středa 6. března 2013

Ortoped

Pěkný večer.

Vím, že hodně z Vás asi není 100% fit. A proto Vás prosím o radu, co se zdraví týče.
Dneska jsem se rozhodla už začít něco dělat. 
Před dvěma lety jsem byla na první operaci kolene( měla jsem čéšku opilovanou o kost do trojúhelníku z obou stran- od pádů, skoků z volejbalu). Po ní mi bylo asi 3 měsíce fájn, rozpohybovala jsem ho, cvičila, jedna báseň. Asi po půl roce jsem začala mít zase problémy. Jizva mi přirostla a koleno bolelo jako čert.
To vyvrchlilo až k druhé operaci, která se konala před 10 měsíci. Nadějně jsem si myslela, že když je to tak proslulý ortoped, asi už s tím problémy mít nebudu (známý být může, ale né dobrý).  
Jo, už asi dva měsíce se potýkám s takovými bolestmi, že sem dřívější bolesti nemohla nazvat bolest!

Touto cestou Vás žádám. Máte v okolí nějakého dobrého, výborného ortopeda? 
Dojela bych kamkoliv, věřte, jsem zoufalá a na další nezdařenou operaci jít FAKT NECHCI!
Pište klidně i na maila.

Děkuji tisíckrát ♥

13 komentářů:

  1. ráda bych ti pomohla, ale na dobrého ortopeda jsem ještě nenarazila :( taky mě zlobí kolena.. snad to bude dobré!

    OdpovědětVymazat
  2. jediná rada je nechat to POŘÁDNĚ uzdravit.. což znamená žádný sport, zbytečné namáhání... to jediné + ten pořádný ortobed a nějaké rehabilitace by ti pomohy.. podle mého názru..
    Bhužel žádném dobrém nevím :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vím, uzdravit. Ale každý ortoped mi po operaci a rehabkách řekne, že už jsem zdravá, vždy mám začínat na kole, takže tak vždy začínám... a nakonec mi řekne, že už si co se sportu týče mohu dovolit vše a nevídí problém, proč bych nemohla třeba běhat apd! :( ://
      Ale děkuju! ;)

      Vymazat
  3. jéje kdybych ti tak mohla pomoct, ale bohužel s naším ortopedem zkušenost nemám. Držím palce ať brzy dobrého najdeš. PS: taky mám za sebou nevydařenou operaci :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě je líto ;)
      Děkuji moc za podporu! :))

      Vymazat
  4. Já doporučit nemůžu..narazila jsem jenom na laxního ortopeda, který mi vůbec nepomohl..a ještě mi dal cviky, po kterých se mi chodidla ještě zhoršila..Mám ploché nohy, jdou mi jakoby dovnitř, všechny boty se mi takhle po pár měsících zlikvidujou..když dlouho běhám, bolí to.
    Držím taky palce,ať nějakého rychle najdeš!:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pane jo, to jsem nevěděla, že s tím jsou také takové problémy! ;)
      A ť se ti to brzy zlepší! :))

      Vymazat
  5. To je mě moc líto, že se problémy vrátily :( Já teda s tímto žádné zkušenosti nemám, jen jsem jednu dobu z běhání měla nějaké natažené svaly a tak jsem furt kulhala. Takže myslím, že i pro tebe takové sporty moc nebudou, ty kde moc zatěžuješ kolena. Zkus se třeba vrhnout spíš na plavání, tam zapojuješ celý tělo a nenamáháš klouby, nebo nějaké posilování. A já ti to už psala i s tím insanity, pamatuješ? :) Možná taky můžeš zkusit nějaké doplňky stravy s kolagenem? Ale nejlepší bude určitě vyhledat nějakou tu pomoc a už se s tím nadobro vypořádat. Přeju hodně štěstí a držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to budu muset přehodnotit! ;) Insanity už necvičím, kolena to při skocích moc nedávala! :D
      Děkuji za rady, na ten kolagen se kouknu, dííky moc! :))

      Vymazat
    2. Nejlepší doplněk stravy s Kolagenem je Colafit! Je to čiská želatina, co ti pomůže nějak ten kloub jakoby obalit a regeneruje to klouby celkově... Tak zkus ten...

      Vymazat
  6. Žádného ortopeda neznám, ale mrzí mě že se ti bolesti vrátili. Snad najdeš ortopeda, který tu operaci udělá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na podzim jsem absolvovala artroskopii kolene. Měla jsem s ním problémy čtyři roky. Poznavála jsem změnu počasí, nesmělo být moc dlouho pokrčené, těžko jsem zvládala schody. Jako důchodce. Na podzim mi v něm ruplo a už jsem se nepostavila. Byla jsem na artroskopii a vypadá to, že už bude fajn :) JEn si ještě pořádně nedřepnu a nekleknu. Ale přeju hodně štěstí, jinak znám jednoho ortopeda v Náměšti nad Oslavou :)

    OdpovědětVymazat
  8. Promiň, ale s tímhle ti asi nepomůžu! :/
    Budu držet palce, ať se to ale spraví! :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))