pondělí 11. března 2013

11.3 2013

Pěkný ráno! :))

Jak jste si užili víkend? Já bombasticky! :))


V Pátek jsme byli s přítelem a naší chlastací bandou na motosalonu a motocyklu v Praze.
A popravdě, vybrala bych si hned! :))




V Sobotu měl přítel zabíjačku, tak to bych ani nebyla já, kdybych si nešla na ovar, poprvé jsem jedla prasečí jazyk a poprvé jsem si ochutnala srdce. Je to nechutný? Asi je.. ale je to fakt dobrý! (A to jsem prosím vybíravá! :D ) Nakonec jsem si dala škvarky a byla jsem nad míru spokojena.

Měla jsem i jízdy, ani nevíte, jak mě baví jezdit v autě, já bych rejdila, já bych vozila, já bych bourala! :D :D

V Neděli jsem se byli po dlouhé době( po zimě) projet na našem miláčkovi, ninje! :)) Už je jaro, motorky vyjíždí, tak jsme museli vyjet i my. Krásný pocit, né jako v autě.
 Je tu někdo taky takový blázen do strojů, jak já? :)

 Mimo to jsem si na motocyklu poprvé šáhla na hada, obmotal se mi kolem ruky a já si ho zamilovala ♥


A co dnes?
Po škole jsu po dlouhé době do posilovny, když už jsme u toho. Ono to tak bývá, přibrala jsem 2 kila, ale nic si z toho nedělám, mám PO, takže tam bude hrát roli i ta zadržená voda. Ale přiznávám, že o víkendu jsem měla préé! :D 
 Mám 55, 8 kg!

Můj zadek:


Můj pas:


A mé rýsující se břicho! 


9 komentářů:

  1. Ahojda, to je parádá číst to v pondělí po ráno u výborný snídaně do postele - úžasně pozitivní článek! :) A líbí se mi, že snad začínáš být se sebou docela spokojená, jen tak dál. Máš proč:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluju motorky a v poslední době (v zimě) jsem si zamilovala i řízení auta, drandím jak závodník...:D

    OdpovědětVymazat
  3. joo, motorka by se mi taky líbila:)
    jazyk mi moc chutná, celkově všechny vnitřnosti :D
    a na motorky bacha, je to nebezpečný:(
    bříško se jistě dorýsuje, užij si posilku!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta modrá motorka,ach!!
    Máš super postavu!:) Já už nemůžu hubnout, protože mám podvýživu :(

    OdpovědětVymazat
  5. Motorky!:))
    Albíni jsou nejkrásnější!:))
    SUper postava:))
    Já posiluju, hubnou nemůžu protože mám taky podvýživu jako Vanesa :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnááá postava, i přesto že si přibrala 2 kg, ono to zase klesne :)
    had pro mě neeee
    a motorky skvělý :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě hrozně moc baví řídit:) I když takový blázen do strojů jako ty nejsem:) A šahat na hada? Nééé:-D Bych umřela:-D A máš krásnou postavu, závidím ti:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé...můj brácha a táta v pátek taky byli na nějaký akci s motorkama:). To jste byli na tom stejnym:).
    Páni. Zabijačku jsem nikdy nezažila x).
    Hadi se mi hrozně líbí:). Jsou to takový úžasný zvířátka:). Barevná, malá, s růžkama, obrovská...hrozně moc jich je:).
    Vaše motorka je silnice nebo naháč? Asi silnice co?:).
    To jsou totiž dva typy motorek, co se mi extrémně líbí:). Závidím ti to:).

    OdpovědětVymazat
  9. Motorky mám moc ráda, ale taky z nich mám respekt. Ovšem ta modrá... Je nádherná! Jízdu za volantem zbožňuju, jen mi chybí ten plechový miláček, no... Snad jednou :) A jinak Ti to ohromně sluší!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))