sobota 2. března 2013

Hrozný bloger

Pěkné Sobotní ráno.

Jak ste si mohli všimnout, od Pondělí jsem se neozvala, popravdě, neměla jsem chuť, náladu a potřebovala jsem víc času sama pro sebe.
Myslím, že kdybych neměla špatné svědomí, že Vás neobíhám apd. tak sem ani nepáchnu. Mé blogerské nadšení upadlo. Ale vím čím to je, málo, málo času! ;)

S jídelem se držím, s pohybem je to pak jiný. Tento týden na něj nebyl vůbec čas, byla jsem v jednom kole- takže můj denní pohyb se rovnal 9 km chůze, to je asi vše.

Dneska chci jít běhat, už se na to těším. Ale přeci jen, těším se víc na to, až bude 10 stupňů a né 1 jako je dneska! :))


Mějte se krásně,
napravím se!♥

9 komentářů:

  1. Vůbec si nedělej starosti s tím, že nemáš čas. ;)
    Hlavně, abys stíhala to, co potřebuješ.
    Také už se těším, jak bude tepleji, abych konečně mohla vyběhnout vstříc své nové výzvě - běhu (jak nečekaně :D). Příští týden si musím skáknout do Lidlu, abych se pěkně vybavila oblečením na běhání, a potom už nebudu moct couvnout, když do toho vrazím prachy. :D
    Užij si víkend a měj se nádherně! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, čas, čas , čas..
    Někdy je vážně potřeboha ho mít, ale to u mě nehrozí! :DD
    Akorát já teda, že na kolečkáčích jezdím i do školy :D

    OdpovědětVymazat
  3. S tím časem to znám :-) Tedle týden byl pro mě také kritický.. Běhání si užij, já počkám až se ještě oteplí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nic si z toho nedělej, taky jsem teď měla splín a měsíc jsem psala jen aby něco bylo (povětšinou blbosti) a teď mě zase políbila múza a je mi hej :) Prostě si člověk potřebuje chvíli spočnout(jak by řekl tělocvikář :D)
    Na běhání se taky chystám, ale dnes spíš asi vytáhnu kolečkové brusle :) Počásí přímo láká k aktivitám venku :)

    OdpovědětVymazat
  5. někdy člověk prostě nemá náladu :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj spriatelíš blogy ?

    www.tearsofanangel.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Znám to... taky mám teď méně času, články v pohodě zvládám, ale s tím obíháním jsem na tom taky občas na štíru :-)....

    OdpovědětVymazat
  8. neboj, nikde není psáno, že blogger musí přispívat každý den. Já osobně si raději přečtu článek jednou za čas, který má něco do sebe;) Na běhání se těším zítra, sluníčko už mě k tomu nepokrytě láká;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ne vždy je na blog čas, to je jasné, mám to velmi podobně :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))