středa 20. března 2013

Radosti posledních dní

Pěkný ráno!

U nás po dlouhé době svítí, tak jen  doufám, že Oskar nezklame a ten bílý hnus odstraní! :D

Chtěla bych se Vám pochlubit, čím jsem si posledních dnech udělala radost. Jste zvědavý? :))


1. Adidas Noe!
Botky jsou už potřebovala. Snad už 3. rokem jsem věrná Adidas, je to asi jediná značka bot, která mi vydržela dýl jak rok a to je co říct! :))

2. Poklady české kuchyně
To je prosím má první kuchařka. mám z ní strašnou radost, protože je v ní nespočet super receptů a hlavně, napsal jí Roman Vaněk! :)

3. Diář

Měla jsem pouze školní, nyní už se pyšním krásným velkým diářem, kam se mi vleze všechno! :))
Máte taky tak rádi diáře? :))

4. Péče o vlasy s marganovým olejem
Pokud máte problémy, jako já, se zničenými vlasy, konečky. Tak rozhodně doporučuji, vlasy po této péči voní ještě snad 3 dny a účinky jsou. Vlasy jsou hebčí, zářivější a po delší době užívání i zdravější. Mám k šamponu a kondicionéru také olej, který není na fotce! ;)

5. Objednala jsem si kloubní výživu
Není co dodat, pro mě nutnost!


Také jsem si udělali v poslední době radost něčím jiným, jak jídlem? :)

21 komentářů:

  1. Tak přesně tuto kloubní výživu vždy objednávám dědovi přes net. :D U něho už je to jako v lékárně (nicméně věk už je holt vysoký, tak je to celkem pochopitelné). Jen mě vždycky fascinuje ten pohled na něj po ránu, když se cpe všema těma bobulema. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kuchařka je báječná! Zrovna včera jsem po ní koukala a váhala - mam koupit, nemam :-) Nakonec ne, ale jednou stejně bude moje :-) A má ještě jeden díl myslim..

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že se to daří moc dobře, jen tak dál! :-)
    Botky a Avon máme stejný :) Já mám ale ty boty bílé s modrými proužky.
    Tu kuchařku ti závidím, i když sama mám podobnou, mohla bych v tom listovat pořád :)
    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  4. diáře miluju, pořád si všechno píšu, zaznamenávám, rozepisuju, plánuju :D teď co mám malou /je jí 7měsíců/ tak si pořád píšu třeba kdy a jak dlouho kojím, kdy šla spát a jak dlouho spala atd :) jsem zapisovací maniak!!!

    OdpovědětVymazat
  5. tak vlasová kosmetika, botky a kuchařka vypadají dobře. Já jsem si v poslední době koupila akorát nějaké to oblečení a boty..:D Jinak na mém blogu v předposledním článku jsem psala jak děláme tu řepu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem na diářích přímo závislá, jsou to i jakoby mé deníky, ráda se pak vracím..pustím si z hudbu z té doby a jenom vzpomínám:))

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám botasky Adidas už několik let a když se vyčistí, pořád vypadají jako nové. Máš pravdu. Ta kuchařka vypadá luxusně. Diářů mám hned několik, ale upřímně pořád mám problémy se zapisováním, jsem zvyklá psát vše do mobilu. Na ten šampon už jsem chválu slyšela, asi ho vyzkouším. A kloubní výživu mám od Priessnitze.

    OdpovědětVymazat
  8. Já Adidasky ještě nikdy neměla :D dávám přednost spíš Nike botám ;) ty mám teď už víc jak rok a jsou pořád v pohodě :) .. Kuchařka vypadá pěkně, já ještě svojí první kuchařku nemám :P ... Advance Techniques je dobrá značka :) mám kondicionér na barvené vlasy a myslím, že je skvělej :P .. Já si tenhle týden udělala radost balzámem na vlasy, ještě jsem ho nezkoušela ;)


    a ta moje únava bude spíš tím počasím :) dneska už se cítím líp, když je venku pěkně :) a přecvičená určitě nejsem :D spíš bych potřebovala začít pořádně cvičit, protože to pěkně flákám :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak šampon vypadá suprově, co je to za značku?:)
    Zítra frčím do Brna, tak si snad koupím taky nějaký botky, nejspíš adidas nebo nike :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty boty jsou krásné!:) Já jsem zase věrná značce nike :)

    OdpovědětVymazat
  11. Až teď jsem si všimla, že nejsem tvým pravidelným čtenářem! :O to jsem musela hned napravit :P

    OdpovědětVymazat
  12. Ten diář je úžasný, stejně jako boty :).

    OdpovědětVymazat
  13. to zrní je špalda v medu :) ze zadu je: špalda 70%, med 30%, nic víc tam neni :) ale je to fakt dobrý :) a koupila jsem to v dmku ;) ale řekla bych, že to budou mít v každý zdravý výživě :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, z takových věciček bych měla radost taky :) diář je božský!

    OdpovědětVymazat
  15. Kouky, moc Ti děkuji za komentář a podporu! :) K té slečně netřeba se vyjadřovat :))) Je skvělé, že sis takhle udělala radost! Já se taky moc ráda odměňuju! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já si poslední dobou dělám radost furt a už mi začíná plakat peněženka :D Od toho sandbagu, po kettlebell, proteiny, oříšková másla... no, za poslední měsíc se můj rozpočet hoodně zúžil :D

    OdpovědětVymazat
  17. Já si udělala velkou radost sprcháči a tělové mléko Balea :) A bundičkou..ale ještě toho dost plánuji ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Samé krásné radůstky! Já jsem na diáře "magor" :-D... každý rok musím nějaký krásný a dokonce si je schovávám :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Ten olejíček na vlasy mám taky a nemůžu si ho vynachválit :) vlasy mám naštěstí hodně kvalitní, ale přece jen prevence je potřeba :))

    OdpovědětVymazat
  20. Jé ty botky jsou moc hezké!:) Stejně tak diář, taky potřebuju velký, protože si tam píšu každou blbost:-D a ta kuchařka vypadá skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  21. kdo by svojí kočičku nemiloval :P jsou to nejroztomilejší stvoření :) .. taky bych vyhledala doktora, kdybych měla nějakou příšernou únavu ;)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))