úterý 5. března 2013

New in: Potraviny

Pěkný večer.

Tak se dnes hlásím, ale pro změnu s potravinami. Už dlouho jsem si neudělala radost tím, že jsem vyrazila nakupovat jídlo. (Věřte nebo ne, baví mě to tisíckrát více než nakupování oblečení! :D)

Impuls pro mé nakupování byla také poukázka do zdravěnky, kterou jsem dostala na narozeniny, tak a hurá na to!


1. Bulgur
Místo: Zdravěnka
Cena: 33 korun
Už strašně dlouho jsem chtěla tento zázrak vyzkoušet. Viděla jsem u Vás nespočet receptů, takže když jsem ho spatřila, neváhala jsem ani minutu a hurá s ním do košíčku! :))

2. Carob
Místo: Zdravěnka
Cena: 20 korun
Máte rádi kakao? Já ano ( pozor, nemyslím tím granko). Carob je asi něco podobného i když chuť má výraznější a jinou, za mě doporučuji, protože třeba s kaší se po něm mohu utlouci! :))

3. Grahamové špagety
Místo: Zdravěnka
Cena: 33 korun
Toto je má premiéra, špagety mám děsně ráda, tak jsem se rozhodla je ozdravit.

4. Arašídové máslo
Místo: Lídl
Cena: 59,90 korun
Tak si myslím, že není třeba komentovat! :D

5. Rýže natural
Místo: Zdravěnka
Cena: 23 korun


6. Slunečnicový chléb
Místo:Lídl
Cena: 21, 90 korun
Doporučuji, je v něm hodně slunečnicových semínek a je hoodně vláčný! :)


A co vy byste doporučili? :)

14 komentářů:

  1. Miluji tydle články !:-)Akorát ten carob mě zatím neláká, ale uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš samé dobroty (ty těstoviny zbožňuji kupuji je i ve tvaru mušliček ;-) )
    Jinak za sebe mohu doporučit spoustu věcí- pohanku, kuskus, fazole mungo, chia semínka, sušený ibišek, goji, javorový sirup, kaše nomina, jáhlové vločky... je toho opravdu spoustu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten ibišek jsem nedávno viděla poprvé a koukala jsem jak puk, že se to jí :-D

      Vymazat
  3. Bulgur jsem měla dnes na oběd, mňam.

    OdpovědětVymazat
  4. Já už taky konečně budu muset pro to máslo :D

    OdpovědětVymazat
  5. taky ráda nakupuji potraviny:) a ten bulgur jsem ještě neviděla, tak pak přidej nějaký recept:)

    OdpovědětVymazat
  6. jí karob jsem si koupila stejný a nejlepší je v kaších, doporučuju!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Bulgur jsem měla prvně včera a byl výborný! :))
    Arašídové másílko už mám u přítele, těším se na něj. :P
    Jinak ten carob se objevuje v hodně receptech, co jsem si všimla, tak že bych si ho také koupila? :)) Kromě kaše si ho dáváš ještě do něčeho?

    OdpovědětVymazat
  8. z tvého seznamu jsem měla zatím jen ten chlebík :) je super

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj! Pokud jsem to dobře pochopila, jsi z Nového Města na Moravě, že? Ty nakupuješ ve Zdravěnce tam? Nebo ve Žďáře u nádraží? Já jsem právě ze Žďáru a občas zajdu do Zdravěnky na Stalingradě, v té u nádru jsem ještě nebyla - ale jak tak sleduji tvé nákupy (pokud jsou odtamtud), tak to budu muset změnit :). Janča

    OdpovědětVymazat
  10. Jé tak kdyby jsi byla tak hodná, a nějaké recepty mi poslala na email až budeš mít čas :-) Byla bych ti vděčná. drobenka46@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak z toho neznám akorát karob - teda znám, ale nikdy jsem ho neochutnala :-D... už ho budu muset zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já za oblečení skoro neutrácím, jen v létě mám slabost si pořídit alespoň jedny hezký šaty. Kolikrát si říkám, že místo trička bych mohla mít tolik a tolik věcí ze zdravé výživy, že peníze ušetřím :D
    Všechny uvedené potraviny mám moc ráda! akorát grahamové špagety jsem neměla. Vyzkoušela jsem akorát celozrnné z Dm.

    OdpovědětVymazat
  13. Bulgur mi moc chutná připomíná mi chutí ječné kroupy. Carob mi nějak nesedl ale ty grahamové těstoviny jsou výborné, ještě si kupuji pohankové těstoviny a naprostá bomba-doporučuji.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))