čtvrtek 14. března 2013

14.3 2013

Pěkný ráno.
U Nás je 6 pod nulou, tak to je síla Vám povím! :D 

Tak si zlepšíme náladu
 


Včera jsem byla u ortopeda... A nemile i mile mě překvapil.Nemilý je to, že prý mám oteoartrozu, vůbec nevím, co to je, ale mám na to prášky na dva měsíce za 600, jsem ještě mladá, mi řekl, ano, to opravdu jsem!, protože co jsem si přečetla, mívají to lidé NAD 60 let a né 18 let, a mělo by to zmizet. 
Paradox je, že mi doporučil běhání, i když po běhu koleno cítím jak prase, no co si budeme vykládat, i při něm! <- A to je ta dobrá zpráva, můžu- MUSÍM! sportovat :D

Včera jsem zahájila akci švihadlo, jsem to ale chcípák, po 10 minutách už mě chytaly křeče do lýtka! :D

Chtěla bych Vám ukázat jednu GA, která se mi moc líbí: TU!

Dneska budu mít zase nabitý den, škola, knihovna, autoškola, doučko, učení EKA, cvičení a jsem KO! 


Co máte v plánu vy? :))

14 komentářů:

  1. Doktor nařídil běhat, tak běhej! :D Jen opatrně s tím kolenem... Jinak když sem poprvé zkoušel švihadlo, málem sem se zabil, takže si z toho nic nedělej, to se poddá. Chce to jen čas. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přeji hezké běháníčko. :))
    A hlavně na sebe dávej pozor! ;)
    Já dneska budu odpočívat, protože bych cvičení dnes ani nestihla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se ti zlepší:))
    Já jsem zase nemocná :D takže bez cvičení,super..:(

    OdpovědětVymazat
  4. U mě na blogu právě probíhá soutěž :) a já bych tě moc ráda pozvala. Potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je paráda, že musíš sportovat, tak sportuj, je to super..:D já mám dnes v plánu cvičení,učení a kávičku s přítelem..:D

    OdpovědětVymazat
  6. dnes bolo nehorázne zima !! nenávidím to ,, už som myslela že sa oteplí a hned príde leto a stále nič :/ ,, :D

    OdpovědětVymazat
  7. Je hnusná zima a ja už som sa tešila že je to za nami a že sa oteplí :D Čo sa týka toho behu, je super behať s pocitom že ti to ešte aj doktor prikázal, je to fajn motivácia :) A držím palce, aby si sa za nejaký čas tých liekov zbavila a vyliečila ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Au, to koleno ti nezávidím;))
    Urč se ti to zlepší!:)) Já mám taky problémy jako důchodce :DD

    OdpovědětVymazat
  9. U nás jsou jen mínus 3, heč!:D
    Tak ať se ti běhá dobře a hlavně ať ti ty problémy zmizí. Buď v klidu, já za všechny svoje prášky utratím na měsíc aspoň 2 tisíce...

    OdpovědětVymazat
  10. 1D!<3 to se mi vždycky nálada zlepší!:) Doufám, že se ti koleno brzo zlepší!:-*

    OdpovědětVymazat
  11. oteoartrozu? to zní divně:D
    a s běháním radši opatrně!
    po deseti minutách? :) tak to nejsi vůbec chcípák! málo hořčíku,musíme pít magnesii :D
    big king mi nechutnal :D kousla jsem si jen kvůli milému, a taky mě čeká úklid i učení :)
    měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  12. Ráno zima, odpoledne teplo.. pak si člověk připadá jako věšák na oblečení :D
    Tak snad to zmizí, kolena jsou svině, ať už jim je cokoliv..
    Taky bych potřebovala někoho, kdo by mi doporučil, nařídil běhat. Říkám si, že po maturitě se odstěhuji na chatu a budu běhat se psem, ten mě bude milovat a já budu mít důvod a třeba mi to půjde, když bude táhnout 50 kilová váha :D
    Jak jde autoškola? :))
    Pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
  13. promiň že jsem tu tak dlouho nebyla :( neměla jsem náladu na blog :/

    já chci taky aby mi nějakej doktor řekl, že bych měla běhat :D. taky mě dost často bolej při cvičení kolena :/.. švihadlo je záhul :D těch 10 minut je náhodou dobrej výkon :P

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))