pondělí 1. dubna 2013

Špenátová polévka

Pokud máte rádi špenát, tak polévku nesmíte neochutnat. Takovou mi vařili kdysy ve školce, ještě k tomu dělali výborný "palačinkový" nudle, no lahoda! :))

Co budeme potřebovat?

1 balení zmrzlého špenátu
1 cibulku
5 stružků česneku
2 vejce
100 g šunky
1,5 l vývaru
2 bobkové listy
4 kuličky nového koření
sůl
niva
100 ml smetany nebo mléka )
olej
+ popřípadě na zahuštění mouka + voda


Postup:
1. Na oleji osmahneme na drobno nakrájenou cibulku. Jakmile nám zlesklovaní, přidáme nakrájenou šunku.


2. Zalijee vývarem a přidáme zmrzlý špenát, bobkový listy, nové koření. A vaříme cca 15 minut.

3. Přidáme prolisovaný česnek, dochutíme a popřípadě zahustíme.
4. Na konec přidáme smetanu, nastrouhanou nivu a rozšlehané vejce- vaříme asi 2 minuty.



Dobrou chuť,
vaše K. ♥

20 komentářů:

  1. špenát jsem si zamilovala :) ovšem nevím jestli i v polívce:D pošli vzorek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to šlo, ráda bych poslala, věř mi! :D

      Vymazat
  2. špenát jsem nikdy moc nemusela, ale špenátovou polévku mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zvláštní, že špenát nee a polívku jo! :D

      Vymazat
  3. jejda špenátovou polévku mám moc ráda..musím si udělat zítra na oběd :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jó, tak špenát můžu. :P

    OdpovědětVymazat
  5. špenátovou polívku jsem nikdy nedělala, ale mám ji hrozně ráda!:) Někdy jí zkusím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není na ní nic těžkého, takže neváhej! .)

      Vymazat
  6. špenát miluju, ale o polévce jsem nikdy neslyšela.. hned zítra si ho běžím koupit:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty nudle jsou, myslím, celestýnské:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty nám dáváš tedy inspirace na recepty! Musíš furt vařit :D Jinak špenát mám moc ráda, ale naučila jsem se ho jíst až doma, předtím jsem ním byla znechucená ze školní jídelny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem doma, tak mi nic jiného nezbyde, jsem hladová a rodina taky! :D ..
      Fákt? :-o Nám tam vařili celkem dobře, ale je fakt, že jsem jídlo dřív moc neřešila! :d

      Vymazat
  9. Super :-) tu mám moc ráda :-))

    OdpovědětVymazat
  10. zbožňuji špenát! :) jen nejím maso, tak budu muset vynechat šunku a něčím nahradit vývar :/ u některých receptů dávám zeleninový vývar nebo jen horkou vodu, ale pak to chce dochutit ještě nějakou slanou ingrediencí :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je to poslední, šunka tam nemusí být vůbec! :))
      A vývar můžeš udělat z kostky! :))

      Vymazat
  11. mnam super recepty :) špenát miluju :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))