pondělí 1. dubna 2013

Plány na duben!

Pěkný večer. 

Jak jste si užili velikonoce? Já kupodivu dobře, celý den( ostatně jako celý minulý týden), jsem byla doma a koukala se na pohádky. Přišli k nám akorát příbuzní, protože na jiné, než na domluvené znamení neotvíráme, ha, mrskači sice zvonili, ale měli broučci smůlu, tudle nudle! :D
Takhle to u nís dnes vypadalo!!!
Abych se přiznala, dneska mi bylo jedno, co jím, počínaje to na snídani mazancem, na oběd bramborovým salátem s řízkem a pár těch jednohubek. Ale musím říct, že báječné Banánové cupcakes jsem neochutnala.
Jestli doma máte kočku, také je to takové bordelář? :D Nám krade gumičky, tyčky do uší, houbičky od nádobí a strká nám to pod křeslo. Jakmile zametáme a křeslo oduneme, nestačíme zírat! :D:D

A co plánuji teda? Jak už jste si všimli, jsem nemocná, tak jenom vařím a necvičím. Chybí mě to a nemohu se dočkat příštího týdne, až si nějakej ten workout dám! 
Vajíčko z polyesteru!

1. Udělat na jeden zátah 40 pánských kliků.
2. Nevážit se celý měsíc.
3. Ochutnat bulgur, špaldové těstoviny a vše, co jsem si zakoupila a neokusila.
4. Dohromady naběhat min. 40 km. 
5. Dopilovat mé pití vody.
6. Více svalů! :D Kupodivu!!
7. Na radu Beautygloss nedávat kardio, ale více posilování.
8. Jít do bazénu
9.Zakoupit BCAA
10. Být zdravá, šťastná a NEPROTIVNÁ! :D


Tak myslím si, že jsem si dala dost reálné cíle, tak na konci měsíce uvidíme, jak se mi to splnilo. Držte mi palce, protože nejvíc dřiny mi asi dá nebýt protivná a nevážit se! :D
Mějte se fanfárově a držte se, léto je za dveřmi!!

22 komentářů:

  1. tolik sněhu? :O tak to u nás teda nemáme :D něco tu napadlo, ale není toho tolik :D ... to moje kočička bordelář není :P je fakt, že když mám na stole třeba gumičku, tak se mi nějakým "nevysvětlitelným způsobem" dostane na zem :D ale spíš máme kočičku uklízečku, vždycky hrabe třeba pod ledničkou prach a pak nám to nechá na zemi, jako by říkala "vidíte co jsem vám tu našla za bordel?" :D .. máš teda dost plánů na duben :D taky asi něco takového zítra napíšu, protože už jsi asi čtvrtá u koho to vidím, že si takhle píše, co chce za následující měsíc dokázat :) .. Naběhat 40 km? :D blázne :D to bych taky chtěla zvládnout, ale dám tomu čas :P a tu vodu teda pořádně dopiluj! to je jedna z mála věcí, kterou hezky dodržuji :P a držím palce, aby jsi nebyla protivná :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se můžeš jen radovat! :D
      Tak je s něma alespoňm sranda, se zlobidlama! :D ..
      Snad se mi teda vše podaří! :))

      Vymazat
  2. Páne jo bramborový salát a řízeček jsem neměla ani nepamatuji! (tiše závidím!) na pohádky se dneska v kuse koukám, večer mě čeká princezna ze zlatou hvězdou na čele, radost pohledět a uzdrav se co nejdřív!:):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M ho míváme jen výjmečně, bohužel! ://
      Jé, taky jsem se koukala! :)

      Vymazat
  3. Určitě ty cíle zvládneš;))
    U nás to bylo jak na ústředně dneska! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu doufat! :))
      No, to asi u všech! Ale né všem otevřem!:D

      Vymazat
  4. Hodně štěstí ke tvým cílům, ať je všechny zvládneš :)S číčama je sranda, ale naše je celkem vzorňák, jen je trošku agresor :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. agresor :D tak nevím, co je lepší! :D

      Vymazat
  5. 40 kilometrů zní jako doost! :) hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to nezdá, ale když jednou vyběhnu, tak je to většinou 7 km, takže! ;))

      Vymazat
  6. Já jsem si velikonoce užila asi tak jako ty :D Půlce kluků jsem otevřela, pak jsem je už domů nepouštěla :D Ale to počasí venku to pokazilo :(
    Léto snad za dveřmi je, ale v předpovědi říkali, že až tak za 2 týdny se začne oteplovat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, my jsem ale mazaný, co? :D ..
      To je pravda, sníh je svině! :D

      Vymazat
  7. Moc krásné plány do nového měsíce.
    Ať ti vyjdou! :))

    OdpovědětVymazat
  8. super plán =) at se daří =)))

    OdpovědětVymazat
  9. 40 kliků! Bože, umíram jenom to čtu - mam hrozně slabé ruce :-) Držím ti pěsti, ať se ti podaří plán splnit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak taky začni klikovat, však oni svaly narostou! :)

      Vymazat
  10. Se sněhem jsme na tom podobně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to má nasněžit dalších 20 cm! ://

      Vymazat
  11. Taky jsem koukala na pohádky a k tomu jedla čokoládový zajíce, prostě pohoda:). To ovšem dneškem skončilo, protože můj hubnoucí 3 měsíční plán toto nezahrnuje :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je hnedka musíme dát pryč, protože je fakt, že se to moc nehodí! :D:D

      Vymazat
  12. Kde máš to léto?? Na Hané zas sněžííííí :(((

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))