čtvrtek 28. března 2013

Štrúdl

Jak jste na tom s různými štrúdly, záviny? :) Já je naprosto miluji, jak na slano, tak na sladko. A mezi mé oblíbené patří právě jablečný štrúdl, který miluji od té doby, co jsem ho u mé milované ♥ babičky, ochutnala! :))
Je nespočet receptů na ně a já se s vámi podělím o tento.

Co budeme potřebovat?
1 pomazánkové neochucené máslo
2 kelímky od pom. másla mouky ( já dala 1:1 celozrnná, hladká)
Náplň:
4 jablka
skořice
vanilinový cukr
třtinový cukr


Postup:
1. Do mísy vyklopíme pomazánkové máslo a poté přidáme mouku.

2. Zpracujeme v jemné těsto a necháme asi 10 minut odležet.
3. Do mísy si nastrouháme na hrubo jablka, zasypeme je skořicí a přidáme cukry.

4. Těsto si rozdělíme na 2 části.
5. Vyvalíme z každé placky a plníme jablečnou směsí. Zamotáme jako závin.
6.Nohavice pomažeme máslem a pár plátků másla poklademe na nohavice. 
7. Pečeme cca 30 minut (podle trouby)


Dobrou chuť,
Vaše K ♥

35 komentářů:

  1. je zajímavé, jak jej každý děláme jinak!:)
    mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ochucený cottage není špatný, ale ten přírodní mi chutná víc :) a dobrou náladu mám! snad na dlouho :)))
      krásné svátky!

      Vymazat
    2. Tak tento způsob není jediný, mám také z pařeného těsta, ten taky miluji♥
      Jé, tak too usím ochutnat! :)

      Vymazat
  2. Teda, super receptík! :P
    Štrůdly naprosto zbožňuji. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. těší me, že se líbí! :))
      Jsme na tom stejně!

      Vymazat
  3. Taky miluju štrůdly všeho druhu! Doma je nejvíc oblíbený se salámem, zakysanou smetanou a česnekem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PAne jo, to zní skvěle, určitě vyzkouším! :)

      Vymazat
  4. :O ten vypadá úžasně! :O to musím zkusit :) mám strašně ráda štrůdl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Štrůdl mám moc ráda :) Hlavně od maminky, ten nikdy neodmítnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když se s tím nemusíš štvát, tak pak všechno chutná dobře! :D

      Vymazat
  6. Dřív jak jsem byla menší, jsem to vůbec nejedla, vůbec nechápu proč:D teď je miluju! a tenhle vypadá fakt skvěle:O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem je měla u babičky pořád! :D:D

      Vymazat
  7. štrůdl zbožňuji!:) Jak ten udělaný takhle na sladko, tak i mám ráda i ten třeba se šunkou a sýrem:) Tvůj vypadá výborně!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se šunkou a sárem, to zní dobře! :)

      Vymazat
  8. Týjo, z pomazánkového másla? to vidím prvně! :D
    A štrůdl taky miluju, vždycky od babičky byl ten nejlepší.. ale co sem začala řešit jídlo, už ho tak "neužívám" :/..
    Ale pudinky určitě zkus, jsou vynikající ! Akorát maličké :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím to je, že jídla od babiček jsou nejlepší? :-oo
      Já si myslím, že se štrůdl dá dost ozdravit, takže se toho neboj! :))

      Vymazat
  9. Tak štrůdlem bych se s prominutím užrala :). Miluji ho:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych byla schopna sníst i dvě nohavice! :D

      Vymazat
  10. Supeeer:-) Miluju štrůdl a pomazánkové máslo by mě samotnou nenapadlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ale musíš uznat, že je to vskutku jednoduché! :))

      Vymazat
  11. Moc děkuji za komentář! :) Jsi hrozně milá!!! :) A štrůdly ty miluju!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. štrůdl!:)) Mi děláš chutě, ten jsem neměla hodně dlouho! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šupkej pro jablka a na nic nečekej! :)

      Vymazat
  13. Gnamm, to vypadá lákavě, díky za recept :)! Záviny taky občas můžu, jak na sladko, tak na slano :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NA slano mám také ráda, ale je pravda, že já osobně ho ještě nedělala! :(

      Vymazat
  14. Ten recept na těsto je vskutku originální, fakt ! :D A u nás v rodině je štrůdl velmi, velmi oblíbenej ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO a hlavně ho dokáže i antitalent v kuchyni! :d ..
      U nás taky, koukám, že je to rozšířené! :D

      Vymazat
  15. Když mě někdo nechá se štrůdlem samotnou v jedné místnosti, tak jsem schopna zlikvidovat do 10minut celou nohavici!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsem na tom velice podobně ;D

      Vymazat
  16. mňamky tak tá vyzerá veľmi chutne :) mám rada takéto koláče :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluji koláče nebo záviny s ovocem! :)

      Vymazat
  17. Tak z pomazánkového másla jsem o tom ještě neslyšela, super tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAké to u měě byla premiéra! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))