úterý 19. března 2013

19.3 2013

Pěkný ráno! :))

Nevím, jestli mám být naštvaná, nebo rovnou NASRANÁ! :D .. Kouknu se ráno ven, a normální člověk by si myslel, že to včerejší sněžení byl jen hloupý vtip, ale ono ne,  a tam snad 20-30 cm sněhu! Dělají si ze mě už prdel, doslova? :D
Už se těším moooc na koupání a na léto! :))


Dneska místo školy jedu do Telče na soutěž psaní všemi deseti ( Ale co si budeme povídat, učitelka mě tam poslala proto, že mám bezvadnou rychlost, ale všemi deseti nepíšu ani za mák! :D )
Měli bychom dojet kolem 5, takže já budu doma v 6 a myslím si, že budu ráda, že jsem doma. Pak si zacvičím, přišla jsem na chuť pořádnému HIIT, také jsem  si řekla, že denně udělám xx kliků, dneškem se převrší 100 kliků - né na ráz! :D
Jídlo si zapisuji do bločku a musím říct, že se držím, sladké jen na snídani. A můj velký pokrok? Dopolední svačiny má už také slané, já jsem dobrá! :D Mám z toho radost. ( to víte, někdo, kdo sladký musel ít pořád, pokrok! :)) )

Držím se pořád na váze už 55- 56. Ale pozoruji, že mám výraznější svaly, jak na rukouch, zádech, ale i břiše.. Na čem bych potřebovala ještě zamakat je zadek, ale věřím, že ho švihadlo srovná! :))

Co plánujete vy?


18 komentářů:

  1. Slané dopolední svačinky budu muset také vyzkoušet, zatím se mi to nedaří. :/
    Jinak držím pěsti u soutěže, také jsem jezdila na tyto "písařské". :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAké jsem vždy měla jen sladké typu jogurt, ovoce! Ale jde to! :))
      Děkuji za držení pěstí :))

      Vymazat
  2. Obrázek s holčičkama mě pobavil, super :-) Ať na soutěži dopadneš dobře a hlavně si užij den bez školy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, to počasí mě taky dostává, nesnáším zimu:-/
    A jinak tě obdivuju za ty dopolední slané svačiny, to bych asi nedokázala, jen občas, tak jednou za měsíc, dva dostanu chuť na polévku, tak si dám. Ale to už tady dlouho nebylo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zima moc nevadí, ale nesmí trvat dlouho! :D ..
      TAké jse si dřív nedokázala představit slanou sváču, ale jde to, není to vůbec zlé! :))

      Vymazat
  4. Ten sníh me taky dostal:-D vždyť je skoro duben,to je hrozny:-D a už jsem si myslela,ze si dala sto kliku naráz:-D to by byli hned svaly:-D tak ti přeju hodně štěstí na soutěži a doufám,ze vyhrajes:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jo, o tom si mohu nechat jen snít, ale chtěla bych to asi i dokázat! :D Zatím jich dám naráz jen 30! :D ..
      No na soutěži dobrý, ale nevyhrála jsem! :D

      Vymazat
  5. Sníh už mě taky točí, zbyde z toho stejně jen hnusná břečka, která se dá zvládnout snad jen v gumákách :D

    OdpovědětVymazat
  6. už vážím víc než ty!! :D
    jak dopadlo psaní? :D já to posrala!:D a o sněhu nemluvě://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, já taky psotupně přibírám no! :D ..

      Vymazat
    2. jak si jako představuješ, že jste měli celozrnnou a my ne?!:D ale co, aspoň jsem si ZASE dokázala, že jsem normální!:)

      Vymazat
  7. Držím ti palce na tej súťaži ;) ja som tam kedy si bola tiež, môžem otázku na akú strednú školu ty chodíš, mám pocit že na OA nie? ;)...ja mám toho snehu taktiež pokrk, chcem už konečne začať behať ale neznášam to keď je takáto zima :/

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Já většinou nemám slanou svačinu ani odpoledne..musím na tom zapracovat..:) Co si tak dáváš ke svačině slaného? Počasí mě taky štve ale byla jsem dnes ve fitku, takže mi to zvedlo náladu..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak snad soutěž dopadla a vyhrála jsi, já jsem na to psaní úplně levá :D A dáma na poslední fotce, ta má super postavu! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten první obrázek je bezvadný! :DD
    Jo, taky jsem měla jet, ale píšu jen 8 a odmítla jsem to! :DD

    OdpovědětVymazat
  11. tak to gratuluju k tomu sladkýmu :P .. psaní všema deseti? :D to jsme měli v prváku :D psát všema deseti zvládnu, ale píšu sedmi, malíčky vynechávám a mezerník dávám jen pravým palcem :D 100kliků? jsi blázen? :D i když ne naráz tak stejně.. :D to bych nedala :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))