úterý 9. dubna 2013

9.4 2012

Pěkný ráno! :))

Jak "super" je, se probudit v 4.00!
Hned druhý den školy a hned na nulu!!
Já se zblázním, dneska lehnu do postele jako malý děcko, unavená a naprosto vyčerpaná! :D

Je tomu tak!
Ostatně, včera to bylo taky tak. 
Po škole jsem vozila mimčo, chůzí jsem nachodila za celý den 13 km, pak fit test a přepisování, přepisování a zase! 

Roztomilé! :))
A dneska?
Dneska to bude ještě horší! :D
Po škole doučuji angličtinu.
Po ní na mě začne ječet Shaun T! 
Vstávej, vstávej ty mrcho líná!!
Úplně ho slyším! :D:D
A až padnu vyčerpáním, budu zase přepisovat! 

Jaký máte plán vy? :))

Také jsem včera odeslala životopis na brigádu, tak jsem zvědavá a snad to klapne! :))

S jídelm problém nemám, ani mě nehoní mlsná, což musíš, Klárino! zaklepat! :D
 
A kdyby náhodou, jahody to jistí! :D




15 komentářů:

  1. taky jsem dneska vstávala ve 4 =) no o hodinu dřív než musím =D..Jahody mnam mnam asi si je koupím cestou do školy

    OdpovědětVymazat
  2. jahody to jistí, to joo :D:P
    já taky vstávám brzo :/ aj o víkendu :D:(
    a ájinu zvládneš :P

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jahody ... hmmm... taky je mám v lednici :-D

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem se pojistila jahodami :P :D

    OdpovědětVymazat
  5. 13 km je pěkná procházka :-) Super den :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to mě občas mlsná honí :(, ale taky si na to dávám jahody a zabere to :).

    OdpovědětVymazat
  7. A já si říkám, že jsem blázen, když vstávám v šest, aniž bych musela.. Vidina snídaně mě vždycky vyžene z postele. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Rozkošná zvířátka!
    Já když mám vstávat před 9, tak jsem totálně nepoužitelná...

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  9. Snad ti vyjde brigáda..já jsem taky posílala životopis a nevyšlo to, tak třeba se ještě něco objeví..a na jahůdky mám strašnou chuť jen se bojím, že nebudou dobré, a tak čekám na léto..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Super že jídlo zvládáš!
    Taky dneska padnu jako malé dítě...

    OdpovědětVymazat
  11. Mě poslední dobou už moc nechutná čokoláda:)
    To já v pátek padnu do postele jak kotě!:D

    OdpovědětVymazat
  12. Snad Ti brigádka vyjde! :) Jinak Shaun T řve, ale myslí to dobře, nezapomeň :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. mňam jahôdky :) mne tak tiež strašne rýchlo ubieha deň a o tom vstávaní ani nevraví, dúfam že sa ti celý deň darilo :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. to vstávání taky nesnáším :/ .. já chci taky vozit mimčo! :D to by mě donutilo jít pořádnou procházku :P .. užij si Shauna :D .. taky jsem ráda, že mě nehoní mlsná :) teda teď mě trošku honí- na ty jahody!! :D

    OdpovědětVymazat
  15. vstávat ve 4?! no.. asi bych se radši zabila:D vidím, že se přes den rozhodně nenudíš:D ať ti ta brigáda vyjde!:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))