kefír miluju, ale ty ochucené mi moc nechutnaj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak si hezky to volno užívej:) Autoškola je fajn, hlavně pak až je dodělána:-D Na řízení se těš:) Mě to hrozně moc baví:) a diplomy jsou úžasný:) Taky jim mám pár doma z dětských let:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že už mám autoškolu za sebou, zítra si konečně jedu vyzvednout řidičák :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k výhře a hlásím se k dopisování :-D

    OdpovědětVymazat
  7. taky jsem válela šunky :D
    grratuluji!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))