čtvrtek 4. dubna 2013

Jak na tom jsem?

Pěkný den! :))

Dlouho jsem nepsala článek jak a co je u mě nového a co se děje nebo událo. Hanba ti Klárino!! :D
Ano, pořád jsem nemocná.
A kvůli tomu nemůžu cvičit.
Nemůžu se věnovat na 100% proměně...
A už mě to sere! :D
A taky mi pořád teče z nosu červená!

Ale to brzy utnu, a proč? Protože jdu do školy už o týden dřív, doma mě to nebaví a navíc se cítím jako rybička, tak proč t zbytečné prodlužovat?

Určitě jste si všimli, že přidávám dost receptů poslední dobou. Bodejť by ne, jsem doma a strašně se nudím, tak hledám různé recepty a když je nehledám, tak je experimentuji, co dům dal. To je asi tak jedna výhoda toho, být doma. 
A na to, že na konci dubna mám odevzdat ročníkovou práci a já na to ani nehrábla, sem v hajzlu! 
Místo toho, tady obíhám blogy, píšu nesmyslné články a vařím. Odstřelila bych se za to! :D

Koupila jsem si kalhoty, když jsem šla od doktorky. Na první pohled mezi námi přeskočila jiskra a já cítila, že v nich budu s nosem nahoru nosit můj zadek! 

Také jsem si udělala cvičební plán, který můžete vidět na fotce. A podle ní taky zjistíte, že se hodlám naplno věnovat INSANITY, protože klouby mě už nebolí od té doby, co jsem si zakoupila kloubní výživu, kterou vám v budoucnu představím!( né, není to reklama! :D :D )

Nemoc nám taky prospěla ve vztahu, jsem si bližší, přijde mi, že intimita mezi námi roste a takové to počáteční zamilování se znovu po 40 měsících vztahu obnovilo!

Mimo to u nás spravovali záchod.
Jo, to je moc důležitá věc! :D

 A kromě záchoda dneska dělají novou koupelnu, bohužel, nemáme tak pevnou buňku, aby se na stěnách udržely kachličky, tak máme jakousi imitaci. 
A chlápci, co ji dělali, takový mladí sokolové, se mě ráčili zeptat, jestli je manžel v práci! :D 
Cože?
Prosím?
To nemyslíte vážně! Nemám na to ještě čas?
Ono mi je 18 a už mě chcete cpát do vdavků, Br,br! :D Mají to u mě marný, pánové! :D

Včera jsem se porvala nechtěně s naší kočkou!
Dala jsem jí do nosánku a pak za ní celý den chodila a chtěla jsem se jí omluvit, asi už na to zapomněla! :D


Jo a co mé stravování? Držíme se a už se těším, až na mě bude Shaun T. řvát, ať hejbnu tou prdelí a neválím se po tý zemi!


Také se vám  zalíbil "harlem šejk" ?

33 komentářů:

  1. Tak se nám pak v kalhotech vyfoť! :-) A šup do ročníkové práce, ať to odsejpá :-D

    OdpovědětVymazat
  2. já už mám ročníkovku za sebou naštěstí :) a harlem shake moc neuznávám, ale jediný co se mi líbil je zrovna tenhle , který tu máš :D

    OdpovědětVymazat
  3. :-) chtěly zjistit jestli si zadaná :-PP:-PP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mají holt smůlu, jsem a šťastně! :D

      Vymazat
  4. "Harlem šejk" je vtipná záležitost. :D
    Jinak už se třepu na ten článek ohledně kloubní výživy, musím si nějakou pořídit, tak už bych potřebovala dobrý tip. :P
    A recepty klidně přidávej dál, inspirace není nikdy dost. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Kalhoty vypadají bombově a ten tvůj článek mě rozesmál :D.

    OdpovědětVymazat
  6. s tím manželem sji mě pobavila! :DD
    Jak dlouho už jsi nemocná, prosímtě?:O
    Tréninkový plán vypadá dobře;) ale vůbec netuším co to je za cviky:DD Jsem věrná sklapovačkám;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to už přes dva týdny, ale s tím už je konec! :))
      No, je to doost záhul! :d

      Vymazat
  7. Hlavně ať už jsi fit a zdravá! Harlem shake je neskutečná bláznovina..:D A na kočku si dej pozor, mám zkušenosti, že domácí zvířata nezapomínaj a mstí se v tu nejnemožnější chvíli!:D

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, doufám že budou nějaké zápisky z Insanity, na to se těším! :D :) A pozdravuj manžela! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, cvičební plán, tak to obdivuju:), já nejsem schopná tyhle plány nějak dodržovat :(... A ty kalhoty jsou pěkný, vyfoť se v nich na blog:).

