středa 13. března 2013

13.3 2013

Pěkný ráno! :))

Jak jste se vyspali a co včerejšek?
Na takový to pobavení

Já jsem se vypsala pěkně a včera jsem byla v jednom kole. Když se nevěnuji autoškole, tak škole, když né ani jednomu, tak zase hledáním vejšky...
Rozhodla jsem se, že chci jít na jazykovou školu, původně jsem měla v plánu ještě dietologa, nutriční terapeut apd.. Ale řekla jsem si, že na něco podobného si mohu udělat kurz, takže na to kašlu..
Ale jak mě znáte, jsem hoodně přeletující, co se mých plánů týče... Uvidíme. Jediné, co mě štve, že jsou to všechno ryze soukromé školy, znáte nějakou státní? Nebo nějakou, kde se platí tak do 10. 000 Kč a né 25? :D

Ttrocha nostalgie.


Včera jsem byla na Oliverovi Twistovi v Pardubkách, byl tam také někdo? Bylo to super!

Dneska jdu zase do posilovny, chci se teď zaměřit hodně na kardio, abych se zbavila "deky" na břiše, uvidíme jak bůh dá! :D

Mějte se krásně ♥


Ps. Divím se, že Vás stíhám obcházet! :D

8 komentářů:

  1. Tyjo vůbec nevím.. Jedině zkusit mezinárodní vztahy na vše :/

    OdpovědětVymazat
  2. :-) taky nevím, o jazykovce jsem nikdy nepřemýšlela

    OdpovědětVymazat
  3. Já byla na Twistovi v Brně ;)

    OdpovědětVymazat
  4. zbavujme se dek:D! je jaro! (Teda přichází)
    měj se!:)

    OdpovědětVymazat
  5. deku musím taky začít ničit..ale já spíš posilováním..kardio na mě moc nefunguje..poslední dobou jsem ho právě dost praktikovala a nic moc se nestalo..:D a nestíhám taky, takže je to v pohodě..a tu školu chceš jako VŠ nebo normální jazykovku na rok? Na VŠ když si najdeš filologické obory, tak se nic neplatí...můžeš studovat aj nebo nj ve zlíne...potom v olomouci jsou snad všechny jazyky na pedagogické fakulté a určitě je aj a nj na filozofické fakultě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já zatím vůbec nevím, na jakou školu se vydám :D Je to ve hvěždách :DD A holka vykašli se na nějaký extra kardio, radši jdi posilovat ;) Na otázku na blogu ti odpovím rovnou tam ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Písničky jsou krásné a ta první je vůbec nejlepší :D jinak název "deka" jsem ještě neslyšela, mě se líbí OTP ( ozdobný tukový pás ) :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jazyky se studují na filozofických fakultách všech státních univerzit v zemi. Já například studuji francouzštinu a angličtinu na Ostravské univerzitě. Jenom nesmíš počítat s tím, že je to jako jazykovka, to ne. Na VŠ se to studuje spíš z té odborné než z praktické stránky.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))