pátek 19. dubna 2013

19.4.2013

Pěkný ráno! :))

Tak krásně se mi probouzí, když venku řvou ptáci a hned v 5 hodin máme 11 stupňů! :))

Ke včerejšímu článku, našli se tam nějaké otázky, tak se je budu snažit zahrnout do příštího článku, který bude v Sobotu! :))

Dneska se Vám chci pochlubit s některými věcmi! :))

1. Byla jsem "venčit" mého ♥ králíčka vilíčka!

2. Koupila jsem si botky a vlastně mě k tomu inspiroval David! :)
Uvědomila jsem si, že běhám v křuskách, takže jsem to napsavila a je to něco bombastického! :))

3. Dneska je den vlnění číslo 5, to znamená, že už se mohu více rozšoupnout co se sacharidů týče! :)

4. Koupila jsem si tyčinku od aminostar a musím doporučit!

5. Má kočička je stašně šikovná! :D


A to je vše, musím se jít učin Matiku- dneska píšeme takovou - čtvrtletku a já mám Enko, takže na ní bude hoodně záviset má známka! :D

Mějte se fanfárově!♥

28 komentářů:

  1. Krásné botičky! Taky se chystám na nový úlovek :))Máš roztomilého králíčka, takový chlupáček! :) Přeji hodně štěstí u písemky!

    OdpovědětVymazat
  2. úža králík a velice šikovná číča:D
    botky se mi moc líbí:) a k pátému dni - jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, ten králíček:D gratuluju, že se v těch dnech tak držíš:) přidej večer jídelníček;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídelníček přidám zítra dopoledne! :)) Jako další souhrn! :)

      Vymazat
  4. Králík sladkej a botky jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Králíček je roztomilý. :))
    Na ty botky se také chystám, ale ještě se stále nemohu nějak definitivně rozhodout, zda s jejich koupí ještě počkám nebo ne. :D
    A na sobotní článek už se moc těším. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě si je pořiď Kristý, běhá se s něma úplně samo! ;D

      Vymazat
  6. supr boty! já se taky chystám přídit si nové

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee..ten králíček. Ten je vážně roztomilej:). Dokážu si představit jak moc je asi hlaďounkej:).
    Ty boty se mi hrozně líběj. A nevím proč, ale ta barva mi připomíná Cassey:D:D.
    Sůšu neznám:).
    Jo náš kocour naštěstí moc nevyvádí, akorát včera poprvý po dlouhý zimě přinesl myš. Začíná holocaus myší a ptáků.
    Doufám, že ti ty vlny nebudou dělat moc problémy:).

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce při čtvrletce a přeji hezký den, u nás prší..:(

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné boty, to se v nich bude běhat :)...Tady taky řvou ptáci, jaro je asi definitivně tu :).

    OdpovědětVymazat
  10. Teď se ti bude běhat jedna báseň :))...

    OdpovědětVymazat
  11. já měla dřív taky králíka, ale bohužel byl nějaký "nezakrslý" takže s emi do vodítka nevešel :D ale byla s nim zábava :) tu tyčinku bych si dala akorát škoda, ž ejsou všechny tyhle věci dost drahé (teda pro mě), ideální by bylo kdyby stála 4kč jako obyčejná musli tyčinka z tesca :D občas si kupuji z DM cookies proteinovou za 5 kč a dost si přitom rvu vlasy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady ta stála 15 korun, nekupuju si je často, takže mě to nevytrhne, za zkoušku to stojí! :))

      Vymazat
    2. vyzkoušela bych, ale nemam jí kde sehnat a přes internet se mi to nechce kupovat :D to si teď raději vyzkoušim maxi nutu :)

      Vymazat
  12. mi tu máme taky teplíčko :) ale sluníčku se moc nechce svítit :D chvilkama dokonce prší :/ ... ten králíček je uplně ťuťu!! :D .. Boty jsou naprosto nejvíc nejhezčí!!!! :O moje oblíbená kombinace barev - růžová, šedá. Určitě musí být strašně pohodlné :) .. šikovnou kočičku mám taky :D sice se to moc nestává, ale jednou za čas, taky něco takového vyvede :D .. ze čtvrtletky Matiky jsme z rovna dneska dostávali známky - 5 :D naštěstí mi na čtvrtletí vycházela dvojka (nevím jak jsem to dokázala) tak se nic neděje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také u nás dnes prší! ;)
      A máš pravdu botky jsou dost pohodlné! :))
      Jé, určitě si to pravíš! :))

      Vymazat
  13. Já jsem si minulé léto koupila nike boty na běhání a nedá se to srovnat s jinými. Ten běh je hned o něco krásnější :)

    OdpovědětVymazat
  14. zapečenou brokolici si dělám často a brokolicovou omáčku jsem taky nedávno zkoušela :P tak to vidím na tortilu s brokolicí, jak mi radí holky :D ještě se rozhodnu :)

    OdpovědětVymazat
  15. ty boty vypadají parádně přemýšlím, že začnu sportovat pravidelně tak bych si asi koupila taky nějaké takové pořadné :)

    OdpovědětVymazat
  16. Páni, ten králíček je naprosto úžasnej!!! :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  17. děkuju :) ty vždycky píšeš takové milé komentáře, které mě strašně dokážou povzbudit♥ .. doufám, že to bude jednou perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jojo to teplo je úžasné a botky jsou super" Taky bych už měla ty svoje "stařešiny" vyměnit :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Taky mám králíčka a tenhle je boží :-) A boty jsou také moc hezký :-)

    OdpovědětVymazat
  20. To jaro je super, co? Jinak boty parádní!! :) Fakt moc hezké, to sis musela udělat radost. :) A máš super králíčka! :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))