    OdpovědětVymazat
  10. Ten cvičební plán je super, takový mám v plánu si taky udělat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek:) a kalhoty jsou hezké :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. no takovej pěknej zadek se musí nosit s hlavou vztyčenou pořád :D

    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovědětVymazat
  13. hlavně se uzdrav! :) .. ty kalhoty jsou strašně pěkný! :) líbí se mi jak jsou prošívaný tou růžovou :P a ten plán mě děsí! ještě že už insanity necvičím, každý den vyčerpání :D stačí mi když pomyslím na to, jak jsem ztrácela čas měsíc (on by to nebyl ztracenej čas, kdybych k insanity jedla tak, jak jím teď, ale při insanity jsem jedla brambůrky a podobně) teď mě to mrzí :/ Shaun T je borec :D ale musím říct, že po té době co na mě řval, jsem měla chuť řvát já na něj :D ... prej manžel :D :D

    OdpovědětVymazat
  14. mě se občas stává, že když jdu někam s tátou a mladším bráchou, tak si lidi myslí, že jsem jeho maminka:-D Takže něco podobného znám:-D Ty kalhoty vypadají moc hezky!:) A cvičební plán je taky suprovej!:) A Shauna T neznám, ale kouknu na jeho cvičení:) I když vypadá moc drsně na mě:-D Tak se brzo uzdrav! A šup k ročníkové práci!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, jak bychs e na to tvářila, zas tak stará nejsi teda! :D ..

      Vymazat
  15. Se tě snaží sbalit. :D Hele, jednou se mi takhle stalo, že jsem byla s tátou na cibulovém jarmarku a jeden pán si myslel, že jsem jeho milenka. :D

    Shauna neznám, ale mrknu se na to. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  16. Já už jsem nemocná skoro měsíc, už to chce sluníčko :D Teď už ale cvičím, protože mi to aspoň pomáhá myslet na něco jinýho :D

    OdpovědětVymazat
  17. moc milý článek:D:) harlem šejky jsou skvělý, natáčeli jsme jednou na pařbě a i náš volejbalový tým..:D uzdrav se brzo, insanity je fakt skvělý:) ..taky vždycky radši bloguju a obíhám ostatní, místo toho abych se učila:((:D

    OdpovědětVymazat
  18. Harlem shake je super, teprv nedávno jsem zjistila, o co fakt jde :DD S tím manželem jsi mě pobavila :D Mě se občas stane, když jdu někam s taťkem, že si cizí myslí, že jsme milenci :D To je trochu větší trapas :D A zase na Shauna? Koouky, Koouky.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, mě totiž Jill a nic podobnýho neuspokoujuje a Shaun hodně dělá na to posilování, kolena jseou dobrá po výživě, tak to vyzkoušíme! :)

      Vymazat
  19. Kalhoty jsou super, jen já bych asi nemohla mít bílé :-D... Musela jsem nosit 3,5 roku při střední bílé na noční a od té doby k tomu mám slušnou averzi :-D... Protože mít za barem bílé kalhoty a košily... Fakt za trest :-)

    OdpovědětVymazat
  20. To linoleuom, co máte místo dlaždiček, máme doma s manželem taky. Hrozně se nám líbilo, vypadá to jako origoš dlaždice :). Psala jsem ti už u nějakého minulého článku, ale asi jsi to přehlédla - kde nakupuješ zdravé věci? Ve Žďáře ve Zdravěnce u nádraží? Nezdá se ti to tam předražené? Já právě zatím chodím spíš do Zdravěnky na Stalingradě, i když výběr je tam omezený. Mají tam ale plno instantních kaší - za rozumnou cenu. Teda rozumnou cenu... záleží, kolik to stojí jinde. Nevím, zda je 25 korun za 200 g inst. jáhlové kaše hodně :).
    Měj se hezky a hlavně se brzy úplně uzdrav! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se omlouvám, to jsem asi přehlédla! :))
      Ano, chodím nakupovat k nádraží, na staloši jsem byla jednou a moc se tam nevyznám, ale jakmile budu mít čas, chodím na obchodku, tak se tam kouknu, přeci jsem jsem ta tolik nešmějdila" :))
      Zajímají mě tam ty kaše, miluji je! :))
      Děkuji a taky krásný den! :))

      Vymazat
  21. ahoj:)! snad už budeš konečně zdravá :)
    recepty a experimentování jsou sice super, ale měla by ses vrhnout na tu ročníkovku teda!!:D
    nové gaťky taky potřebuju :)
    taky se nám to zamilování obnovilo :))) snad jsme to nezakřikly, klep, klep, klep
    proč dáváš číče do nosánku:D?
    "harlem šejk" se mi protiví :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tvé recepty mám moc ráda. Ale mám se toho ještě dost co učit. Mimochodem neplánuješ jít teď 19. tuším na veletrh zdravého životního stylu Evolution? Já tam byla loni a tak mne to chytlo, že letos tam letím jako raketa a 220% :D
    A koukej se rychle uzdravit. Znám to, nemoc je na houby a ten sport tam pak chybí. Hlavně já byla během zimy celkem asi měsíc nemocná a pak jsem měla ještě zakázanou jakoukoli větší námahu. Během cvičení po tom jsem myslela že vypustím duši..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj.
      Strašně mě těší, že má někdo z mé práce užitek nebo je má rád! :))♥
      Ráda bych se tam podívala, ale Prahu mám hodně z cesty, jsou to min. 2 hodiny autem a cenoě se to hodně prodraží! :((
      Doufám, že se mi někdy poštěstí a kouknu se tam, protože mě to hodně láká, děkuji za informaci, že něco takového existuje! :))

      Vymazat
  23. Máš úplně dobrý blog :) A dost jsi mě s tím článkem pobavila :DD

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))