pondělí 22. dubna 2013

22.04.2013


Hola, holá!
Škola volá!

Zdravím všechny studující a samosebou i pracující

Jak jste se dnes vyspali?
Já měla sen.
A ten byl strašný! :D

Chtěla bych Vám říct pár mých zážitků, nových zjištění apod. :))

1. Zjistila jsem, že mi začínají být malá trička.

Ale držte se....
V ramenech a rukou! :D:D
http://www.google.cz/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=PfIOJUfDVtsjzM&tbnid=25xGZWMiv6JAeM:&ved=&url=http%3A%2F%2Fkulturistika.ronnie.cz%2Fc-9603-27-tipu-pro-zdravejsi-ramena-i.html&ei=q7h0UePED5HXsgbFh4EI&bvm=bv.45512109,d.Yms&psig=AFQjCNEkQyoTj2HllwsKGdb0wD8GKS6h4Q&ust=1366690347621140
2. Dneska jedu 2. cyklus vlnění, takže Ahoj NULO! :D

3. Ve středu mám doktora, který mě mimo vyšetření váží a hlídá mě, bojím se, že díky SA mám nějaký ten úbytek váhy a jemu se to nebude líbit ://
Trocha nostalgie, 2 roky zpátky, jsem jsem se čokolády nemohla nabažit! :D
4. Měřila jsem se a výsledky jsou zatím mooc pěkný! :))


5. Dneska jdu nakupovat, takže se můžete těšit na New in! :)

6.O víkendu se ze mě stal cestovatel (Pardubice, Velké meziříčí,...) A POPRVÉ jsem zhřešila zmrzlinou, ale né ledajakou- Točená rybízová ♥ dřeň! :))
V chorvatsku, minulý rok, to jsem byla buřtík, ale zmrlinu jsem si vychutnávala jak o víkendu! :D

7. Rozhodla jsem se chodit 1x týdně do naší školní posilky, ze začátku kvůli času, a makat s váhama! :)

Mějte se fanfárově! :)

21 komentářů:

  1. všech sedm zpráv je super, ne?:) ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  2. Já obdivuji, že sis "naordinovala" i nulové dny, ty bývají prý docela psycho. :D
    Snad to ve středu u doktora dobře dopadne. :))
    Na výsledky po sachardiových vlnách se už těším. Jak dlouho je chceš vlastně držet?
    A posilovnu ti jedině schvaluji. Jak budu mít po všech zkouškách, tak chci také začít chodit.

    OdpovědětVymazat
  3. Teď bych si vážně daa zmrzlinu a vyrazila k moře, když tě vidím :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda! A ta písnička od Marpa je skvělá :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. drž se, nula asi bude hodně velká síla..:D já v posilce nikdy nebyla, ale už jsem dohodla s kamarádkou, co tam chodí, že to tam rozjedem:D a gratuluju k nárůstu rukou:)

    OdpovědětVymazat
  6. Už se těším na new in:)
    Taky bych vyrazila k moři, hned!

    OdpovědětVymazat
  7. Já včera měla nanuka i zmrzlinu v kornoutu :DDD jinak držim pěsti, ať se ve všem daří ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Super..posilku schavuluju..hezky mákni..je to sexy když tam ženská zvedá super váhy..:D a těším se na fotky po vlnění..budou? :)

    OdpovědětVymazat
  9. :D Jestli z tebe bude druhej Arnold hmm nevím nevím :D
    Každopádně chválím a klobouk dolů před tebou.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně ses tedy moc líbila i jako "buřtík", jak píšeš. ;-)
    Jsi pořád krásná - ať už štíhlá nebo trošku oplácaná. ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je skvělé!:) Ať se ti dál takhle daří a zmrzlinou se prostě někdy musí zhřešit:-D a těším se na new in!:)

    OdpovědětVymazat
  12. malá trička přes ruce? :D pěkně :D .. určitě máš radost z pokroků :) .. těším se na New in :) a ta fotka z chorvatska- buřtík? kde prosimtě? :D náhodou tam máš pěkný břicho :)

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou to všechno vypadá dobře... a rybízové točené bych taky neodolala :-)

    OdpovědětVymazat
  14. děkuju za radu :) tak budu jíst furt stejně no :D mě to nějak včera napadlo, když jsem si dávala svačinu, a přitom jsem si jí dávat nechtěla, protože jsem se cítila najedená :D

    OdpovědětVymazat
  15. To je super, že máš tričko malé přes ruce a ramena! Mám ráda, když vidím pokroky na oblečení:)
    Taky máme školní posilovnu, ale je celkem v komunistickém stavu, takže si raději zajdu do fitka ve městě:D :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hi dear. .=) Nice blog! I'm new your follower , spare parts??
    I wait u in my blog,follow me =P! Kiss kiss <3

    http://thefashionvictimbyantonellabasile.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  17. Souhlasím:) Né vždycky jsou namyšlené v podpatcích, ale trocha pravdy tam je:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))