středa 3. dubna 2013

Robi maso na zelenině s bulgurem

Asi po měsíci, co mám doma bulgur ho dnes vyzkouším! :))
Jestli neznáte robi maso, tak ZDE jsem se o něm rozepsala.

Co budeme potřebovat?
1 cibuli
300 g mražené zeleniny (můžete přidat, podle libosti)
300 g robi masa
200 ml vody
1-2 lžíce škrobu - Já používám od Dr. Otkera Gustina
bulgur
50 ml smetana 10%
 
+sezamová semínka
+ olej na osmahnutí cibulky
+ koření - sůl, pepř, sojová omáčka
+ pokud máte, tak tymián či bazalku


Postup:
1. Propláchneme si bulgur a dáme ho do hrnce, zalijeme ho vodou a vaříme asi 10-12 minut, do hotova.
2. Na větší pánvi, nebo můžeme i v hrnci si na oleji osmahneme cibulku, jakmile je zlatavá, přidáme robi maso. Já ho nakrájela na nudličky. A restujeme!

3.Přidáme zeleninu a zalijeme vodou. Dusíme do změkknutí.

4. Asi 5-10 minut před koncem ochutíme podle chuti, přidáme sezamová semínka.
5. Úplně ke konci nalijeme smetanu a zahustíme škrobem.


Dobrou chuť,
Vaše K. ♥

20 komentářů:

  1. Nevypadá to špatně :P ale to maso mě neláká :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to není tak zlý. Ale věřím ti. Já nemít babičku vegetariánku, tak bych k tomu asi taky nečuchla, je to jako sojové maso! :)

      Vymazat
    2. Robi maso je báječná věc, ale jako všechno, musí se to umět., Takže radím, kupte si přímo Robi nudličky, které jsou jemněji nakrájené, než ty na obrázku. A ještě si je můžete překrojením zmenšit. Neškodí. Pokud budete vařit podle návodu, budete překvapeni, co je to Robi za dobrotku. Ale chutě se těžko vysvětlují teoreticky, musíte na to jít prakticky. Tak Dobrou

      Vymazat
  2. :-) přesně jako slečna nademnou, taky mě to maso neláká :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to jsem snad ještě nikdy nejedla, ale ochutnala bych:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě, až budeš mít možnost, tak neváhej! :)

      Vymazat
  4. Robi maso vůbec neznám, ale slyšela jsem o něm.
    Přítel ho má v mrazáku, tak mu kdyžtak pošlu tento receptový tip. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak a určitě si od něj ochutnej! :)

      Vymazat
  5. Robi maso neznám ale bulgur je skvělý, ten mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Bulgurem to byla má premiéra a nezklamal mě, asi ho mám taky ráda! :D

      Vymazat
  6. robi jsem taky ještě neměla, preferuju spíš normální maso, ale jestli bude příležitost, vyzkouším ho :) pěkný recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, radši pořádný kuřisko nebo vepřa, ale občas ta změna není zlá! :))

      Vymazat
  7. robi jsem ještě nejedla :) ale tu lahůdkovou zeleninu mám ráda, a celé papkání vypadá bezva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, taky ji mám ráda! :D Nejradši bych ji do jídla vždycky dala celou! :D

      Vymazat
  8. A já naivka si myslela, že bulgur je podobný jako kuskus - hotový za 5 minut se vším všudy. Kolik gramů a kolik vody, prosím:) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem s taky myslela :D ..
      Já jsem dala 150g bulguru a asi tak 450 ml vody, musíš minimálně 2x tolik, kolik si dala toho bulguru! ;) Ono je to tvrdší jako kukskus, tak se to vaří déle! :)

      Vymazat
  9. Vypadá to dost zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Téééda, ty pořád jen kuchtíš a kuchtíš !!! :D :))) Ale supr koníček !! =) Vypadá to úžasně... (mám takový hlad, že si dokážu i představit, jak by to mohlo vonět :D ) Nehladovím, nemysli si ! ;) Jen už se chystám brzo spát, tak nebudu jíst ! :D =))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jsem nemocná, tak se alespoň něčím zabavím no! :D
      To jsem ráda, protože hladovění není dobrý! :)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))