úterý 30. dubna 2013

Jak si žiju

Pěkný den přeji! :)

Ani nevíte, jak mě to hezké počasí nabíjí! :)
Omlouvám se, že jsem zde dlouho nebyla, ale upřímně, když je pěkně, nemá ani chuť být tady na počítači, ale užívám si venek!

Za poslední týden se toho u mě událo hodně, něco je významnější a něco třeba vůbec! :))
Mimo to mám velké plány, bude záležet na mě, jak s němi naložím! :))


1. Asi nejhlavnější je, že jsem SV držela 12 dní, pak jsem měla řeč s mým strejdou, který je kulturista, výživový poradce a trenér zároveň. Řekl mi, že pro mě jsou SV dost nevyhovující, už je kvůli tomu, že teď potřebuji i sacharidy... No prostě mi půl hodiny mluvil do duše a já jsem z tho vzala to, co jsem potřebovala! :)
 A mé jídlo při SV?




2. Nakupovala jsem a odměnila jsem se! :)


Džegíny z lídlu

3. Mám doma hrazdu, takže můžu pozorovat výsledky v mých přítazích, ze začátku je to fakt makačka! :D

4. Nad hrazdou máme johanu a já se pavouků bojím, čekám na prince, který mě od ní vysvobodí! :D

5. Mám kočku valacha!!


Jdu běhat, tak se mějte fanfárově ♥

25 komentářů:

  1. mě počasí krásně vybíjí, tady už čtyři dny prší
    jistěže sacharidy potřebuješ :) je dobře, že jsi s tím skončila, ale na druhou stranu gratuluju, že jsi to vydržela tak dlouho :)
    krásný věci jsi koupila :) a hrazda je super
    užij si běhání!

    OdpovědětVymazat
  2. Super věci:)))
    Jo, venku je nádherně pro běhání přímo stvořené :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Takové džíny mají v Lídlu ?? Tak ty jsou super :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Skvělý džíny! :D




      http://twonakedminds.blogspot.cz/

      Vymazat
    2. Ano, měli je tam za 160 korun! :))

      Vymazat
  4. tyyjo ty máš nožky jak nějaká modelka z fitspiration! fakt! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To kuřecí stehýnko, mňam :)) Můžu se zeptat, proč jsou sachrové vlny nevyhovující? Je to spolu s CKD nejpraktikovanější a nejspolehlivější dieta se skvělými výsledky a minimální ztrátou svalové hmoty...hodně by mě zajímalo, kdybys to nějak rozvedla - pokud by tě to neobtěžovalo...předem díky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevyhovujici pro K. ... a myslim, ze ma uplnou pravdu, vzhledem k drivejsim problemum s PPP mi to take prislo dost riskantni...

      Vymazat
    2. Určitě nejsou nevyhovující pro všechny, ale pro mě ano. Místama jsem se bála, abych se díky nízkému příjmu nedostala zpátky do kolotoče PPP, takže to bylo asi 1. mínus...
      Ale pro někoho, kdo títo netrpěl, nebo je z toho definitivně venku, to nemůže být vůbec na škodu.
      Jen se SV nesmí držet dlouho, tělo pak dost strádá! ;)

      Vymazat
  6. Tak aspoň jsi vyzkoušela něco nového, já jsem říkala, že se mi to moc nelíbí (ty SV). Závidím strejdu kulturisty! Můžeš chodit trénovat s ním, né? :D A triko vypadá skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, alespoň jsem to vyzkoušela! :))
      Noo, už jsem s ním párkrát byla, vypadám vedle něj jak lunt! :D

      Vymazat
  7. Ta kočka je evidentně spokojená...:D
    Taky jsem byla nákupčit, to je nejlepší odměna:)

    OdpovědětVymazat
  8. Kuřecí maso mám nejraději, takže když vidím ty fotky, dostala jsem na něj chuť:) a ty nové kalhoty ti hrozně moc sluší!:) hezky si užij první máj!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Kuřecí je také můj favorit! :)

      Vymazat
  9. Přiznám se, že si myslím, že sacharidové vlny jsou dost omezující a podle mne tělo prostě sacharidy potřebuje, ale i tak všechno to jídlo vypadá krásně a lákavě :-)... a odměny jsou super - jsou potřeba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím to samé, je to o vůli a hlavně o tom, nepřepísknout to! ;)

      Vymazat
  10. no konečně ti to někdo rozmluvil :) jé ty se máš, taky bych chtěla nějakýho příbuznýho, kterej se vyzná v kulturistice atd. aby mi pomáhal a já se tak dopracovala tam kam chci :) já bych ti toho pavouka klidně sundala, ale nejsem princ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nevadí, že nejsi princ, hlavně ať je pryč! :D

      Vymazat
  11. Tedá !!! Nohy máš až na zem !!! :D :D :D Buď to tak jen vypadá a nebo je máš opravdu tak dlouhý ! :)))

    OdpovědětVymazat
  12. taky bych brala mít někoho z příbuzných, kdo by mi takhle radil ohledně životního stylu :) ... moc pěkné oblečení sis nakoupila :P .. pavouků se bojím taky :D

    OdpovědětVymazat
  13. já myslím, že je fajn mít v okolí někoho kdo tomu rozumí, určitě to myslí dobře a vyzná se, tak je fajn, že jsi ho poslechla;)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuju moc :)
    Máš krásné nohy! :) a možná je lepší že jsi si to rozmyslela..

    OdpovědětVymazat
  15. tu hrazdu ti celkem závidím :( :D

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné nožky! Takový taky chci:D! Džíny ti fakt sednou jak prdel na hrnci:D!
    A košilka je moc hezká, a tříčo vypadá zajímavě řešený:).
    Kóča je božská:D.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))