čtvrtek 18. dubna 2013

Vlnění, den 3!

Pěkný ráno! :))

Už je to 4. den, co vlním. Hodně z Vás mi psalo o jídelníček a jiné poznatky. Tak se na to vrhnu.
Pokud to nebude vadit, asi bych si o mém vlnění dělala pěkně poznámky třeba 2x týdně! :))

Mé zásady při SA!
1. Hodně pít neperlivou vodu!
2. Každý den maso, aso maso!
3. Brát vitamíny.
4. Vařit ve vodě (maso apd..)

Abych ještě ze začátku řekla, snažím se jet  podle těchto vln 0-50-100-150-200-250-300.
Mé hlavní složky jídla! :D


Vlnění, den 1!
Tak to byl asi nejlehčí den! :D 
Protože mi ještě vůbec nic nechybělo.
Necítila jsem se ani unavená, a to vstávám prosím kolem 4-5! :D
Mimo to cvičím i insanity.

Můj jídelníček:
Sn. 2 vejce
Sv. Tvaroh nízkotučný 150 g
Sv. Protein 30 g s vodou
O. Kuřecí nudličky
V. Syrovátková hmota
Kuřecí s čínskou zeleninou- to tmavé a barevné + červená řepa

Vlnění, den 2!
Musím říct, že to už pro mě bylo trochu horší.
Nejhorší je, že holky ve třídě si žerou pizzu! :D 
A já mám před sebou debilní tvaroh, který mi začíná lézt krkem! :D
Z vlastní zkušenosti už vím, že SV stojí hoodně přeříkání se!
Ale co..
Už druhým dnem začínám pozorovat, že můj žaludek na to není zvyklý. Hodně mě kručelo v břiše, když říkám hodně, tak si představte, že sedíte ve třídě a slyší to i holka 10 metrů od Vás! :D:D

Můj jídelníček:
Sn. 3 vejce -1+ bez žloutku
Sv. Tvaroh misovaný s jogurtem
Sv. Čoko protein 30 g s vodou
O. Tuňák + 1/3 sáčku rýže+ zelenina
V. Jogurt bílý

Vlnění, den 3.!
Už mi ani nic nechybí! :D
Když jsem se ráno probrala, byla jsem mile překvapená. Bříško bylo krásně ploché, dřív jsem byla strašně nafouklá. Takže jedno + .
Další + je za to, že nemám vůůbec chuť na sladké, nechybí mi. Asi je to tím, jak mě tvaroh zasytí na strašnou dobu, i díky němu nemám hlad mezi jídly, takže ten, pokud se do SA vln pouštíte, doporučuji! :)
Ještě nejsem unavena! :D

Jídelníček:
Sn. Domácí jogurt + light jogurt kapka
Sv. Tvaroh nízkotučný 200 g
O. Kuřecí maso + 1/3 sáčku rýže
Sv. Protein 30 g s vodou
V. Tuňák + zelenina + 1/3 sáčku rýže



Přidat popisekJá už je tam prostě začínám vidět! :D:D

Jen doufám,že vás mé reporty nebudou mot obtěžovat, pomáhá mi, když se s tím někomu mohu svěřit.
Protože když jsem se to pokoušela vysvětlit kamarádce, víte co mi řekla? :D
AHA, TAKŽE TYHLE SVALY JSOU VYHNANÝ PRÁŠKAMA JO? (vražedný pohled)
Nemohu ji za boha vysvětlit, že protein není nic špatného a nic jinýho neužívám! V mém okolí je to marný! :D

34 komentářů:

  1. změny jsou opravdu vidět:) jen tak dál Klárko! a tvaroh zkus různě dochucovat, ať si jej nezhnusíš úplně:D
    nám se svěřit jistě můžeš, když tě okolí nechápe!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to super povzbuzení! :))

      Vymazat
  2. Dej mi tvoje břicho! :D já ho chci!!! :D a chci aby bylo taky po ránu splasklé :D ... zdá se mi toho jídla nějak málo :P ale to bude tím, že porovnávám podle sebe :D já jsem nenažraný prasátko :P .. a že bych zařadila do svého jídelníčku více tvarohu? abych neměla chuť na sladké :D ... svěřuj se radši sem! :) kamarádce to nemá cenu, když tomu nerozumí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc obdivuju odvahu jet vlny! :) Myslím, že nejnižší sis mohla dát 50, ta nula už je fakt zabijácká...a hlavně ten skok z 300 na 0 pocítíš nejvíc ve dni s 50g, což možná někomu nepřijde, ale i těch 50 je obecně malé množství :)Uvidíš, jak se budeš cítit po pár cyklech...Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  4. Klárko, jsi šikulka, že to tak hezky zvládáš. :))
    Já se na vlny vrhnu hned po zkouškách.
    Bude to docela teror, protože bude léto, všude hodně ovocíčko, no jo, to bude teprve odříkání. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak to ploché bříško mohu potvrdit.
      U mě stačilo, když jsem si snížila množství sacharidů, a hle, hned jsem nebyla tak nafouklá. Ale ono je to pochopitelné, protože sacharidy zadržují v těle vodu, takže proto jsme jak balónky občas. :D

      Vymazat
    2. Děkuji, musím se snažit, když chci výsledky! :))
      Snad se ti také púodaří Kristý! :))

      Vymazat
  5. Ahoj, das navod ako varit maso vo vode?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě se hodí maso do vařící vody ;))) podle tloušťky masa je různá doba vaření, ale kdyžtak to vyndej a rozřízni a zkontroluj, ale půl hoďky, max hoďku ;)) a doporučuju v ochucené vodě, třeba v bujonu nebo já delala sůl a kari ;))

