pondělí 15. dubna 2013

Jeď pryč, nebo nás zastřelí!

Pěkný ráno! :))

Dneska mám takové štěstí, že vstávám o půl 6!
Konečně jsem se dlouho, ehm!, vyspala! :D

Musím Vám říct, že tak dobrý víkend jsem dlouho nezažila.
A kruci.
Zapoměla jsem.
Vlastně se nám asi na 2 hodinky ztratila z bytu kočka. :(
Byla jsem hotová, přímo na prášky!
Ale co je hlavní!!!
NAŠLA SE! ♥♥


O víkendu jsme byli s ♥  na otvírání silnic u nás v ZR.
Foto: Jiří Sklenář

Taky jsme se byli s ♥ projet na motorce.
Chybělo mi to.
Zacuchaný vlasy.
Smrad z výfuku! 
Naražená prdel!
!!!!!!!Ale to nebylo zdaleka všechno!!!!!!!!

Když jsme jeli domů, před námi se v dáli točil modrý majáček.
A jé, nehoda. 
Hovno nehoda.
Dojeli jsem k místu a tam na nás mířili týpci se samopalama a ukazovali, ať zmizíme! :D
Tak "posraná" jsem ještě snad nebyla! :D
Bylo to jako v Kobře 11!
Krásná audinka, o ní opřený zločinci, ženská už měla pouta.
Na druhou stranu žůžo labůžo! :D


A co je nejhlavnější?
Ode- dneška jedu sacharidové vlny.
Ze začátku mám jídelníček z netu.
Časem si udělám vlastní.

Taky jsem ostříhaná!!
Mějte se fanfárově!

22 komentářů:

  1. Sestřih je bezva! :))
    Zážitek se samopalama ti závidím, není nad to, zažít někdy pořádně vzrůšo. :D
    A co se týče sacharidových vln, doufám, že jídelníček (i když z netu) sem časem napíšeš. Těším se na tvé pocity, výsledky a vše kolem toho, protože se na vlny také chystám, jak už jsem jednou psala. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. já chci taky zažít něco jak z Kobry 11 :D .. tak ať se ti při novém stravování daří! :) a účes ti moc sluší :P

    OdpovědětVymazat
  3. Napis pak co ty sacharidove vlny:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju hodně štěstí při sacharidových vlnách, prý je to docela těžké:)
    Ještě že se kočka našla. A kdo by nechtěl zažít vzrůšo jako v Kobře, že:D Nejvíc ti ale závidím projížďku na motorce, mě to kvůli váze zakázali, přitom jsem už přibrala...

    OdpovědětVymazat
  5. Musím se přiznat, že netuším, co to jsou sacharidové vlny :). Odvodím si, že se jedná o nějaký nárazový příjem sacharidů, ae fakt nevím :D..mám pocit, že sacharidové vlny praktikuju taky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Samopaly závidím, ikdyž v té chvíli .. :D Věřím, že jsi byla na nervy, nám se stratin naše čičina, tak mě raní :)) Účes ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to musel byt pekny zážitek:-D asi bych umřela kdyby na me někdo mířil samopalem:-D a ofina ti hrozne moc sluší!<3

    OdpovědětVymazat
  8. tak hlavně, že se číča našla:) já bych si hrozně přála takovou tu o postele, naše běhají venku:(:D držím palce s vlněním:)

    OdpovědětVymazat
  9. pěkné vlasy :) informuj pak o vlnách :)

    OdpovědětVymazat
  10. chudák číča :D a na mail jsem ti posílala fotku těch galaxy legín tak doufám, že došly :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já chci taky potkat lidi se samopalama! :D A účes je bezva, taky bych si mohla zajít ostříhat vlasy, ale mě vždycky naštve, že mě pak kadeřník ustřihne hrozně moc vlasů :/ :DD

    OdpovědětVymazat
  12. Jejdá, tobě to tááák sluší :)))) V sacharidkách tě můžu jen podpořit :))) Chci je také zkusit, bohužel nevím, co by se dalo na špecích formovat :D Jinak ještě že se kočička našla. A jinak, taky chci být jako v kobře 11 !!! :

    OdpovědětVymazat
  13. A kde se našla kočička? Já nesnáším pocit, že nevím, co je s kocourem:/!
    Aaa...ty motorky. To je krása♥.
    Haha...samopaly. To mohlo bejt docela krutý:D.
    Sacharidový vlny neznám:D.
    A vlasy jsou super...chce to fotku zepředu:)!

    OdpovědětVymazat
  14. ÁÁ, krásná micina, já je miluju! Ještě že se našla, vím, co to je, když se kočka ztratí...taky máme doma dvě a jsou to miláčci :)
    Jinak taky bych se ráda podívala na tvůj jídelníček s vlnami, přidáš ho někdy, prosíme? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Takže to tam Semir s parťákem zachránil. :D Hustý! Sestři je super. Takovej príma jarní.

    OdpovědětVymazat
  16. ještě že se čičina našla! nám se ztratit pes, asi se zabiju:)

    OdpovědětVymazat
  17. Nový vlasy vypadaj suprově, svěže :D Těším se na tan vlastní jídelníček.

    OdpovědětVymazat
  18. Sestřih ti strašně sluší!:))
    Hotová KObra 11:DD

    OdpovědětVymazat
  19. no to je vzrůšo:D sestřih sluší:)

    OdpovědětVymazat
  20. Jeee, zbožňuju motorky! Můj brácha má motorku a vždycky jsem úplně natěšená když mě bere na prjížďku :D :)
    Máš krásnou kočku, měla jsem úplně stejně zbarvenou :)
    Ty vlasy máš pěkné!

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji k nálezu, kočička je krásná a tvůj blog též :) Na mém blogu probíhá GA budu ráda za tvojí účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))