pondělí 8. dubna 2013

8.4 2013

Pěkný ráno! :))

Jak jste se dnes vyspali?
Já na nic.
Po dvou týdnech vstávat v 4:40? 
Bože, zlý sen! :D
A když si představím, že zlý sen bude trvat celý týden, je mi k breku! :D
Dort pro mou sestru! :))

Dnes nám slibovali krásných 10 stupňů, za oknem mám - 5! :D 
Ale nebudu tady sejčkovat, jaký je počasí, to si asi každý umí představit. 

Včera jsem byla s přítelem na autosaloně, musím říct, že motosalon byl mnohem lepší. Při té příležitosti jsem se stavili do Olympie, která mě taky zklamala! Poprvé jsem se koukla do Marks/Spencer a nic moc, teda ono by to bylo moc, moc! :D Ale můj přítel mi vše, co se mi líbí zhatí, odepře a pak si má člověk něco vybrat, stejně jako jídlo. No nerozumí tomu, ale já hos tejně miluji! :))

A co dnes plánuji? 
Už pojedu podle plánu! Tak mi jen dejte sílu, abych po 2 týdnech ničeho zvládla Fit Test bez toho, aniž bych jazykem vítala zem! :D

Ve škole budu mít asi co dohánět, tak uvidíme.
Dneska Vám zkusím přidat jídelníček, schválně! :D

Sn. Ovesná kaše + jablko + karob + 74% čokoláda
Sv. Bílý jogurt vesnický + jahody
Sv. Žitná bagetka + sýr plátkový + rajčata cherry 15 ks
O. Vařený brambor + kuřecá maso 
Sv. Protein jahodový
V. Míchaná vejce + koooopa zeleniny ( salát, okurka, rajčata, rukola)

Tak co? :))

Mějte se fanfárově!

21 komentářů:

  1. -5 :D to je pěkný!
    snad ti plány vyjdou :P a ve škole vše doženeš :)
    jídelníček nevypadá zle :) teď ještě velikosti porcí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u těch porcí si myslím, že to maličký nebude, vždy jsem syta! :D

      Vymazat
  2. Momentík, olympie ??? Že by jsme to od sebe měly docela kousek ??? :D =))))) U insanity mě začaly po 3 dnech bolet tak záda, že jsem musela skončit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Olympie! :D ..
      Jsi z Vysočiny?

      Vymazat
  3. U nás je -12, hrůza a děs :-(

    OdpovědětVymazat
  4. jídelníček je supr=) u nás bylo -4...=)

    OdpovědětVymazat
  5. Fit test je v pohodě..ten zvládneš, horší je to potom..:D..kolik je stupňu nevím ale za oknem svítí a vypadá to moc lákavě..doufám že nevylezu ven a nečeká mě šok..spala jsem blbě..neustále jsem se budila..:D a dortík je moc krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já už ho jednou cvičila, asi tak do půl měsíce, pa mě bolelo koleno! :D

      Vymazat
  6. ale tady svítí sluníííčko! Alespoň něco:)
    já šla spát někdy v půl druhé a vstávala kolem 6..nic moc:(

    OdpovědětVymazat
  7. Super blog!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten dort je skvělý :), chci dostat taky něco tak roztomilýho :D. Jinak máš můj obdiv, takhle brzo vstávat bych nezvládla, já dneska až v 8h :).

    OdpovědětVymazat
  9. Jídelníček je super!:) a u nás už je dneska fakt teplo!:) Až mě to překvapilo:-D a ten dort je kouzelný!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten dort je bombastickej!:))
    Prosímtě, kde bydlíš? :D U nás bylo na pohodu +10°C :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ty se furt ulíváš ze školy, coo? :DD No, snad to ranní vstávání zvládneš, je to jen 5 dní (a pak dalších 5 dní, a pak dalších... :D) Na autosalonu jsem byla myslím minulý rok, pro mě nic moc :D Ale pěkná autíčka si prohlédnu ráda! :D A zimu ti nezávidím, u nás bylo 'neskutečných' 7 stupňů! Jupí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to tak, ale jsem poctivý student! :D
      Prý neskutečných! :D:D O moc lepší ste nebyli! :D

      Vymazat
  12. zvládneš to ošklivý vstávání:) já si vždycky říkám, že už jen čtyřikrát a pak budu spát celý den!:D u nás se teplota vyškrábala až na 8° a myslím, že to je vzhledem k dřívějším dnům dost pokrok:D
    jídelníček je skvělý!:) počítáš si příjem? a z kolika gramů děláš kaši?:)

    OdpovědětVymazat
  13. vstávám o 25 minut dýl heč! :P :D .. takový dort chci taky! :) je strašně krásnej :) ... my tu těch 10°C měli, ale ráno bylo nějakých -2°C :/ .. už aby bylo pořádný teplo :) .. v Marks&Spencer jsem byla taky poprvý (ve čtvrtek) a taky mě tam nic neuchvátilo :D
    Jídelníček je super! :)

    OdpovědětVymazat
  14. ten DORT je naprosto boží!
    dokonalý jídelníček!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))