      Vymazat
    2. Děkuji za záskok! :))

      Vymazat
  6. Jsi dobrá, já bych třeba nedokázala snídat vajíčka, bleee, měla bych pokažený celý den:D
    Držím palce, ať to vydržíš:)

    OdpovědětVymazat
  7. Držím pěsti! :) vypadá to parádně! = Chci tvoje břicho! HNED! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Na SA to chce hodně odvahy, jsi statečná, držím palce, naopak mě fakt zajímají tvé reporty jako to jde! těším se na další:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, že je o report zájem! :)

      Vymazat
  9. Teeda..já většinou práve tak u 4. dne skončila..ale někdy po zkouškovém to třeba na týden zkusím..:)...Až nebudu muset nic dělat a budu bez stresu, tak se do toho ještě půstím...mám ale problém právě s jídelníčky, takže si musím najít nějaký podle kterého pojedu..třeba ty tvoje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím ti palce, aby jsi to pozkouškovém zvládla! :))

      Vymazat
  10. Můžu se zpetat, co to to vylnění je? Už jsem o tom něco slyšela, ale nevím k čemu je to dobré a co toje:) Díky za odpověď:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! :)
      Tak vlněné, neboli sacharidové vlny se praktikují především na rýsování svalů. Je to takový období, kdy už máš v podstatě ten poslední vrstvu tuku a ne a ne se jí zbavit. SA jsou na ni dost účiný! ;)
      Funguje to na tom, že si na den rozdělíš a spočítáš, kolik bílkovin a sacharidů by jsi měla konzumovat.
      Ale první den vlnění začínáš na co nejnižším počtu sacahrdido, pak postupně přidáváš a za týden jedeš zase to samé! :))
      Kdyby jsi měla další otázky, určitě se ozvi! :)

      Vymazat
  11. :-) moc hezky ti to jde, já bych na to asi neměla :-)

    OdpovědětVymazat
  12. mě okolí nechápe, ani když snídám ovesnou kaši, kterou nedělám z pytlíku:D ale kašli na okolí! takové jídelníčky bych asi nezvládla, jsem sacharidovej milovník:D držím ti pěsti, bříško máš fakt krásné!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadáš dobře na těch fotkách ;).

    OdpovědětVymazat
  14. tyjo, přijde mi že toho jíš docela dost malinko.. ale třeba se mi to jen zdá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, není ho tolik, jako když jím "normálně" :D

      Vymazat
  15. Mám být upřímná? :D Proč jíš něco, co ti leze krkem? Chutná ti maso vařené ve vodě? Na to si pamatuju, a už bych to nedala :D A zeleninu nejíš skoro vůbec, nebo ji tam jenom nepíšeš? Promiň, jestli působím nějak protivně, jen se ti snažím pomoct :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, on ten tvaroh je sám o sobě hnusnej a bohužel, je i základním v SA! :D .. Ale už jsem přišla na to, jak si ho zpříjemnit, zamíchám si do něj trochu nílého jogurtu a hned je to mnohem lepší! :D
      Mě maso vařené ve vodě chutná, dochutí mi ho pak hodně ta zelenina, ráda mám k tomu červenou řepu! :))
      Zeleninu jím, to si dám myslím tak 300 a víc g denně! ;) Takže sem ji tam pozapoměla dopsat! :D
      Né, neboj, nezníš protivně, jsem ráda, že si to ujasníme! :)
      Měj se krásně!

      Vymazat
    2. Děkuju za odpověd :) Tak me to vařené teda vůbec nechutnalo, ale třeba jsem to dělala blbě a málo to okořenila, proste to bylo hrozne suchý :D Tak ta zelenina jsou ale taky sacharidy, ne? To se do toho nepočítá? Jinak mas můj obdiv za odhodláni, snad potom nebude jojo efekt, kdyz je to takovej extrém a určitě to nebudeš držet navěky :D Moc se těším na další info, jak se ti daří :)

      Vymazat
    3. No zelenina sice jsou sacharidy, ale je i doporučená, která se v SA jíst smí, já si SA vlastně zeleninou tak nějaká dochucuji! :D Určitě se to s ní ale nesmí přehánět, protože některá zelenina fakt nafukuje a když k tomu jíš ještě vejce a tvarohy, nevím nevím! :D ..
      Určitě ne, nechám tomu volný průběh a po 14-ti dnech uvidím co a jak. Začnu pěkně po zvolna pak s normání stravou a JOJO efekt se nedostaví! :))

      Vymazat
  16. Moc lákavě to nezní teda :D:D. Ale břicho závidím!!! Ten název Vlnění je sám o sobě vtipnej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO nezní, ale výsledky po tom jsou! :))
      Nevím, kdo na název přišel! :D

      Vymazat
  17. teda to by mi k jídlu vůbec nestačilo.. a vůbec jsem odpůrce veškerejch diet ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Todle ení tak ani dieta! ;)
      Je to spíš dočasné rýsování, určitě si to nepředstavuji držet nějak dlouho! :D

      Vymazat
  18. Sakra:D. To bych asi nevydržela:D. Ale myslím, že na to rýsování to je super:).

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, já už mám za sebou 7 týdnů vlnění a je to opravdu úžasná věc!! Akorát tvé hodnoty mi přijdou dost vysoké, spíše jak pro chlapa :) Já mám hodnoty vypočítané lékaři a začínala jsem na 30-60-90-120-150-180-210 (pro ženu s váhou cca 70kg) a už od 150 jsem měla problém to zvládnout :) Nyní mám hodnoty 20-50-70-100-130-150-170 a bezva.
    Přeji hodně úspěchů!!! Lenka

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))