úterý 12. března 2013

"Babské" rady, jak na celulitidu pomocí potravin

Pěkný večer.

Ne-jedna z nás se potýká s tzv. pomerančovou kůrou, je nás dost. Některá ji máme jen na pozadí, někdo na stehnech a někdo má jen pár dolíčků ( ten případ jsem já, myslím, že asi  dolíčky mám! :D )

A co nám je z přírody k nápomoci? Jdeme se kouknout!


Pampeliška

  Nejprospěšnější je asi kořen pampelišky, můžeme ho sehnat v podobě potravinového doplňku, nebo si můžeme připravit čerstvý pampeliškový odvar, který bude také prospěšný.
+
  • posilují játra
  • pomáhají zbavovat se toxinů a nadbytečné vody
  • poskytují silný koktejl antioxidantů (i vitamín A, C, D) a minerálů (zinek, železo, draslíkú
  • močopudné účinky


Kopřivy

Kopřivu můžeme připravovat a požít mnoha způsoby. Buďsi ji připravíme formou čaje, nebo ji koupíme jako kapsle, anebo z ní uvaříme polévku. Také je vhodné ji jen tak požvykovat, usušit ji a nebo si z ní udělat špenát ( který doporučuji)
 +
  • nejvíce detoxifikační bylina
  • plno antioxidantů
  • protizánětlivý účinek
  • uklidňuje kůži- ekzémy, ak
  • pomáhá při zažívání
  • močopudné
  • eliminují množství toxinů
  • zabraňují zadržování vody 
 
Zelený čaj
 Zelený čaj je skvělou volbou pro ty, co chtějí zhubnout a zároveň udělat něco pro své zdraví. Nejideálnější je pít tři až pět šálků denně po dobu dvou měsíců a měli bychom zaznamenat zlepšení. 
  +
  • pomáhá při snižování váhy -> zrychluje metabolismus
  • zabraňuje vstřebávání tuků
  • reguluje glukózu
  •  obsahuje teobromin- stimuluje uvolňování uskladněného tuku v těle




Brokolice
 
 Abysme prý zpozorovali výsledky, dopřejme si nejméně tři až čtyři porce brokolice vařené v páře týdně. 
+
  • je královna mezi zeleninou co se nutričních hodnot týče
  • spousta vitamínů, minerálů
  • kyselina alfa lipoová- zabraňuje tvrdnutí a hroucení kolagenových vláken



Citrusy
Kdo miluje džusy? Huráá! Máme si vymačkat každý den skleničku čerstvých pomerančů, či si dopřát salát s citronem a jiné super věci! :))
+
  • Vitamín C
  • bioflavonidy-> zlepšují cirkulaci krve 
  • napravují buněčnou nerovnováhu
  • udržují správné PH uvnitř těla



A další jako:
  • Špenát
  • Banány
  • Jablka
  • Meloun

8 komentářů:

  1. Mně by se hodily spíš rady na strie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. olejíček na strie od eucerinu..mě pomohl hodně moc..:)
      jinak já tak nějak používám vše..kromě pampelišek :)

      Vymazat
  2. Z tohodle jsou moje jenom citrusy :DD♥

    OdpovědětVymazat
  3. Vše až na kopřivu se snažím jíst:) Ďolíčků jsem se zbavila, ale až po zintenzivnění posilování na stehna:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vše se snažím tak nějak zařazovat, až na ty citrusy, které mi přes zimu nejedou. Moje celu. je teď strašná :-/ ale z 90% to svádím na HA, po které mi vždycky "vylezla".

    OdpovědětVymazat
  5. všechno miluju,tak bezva:D až na kopřivu:D

    OdpovědětVymazat
  6. Takže hurá baštit dobroty a pít zdravé čajíky :)) zelený čaj mám moc ráda

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))