neděle 28. dubna 2013

Tiramisu

Existuje milion způsobů, jak tiramisu dělat. Já osobně mám toto nejraději, protože je cenově dost přijatelné, je lehké a rodina se po něm může utluct. 
Zkuste mou variantu a podělte se se mnou, jak Vám bude chutnat! :))


Co budeme potřebovat?

balení piškotů
2 šlehačky 33%
2 pomazánkové másla bez příchutě
silné kafe
kakao


Postup:
1. Šlehačku si pořádně vyšleháme.
2. Do šlehačky přidáme pomazánkové másla a opět šleháme.

3. Připravíme si mísu. Nejlepší je ta, u které se dá odebrat okraj, taková dortová forma. Na dno formy vyskládáme piškoty a polijeme každý piškot kafem.
4. Na piškoty dáme 1/2 krému a posypeme kakaem.

5. Tuto akci zopakujeme ještě jednou. Piškoty- kafe- krém- kakao.


Dobrou chuť,
Vaše K. ♥


21 komentářů:

  1. Takové moučníky mám nejraději! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je nejlepší!:)) Nebo tohle, ale s jahodama nebo s mandarinkama:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, to se mi teda moooc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. :O sbíhají se mi sliny :P ještě tak mít doma šlehačky a pomazánkové máslo :D .. dávám si recept do záložek a určitě ho zkusím, tiramisu jsem ještě nedělala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tiramisu už jsem několik let nedělala, ale když už, tak jsme ho dělali z dlouhých piškotů namáčených v kávě a mascarpone.

    OdpovědětVymazat
  6. Tiez ho robim podobne. vyuzivam tvaroh, kzslu smotanu, jogurty, mascarpone... Original tiramisu by malo byt este s likerom a zltkami, ale to nikdy nedavam. Pri predstave surovych zltkov v jedle - fuj..

    OdpovědětVymazat
  7. nesmím se koukat na takové dobroty před obědem...:D vypadá to nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  8. dělám ho úplně stejně ;) je výborné

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to lákavě, ale spíš bych upřednostnila nějakou zdravější formu :)

    OdpovědětVymazat
  10. dala bych do toho spíš tvaroh, ale vypadá to krásně :)

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně takhle ho děláme my :) je to božíí :)

    OdpovědětVymazat
  12. já už se těším na tvarohové dortíky s ovocem a želatinou :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dělám ho sice úplně jinak, ale tohle také vypadá super! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to krásně, já jsem měla nedávno, ale "pravé" tiramisu (jelikož miluji tatarák tak mne syrové vajíčko problém nedělá) a to je delikateska :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tiramisu miluju ale pect jsem ho nezkousela,takže díky za recept vypada skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Dělala jsem ho snad jednou a dopadlo to dost hrozně :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mňaaam :) Vypadá to hrozně dobře, určitě to bylo výborné ! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé, děkuji za recept...! Vypadá to výtečně! :)




    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. jé, to vypadá skvěle!! to budu muset zkusit!! :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))