úterý 2. dubna 2013

Rýsování svalů

Pěkný den..
Jsem jediná, kdo se potýká s poslední vrstvou tuku, pod kterou už na nás vykukují svaly? 
Pokud ne, je to na jednu stranu dobře, musíme se podporovat! 
Pročetla jsem si dnes nespočet stránek o rýsování, tak Vám sem dám ty největší a nejdůležitější rady! :))

Celá řada studií dokazuje, že když snížíme příjem sacharidů, bude to jen a jen k užitku. sacharidy musíme nahradit více bílkovinami, tím pomáháme tělu, protože každý sval je pomocí bílkovin tvořen. 
A jaký je ideální příjem? Na každý kilo 2g hodnotné bílkoviny, které najdeme ve vejci,rybách, mase, ořechách a v mléčných výrobcích!

Pro doplnění bílkovin jsou také vhodné bílkovinné doplňky, jsou nízkoenergetické a téměř neobsahuje tuk. Většinou obsahují syrovátku, mléčnou bílkovinu, kasein a vaječnou bílkovinu.


IDEÁLNÍ STRAVOVÁNÍ:
1. Snídej! Tělo během spánku spotřebuje snad veškeré živiny na regeneraci a na zdroj energie. To nám říká, že když se probudíme, nemáme vlastně žádné zásoby. Tudíž je musíme logicky doplnit! 
Třeba kaše?
2. Asi každý ví, že se musíme vyhýbat laciným, ale i drahým energetickým nápojům. Rádi totiž přeměňují svojí energii na tuk, což my nechceme. Radši si dopřejte nápoj ve formě proteinu,který je mimochodem vhodný jako malá svačinka mezi jídly pro utišení hladu nebo existuje nespočet drinků pro fitness!!


3. Pij! Alespoň 2 litry denně!
4. Do stravy těch pár sacharidů dát také můžeme, ale nepřehánějme to. Doplnit je můžeme KVALITNÍM celozrnným pečivem, ale pozor- né každé pečivo, co je tmavé je celozrnné, čtěte si složení pozorně! A sacharidy jsou také obsaženy v zelenině, tý se nemusíme vůbec bát! Ale naopak se musíme vyhnout těm "zlým sacharidům", které jsou ve sladkostech, bílém pečivu apd..
Toto ne!
5. Vyhledávejte pouze kvalitní bílkoviny! Jsou v rybách, hovězím masu,krůtě a ve výše zmíněných potravinách. Ale PAMATUJTE, že light potraviny jsou pro nás tabu, je to jen marketingový tah prodejců a věřte, že snad ani polovina z těch výrobků není zdravá. Raději si pochutnejte na kvalitním bílém jogurtu- třeba Slezský, z Valašska, či řeckého typu a neplýtvejte penězi za t jogurtovou vodu!!

6.  Spi! Spánek je pro nás velmi důležitý, nejen pro to, abysme byli krásní! :D Ale i proto, protože naše svaly potřebují odpočinek a regeneraci!


IDEÁLNÍ TRÉNINK:
 V rámci našeho tréninku je nejlepší kombinovat kardio a silové cvičení. Velká chyba je, já jsem jí také dělala, že jsem tuk chtěla shodit přehnaným kardiem, to pak ale můžete skončit jako skinny- fat! Ale důležitá je intenzita. Svého cíle dosáhneme rychleji při intenzivním tréninku než při dlouhých workoutech na výdrž. Když budeme cvičit intenzivně, stoupá nám srdeční frekvence a látková výměna běží na plné obrátky, to chceme ne? A když běžíme na plné obrátky, tak přeci mizí i kalorie ne? Když se cvičí pořád jedno a to samé, tělo si zvykne a pálíme každým tréninkem míň a míň kalorií.
 

