čtvrtek 11. dubna 2013

Opravdu smysluplně!

Pěkný Večer!

Konečně u nás svítí! :))
Je u vás taky tak krásně?

Miluji ho! :D
Chtěla bych Vám napsat novinky, shrnutí mých posledních dnů.
Cvičím Insanity.
Pořád!
Mám chuť, Shauna nakopat přímo do prdele, ale vím, že on to se mnou myslí dobře! :D
Podobné, bez té růže si enchám ušít na maturiťák!

Přemýšlím, spíš asi už je to jasný, že vyzkouším sacharidové vlny. 
Četla jsem, že je to dobré na rýsování.
A popravdě.
Tak, jak jím teď, se u mě nic světabornýho konat nebude.
Jím zdravě, to jo!
Ale příjde mi, že to mám už tak zažitý, že potřebuju šok.
Šok je to, co potřebuji!
 

Zítra si zreviduji kolo.
Už se těším, až si vyšlápnu na 100 km výlet, zbožňuji, když jedu jen já sama a kolem mě lesy, luka a háje! :D

Dochází mi protein!
Božínku, kup mi nový! :D:D

Váhy se bojím, nestoupla jsem na ní už dobrý měsíc.
Ani to v plánu nemám!

Mimochodem, tahle kuchyňská je skvělá!
Mějte se krásně.
Chystám smysluplnější článek, nemějte strach!

16 komentářů:

  1. Na sacharidové vlny se těším také. Ovšem zřejmě až v létě, jak budu mít po zkouškovém, protože je to dost nápor na psychiku, tak se obávám, že bych nebyla schopna se pořádně soustředit. :))
    Jak zvládáš Insanity, nemáš zatím žádné problémy (bolesti kloubů apod.)? Chci se do toho trošku víc položit, ale furt se bojím, abych si nepřivodila nějaké komplikace. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, je to lepší s těma kloubama po tom, co beru výživu!;)
      Ale po fit testu, jsem si mazala snad 3x denně záda, ale přešlo to! ;)
      Dneska bylo svičení spíše na nohy v insanity a to už mě těda problémy dělalo, ale byly to sviky, které jsou snadno napodobitelné tak, aby to nebolelo. Takže při samotných skocích to nebolí! :))
      Měj se!

      Vymazat
  2. Jo, to já už na kole jezdím:)) Je to paráda, když už je konečně teplo:DD

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný večer i tobě!
    mrzí mě, že nemám na vyzkoušení Insanity čas.. věřím, že si jej taky zamiluju!
    šatičky se mi líbí:)
    šok, hh, akorát čtu knížku co se tak jmenuje :D (teda "čtu" - nemám čas:X)
    na kolo se taky těším! ale musím si pořídit delší stojan na sedadlo:X do té doby jsem bez ježdění a protein jsem si furt nekoupila:D takže "Božínku, i jeden pro mě!"
    kuchyňskou váhu nemám :) a té normální se taky děsím UŽ :D
    papapa!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak si užij vlnění. Já to nikdy nevydržela, tak snad se ti to podaří..:)Na kolo se taky moc těšííím..jen nevím kam udělám první výlet

    OdpovědětVymazat
  5. Slyšela jsem, že ty sacharidové vlny jsou celkem drsné, tak hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak na vlnění jsem teda fakt zvědavá :D Zatím všichni, kdo to zkoušeli (co tak znám), všichni vydrželi jen chvilku a pak toho nechali :D Moc se těším na tvoje poznatky a reporty o tom ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ty šaty jsou překrásné:) taky už jsem nějakou dobu nevlezla na váhu a je to docela nezvyk, když jsem to dřív dělala denně:D kolo je taky super, moc se na něj těším.. co mi ale vůbec nechybí, je ta bolest zadku, otlačenýho od sedačky:D

    OdpovědětVymazat
  8. Máš výdrž, mě by to stálo hodně sebezapření. Ale jsem si jistá, že se váhy bát nemusíš:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vlny jsem zkoušela, ale nějak mi nesedl ten přísný režim. Zítra mám také v plánu servis kola. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. U nás je nádherně a v sobotu se s přítelem chystáme vyběhnout :-) Šatky jsou nádherné určitě v nich budeš kočka.
    Kolo si taky musím dát na servis, při poslední podzimním výšlapu se mi zasekla šlapka. takže tak :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Obdivuji tvou kuchyňskou váhu a fakt by mne zajímalo co má všechno za funkce, když má tolik tlačítek :-D

    OdpovědětVymazat
  12. S tou váhou to mám úplně stejně..hubnu, ale nestoupám na ní, bojím se. Možná na konci měsíce se odvážím :D. Ale úplně tě chápu, proč se nevážíš, ono to může být demotivující.

    OdpovědětVymazat
  13. Mr. B je skvělej! :D ty šatičky jsou strašně nádherný! a teda taky bych je brala bez tý růže :D .. "kolem mě lesy, luka a háje!" :D to je jak vytržený z nějaký poezie :D já vytáhnu kolo snad zítra, jestli mi ho teda nejdřív taťka dá do kupy :) chystáme se s mamkou na nákup na kole, dá to dohromady nějakých 40 km, tak už se těším :P

    OdpovědětVymazat
  14. Až dám všechno dolů, tak na ty vlny půjdu taky (to mi připomíná moře :/ ) :D Šaty jsou úžasné, určitě ti budou slušet ! =))) A ta váha pod tím řádke, že se na ni bojíš stoupnout vypadala fakt dobře, jako kdyby ses vážila na kuchyňské :DDDDDDD

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))