neděle 7. dubna 2013

BeBe střecha

Pěknou Neděli! :))

Máte rádi BeBe sušenky? Banán či tvaroh? :) 
Tento recept má v sobě vše zmiňované!

Byla to vlastně má premiéra, nikdy jsem nic podobného nedělala, tak jsem ráda, že mám zase zkušenost navíc. BeBe střechu jsem dělala starší sestře na oslavu k 21. narozeninám, mimo to bylo na stole plno jiných dobrot o které se s Vámi pak podělím, ale začneme touto! :)


Co budeme potřebovat?

krém:
200 g másla pokojové teploty
500 g tvarohu (1:1 vanička:kostka)
100 g moučky cukru
 
2 banány
sušenky na způsob BeBe
200 g hořká čokoláda 
zakysaná smetana
+ alobal




Postup:
1. V míse si vyšleháme máslo s tvarohem a moučkovým cukrem. Pokoušíme se o co nejjemnější hmotu bez hrudek.
2. Jakmile máme krém hotov, rozbalíme si alobal a poklademe na něj plát o rozměrech 3 bebe sušenek na výšku a 7 bebe sušenek na délku.
3. Opatrně na bebe sušenky namažeme 1/2 krému, ale opatrně, sušenky se nám budou rozjíždět, tak Vám posílám krapet trpělivosti! :))
4. Na vrstvu tvarohového krému dáme opět BeBe sušenky.
5. Na suešnky poklademe 2/2 krému.
6. Do prostřední řady sušenek dáme banány.
7. Vezmeme alobal z obou stran a složíme do tvaru střížky asi takto! Jde to jednoduše!
8. Dáme do ledničky ztuhhnout asi na 2 hodinky. 

9. Nad parou si v kastrůlu rotavíme hořkou čokoládu a smícháme ji se zakysanou smetanou. Čokoládou pak pomažeme střechu a dáme opět ztuhnout. Po ztuhnutí s radostí krájíme a jíme, věřte, že nikdo neodolá!


Dobrou chuť,
Vaše K. ♥




14 komentářů:

  1. bebe střechu zbožňuju :) ještě jsem se neodhodlala jí zkusit, tak snad se někdy překonám a udělám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo! Dík za nápad, určitě to zkusím!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé! Krásný podrobný foto-návod! Díky za sdílení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, co mi to děláš takhle večer? :-) Hned bych si dala!

    OdpovědětVymazat
  5. banán i tvaroh ráda mám :) ale Bebe jsem se přežrala a už mi nechutnaj:D
    střecha vypadá super! :) až budu stavět barák, vím na koho se obrátit

    OdpovědětVymazat
  6. Střechu mám hrozně ráda. Jediné co na ní nesnáším je balení do toho alobalu. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, ty jsi šikovná! Bebe sušenky už jsem neměla asi 4 měsíce...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je bomba! Já měl dneska bebe řez, což je něco podobného, ale trochu jiného, chápeš, jo? :D Tohle si taky nechám udělat ale!! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle buchty z Bebe sušenek jsem vždycky milovala! Dík za tip :))

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá dost dobře. Banány sice moc nemusím, ale v téhle kombinaci by mi asi chutnaly. :)

    OdpovědětVymazat
  11. miluju tenhle desert, dělám ho už několik let =)

    OdpovědětVymazat
  12. jé, ten mi máma dělala, když jsem byla malá! je na čase si oživit vzpomínky:D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))