Pokud budeme postupovat podle rad, MOHLY by se výsledky dostavit do 4-6 týdnů. To je pěkný čas? Ale pamatujte, že musíme mít dokonalou stravu, cvičení a bude nás to stát nervy, protože ta poslední vrstva je ta nejvlezlejší!


A JAKÉ MŮŽEME MÍT POMOCNÍKY?
Teda abych to uvedla na pravou míru, ani oni to za nás neudělají, takže pokud čekáte, že si lupnete pilulku a za hodinu máte dvě kila dole, to Vás zklamu! :D
1. Proteiny
Jak už jsem zmínila výše, tak nám napomáhají ke správnému přísunu bílkovin a samozřejmě při tvorbě svalů. Proto vyhledávejte ty proteiny, které Vám budou chutnat a budete je dobře trávit!  
Doporučit mohu z této stránky
  
 
2. Vitamíny, minerály, kloubní výživa
Dnes už se dají zakoupit v jakékoliv podobě chceme a tím nám zaručují, že nám chybět prostě nebudou. Především bychom měli doplňovat antioxidanty C, E, selen a zinek. Ženy na dietě by měli užívat vápník a hořčík.
K neopomenutelným patří i kloubní výživa. Sama vím, že kolena a nejen oni, tropí neplechu. V dalším článku Vám představím mou kloubní výživu, kterou potřebuji jako sůl, protože už jsem byla na dvouch operacích, mám skoliózu a bez ní, bych u cvičení trpěla"
3.Kreatin
Tento zázrak nám zvyšuje naši výkonnost.
4. Glutamin
Podporuje a prohlubuje regeneraci svalů a zvyšuje naši imunitu. Což teda některé z nás, a i já potřebujeme! :D
5.Karnitin
asi se vám bude plést s kreatinem, ale jsou to odlišné věci. Tento zázrak pro změnu podporuje vstřebávání tuku a redukci tukových zásob
 
 

Tak kdo chce rýsovat?

25 komentářů:

  1. Dnes jsem snad hodinu na ronnie hledala protein a ještě jsem si nevybrala.potřebuji ho právě jako rychlou svačinku mezi jídly..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOhu ti doporučit WPC 80 borůvku, čokoládu- to chutná jako kakao a hodně si chválí kokos a čoko! :))

      Vymazat
  2. Já se musím zbavit těch deseti vrstev a pustím se do toho taky ! :D :)))) Pěkný článek... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek! :) Už se taky těším, až za pár týdnů budu už "jen" rýsovat, zbývá mi do cíle už jen 5 kilo dolů :)

    OdpovědětVymazat
  4. strašně mě rozesmál ten obrázek Tuk, Sacharid a Bílkovina :D :D :D ten Sacharid jak mává :D .. vidím to tak, že omezím sacharidy :) ... ne! prosím nezakazuj mi ty úžasně vypadající cupcakes! :D dyť já se chystala, že je udělám :D budu si je muset dát do záložek a udělám si je někdy v létě za odměnu (jestli se mi podaří do té doby mít aspoň z poloviny tu mojí vysněnou postavu :P .. "protože ta poslední vrstva je ta nejvlezlejší!" těch posledních vrstev mám ještě nějak moc :D karnitin jsem zkoušela před rokem a myslím si, že mi celkem pomohl, ale bylo to pro mě zbytečný, když jsem potom zas necvičila a měla jsem všechno zpátky :D teď by se mi ale hodil ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle článek je super:). Spoustu jsem z toho nevěděla, takže díky díky za doplnění informací...ne vždy se mi chce hledat informace, takže miluju tyhle shrnující články:).
    Například mě překvapilo, že ženy na dietě potřebují více horčíku a vápníku. To jsem netušila:O.

    OdpovědětVymazat
  6. opäť samé dobrôtky, zaujímavý článok ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, já si zrovna dnes objednala L-carnitin, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji za radu ohledně toho půstu :) a děkuji, že mi přeješ, aby se mi všechno podařilo :) tu podporu potřebuji! :P

    OdpovědětVymazat
  9. Jop! takový souhrn jsem právě potřebovala. Díky za něj:)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkně napsané :-)... já s tím jak miluji sóju, šmakouna, tvaroh a další mléčné výrobky se nedostatku bílkovin moc nebojím :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Snažím se rýsovat o sto šest. Výše uvedené rady snad dodržuji, tak uvidíme do leta. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Super přehled a úplně s Tebou souhlasím, ta poslední vrstva tuku nad svalíkama je ta nejodolnější, mrcha jedna :D

    OdpovědětVymazat
  13. výborný článek! s proteinem zkušenosti nemám, ale docela o tom uvažuju:) kééž by to bylo vyrýsovaný už za ty 4 týdny..:D

    OdpovědětVymazat
  14. Máš hezký blog :)

    Mrkni na náš a zanech prosím komentík ;))

    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/2013/04/jersey-dress.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  15. Kreatin a rýsování? To opravdu ne, kreatin tě hrozně napustí, na povzbuzení zkus něco na bázi stimulantu a zároveň spalovače, ale opatrně při spalování na svalovou hmotu, dodržuj vysoký příjem bílkovin a BCAA aminokyselin,jinak ti to půjde ze svalů :-) ale jinak máš pěkný blog,celkem přehledný, pokračuj v tom dál, fandím ti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud potřebuješ něco na povzbuzení, vyzkoušej Grenade Thermo Detonator, to je fajn věc

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky, mám dotaz, někde jsem četla že má být 1,6 gramů bílkovin na kilo tělesné váhy...není 2 gramy moc na holku? vážím nějak 57 kilo a mám strach z nadbytku bílkovin:D piju protein 2 krát denně na svačinu, v jedné dávce je 20 g bílkovin. ke snídani jogurt a cereálie + mléko, oběd maso, rýže zelenina..1 večeře zeleninový salát a dva plátky 20 % eidamu a před spaním 125 g tvarohu...myslíš že je to optimální nebo moc? děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. U bílkovin záleží hlavně na fyzické aktivitě. Pokud cvičíš, třeba i obden, tělo dostatek bílkovin potřebuje hlavně na svaly, takže ty 2g je ideální. U kulturistek je to mnohem více, protože jejich zátěž je větší.
      Co se týče tvé skladby jídelníčku, je parádní. Akorát teda bych jeden protein ze dne vynechala, dej si třeba místo něj ovoce. Myslím si, že takto doplněných bílkovin už máš dost a hodně se ti jich nachází ve stravě. Kromě toho proteinu bych nic neměnila. Přeci třeba mléko, pokud piješ odtučněný, těch bílkovin moc nepobralo! :))
      Snad jsem ti pomohla, měj se krásně :)

      Vymazat
  18. Ahoj, chtela bych se optat. Uz delsi dobu zkousim ruzne upravene jidelnicky a nepomahaji. Ze zacatku jsem zhubla 10kg, ale furt to na sobe vidim, hlavne boky,zadek a stehna. K tomu mam trikrat tydne trenink, takze svaly tam jsou, ale schovane.... Prave jsem cetla posledni komentar a tak me napadlo pouzit tento jidelnicek. Chci se zeptat, ohledne snidane: jake by to meli byt cerealie ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud chceš, můžeš mi napsat na email bližší info, jak jíš apod. Takhle jsi to napsala moc obecně. Ráda bych ti nějak pomohla. Můj email je: kaka.machackova@seznam.cz
      Co se týče snídaní, různé cereálie z obchodu jsou hnus, většinou jsou to rychlé cukry, které tě zasytí na stráášně krátkou dobu. Zkus si dát do jogurtu či mléka : Dobrá vláknina, ta je přijatelná co se týče živin, nebo klasické vločky ovesné. Ty si zkus opražit na suché pánvičce se skořicí, kakaem a třeba i medem a máš super domácí cereálie! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))