sobota 20. dubna 2013

Vlnění, den 6.

Pěkný poledne :)

Jak jsem slíbila, tak plním a píši.
Už to bude týden, co vlním, takže co se u mě od posledního reportu změnilo? :)

Ze začátku bych chtěla říct, že se cítím jako Alenka v říši divů. Mé okolí netoleruje, že vlny držím, nemají ani tu snahu o to, pochopit to. Nikdo si nenechá vysvětlit:
  • že to NENÍ DIETA
  • že je NECHCI DRŽET CELÝ ŽIVOT
  • i když mě to stojí hodně odříkání, já to CHCI!
Ale já jsem král a ovládnu situaci! :D Já v mých mladých letech, upraveno přítelem! :D
Pak do toho přijde děda, nedávno puklo to, že s ANA nejsem ještě tolik vyrovnaná, ale vím, jsem si jistá, že chci přibrat na svalech... Ale, bojím se.... Děda si myslí, že ana je něco co zmizí za týden. 
Protože přesně tak se chová a já bych ho nejraději poslala do prdele! 
Zrovna včera na mě" Tak už se nebojíš?"
Co prosím?
V tu chvílu jsem vyrostla o dvacet metrů.
Myslela jsem že prasknu.
DO PRDELE!
Si jako myslíš, že mě jeden debilní tejden zbaví strachu?
Ne, držela jsem hubu!
Mlčela a dělala, že to neslyším.
Mám ho ráda.


Ale teď k vlnění.
Četla jsem, že jsou SV špatné, co se chování, nálad a únavy týče.
Já nic nepociťuji.
Nálada je stejná.
Chování také.
A unavená jsem stejně jako dřív.

Vlnění, den 4.
- Ten den jsem odolávala takovým nástrahám. Mamka mě pozvala na zmrzku, nikam jse nešla. Přítel opékal párek, já jsem si nedala, ale strašně jsem si přála si ho dát. Ve škole jsem odolávala sladkému od spolužaček.
- Únava se nedostavila, ani po tom, co jsem si dala takhle do těla!
- Jediný co bylo je, že mě večer takovým způsobem kručelo v břiše, že to nebylo ani možný, ale hlad jsem neměla!

Jídelníček:
Sn. Míchaná vejce+ okurka
Sv. Proteinová tyčinka Aminostar 30 g
Sv. Tvaroh vyšlehaný
O. Kuřecí maso+ racio chlebíčky 2 ks
V. 2 vejce na tvrdo + racio chlebíček

Pohyb: Běh 8 km
           chůze 9 km
           Insanity
           kliky 50
                    venčení Vilíčka


Vlnění, den 5.
- Tak, v Pátek to bylo horší, co si budeme povídat. Odpoledne jse zhřešila kafem, ale potřebovala jsem to, začínala jsem být chcíplá!
- Večer jsem byla s přítelem a pociťuji, že i když bývám vyčerpaná ze sportu, s ním mám nyní více energie. Také jsem odolala jeho nástrahám v podobě uzeného masa, čokolády, jablka a šátečkům. Nedala jsem si nic.

Jídelníček:
Sn. Protein 30 g s mlékem
Sv. Tvaroh s jogurtem + 10 piškotků
O. Míchaná vejce 3 ks + okurka
Sv. 3 olomoucké syrečky+ racio chlebíček
V. Protein 30 g s vodou

Pohyb: Inanity ABS
           ruce posilko 10 min
           chůze 8 km

Vlnění, den 6.
- Tak, to je dneska! I když je víkend, chutě nemám, zase! Takže se nebojím, že bych nějak ujela, to u mě nehrozí. 
- Odolávám nástrahám doma, v podobě čokolád, kterých tu máme kopa, mamka dělá smundu, té taky odolávám! :D

Jídelníček:
Sn. 100 g banán + 50 g vločky vař. ve vodě + carob 5 g
Sv. Protein 30 g čokoládový+ mléko
O. Tuňák + kysané zelí -> salát
Sv. Tvaroh
V. 2 vejce+ zelenina

Pohyb: Insanity
           kliky 70x
           workou zadek

Co mě zatím vlny přinesly?
  • lepší pocit sama ze sebe
  • krásnější břicho
  • špatné nehty! :D:D 
  • postupný úbytek cm
  • spotřebování mého milovaného borůvkového proteinu
  • nové čtenáře
  • horší vztahy mezi lidmi, kteří si říkají "kamarádi"
  • silnější vůli
  • ovládání se a ovládání chutí

Takže sečteno podtrženo, zatím proti vlnám nemám nic, co bych vytkla! :)

15 komentářů:

  1. udržuješ to krásně :) hlavně teda ta tvoje vůle! :O pěkně všemu odoláváš, to bych asi nezvládla ;) klobouk dolů! a z okolí si nic nedělej :) nikdo nemůže pochopit jak se cítíš, když si neprochází tím, čím si procházíš ty :P ... byla jsi strašně roztomilá jako malá :)

    OdpovědětVymazat
  2. obdivuju tě, takovýhle režim bych vážně nezvládla.. já jsem takový ten pravidelný hřešič:D na okolí se vykašli, já jsem dnes neobědvala svíčkovou s rodinou a bylo to milion keců. ale mám dobrý pocit sama ze sebe a to je hlavní:) držím ti palce i nadále:)

    OdpovědětVymazat
  3. pozývam na Giveaway, ktorá momentálne prebieha na mojom blogu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, že se ti daří a pokračuješ! :) Já jsem taky dost cílevědomá, když si něco usmyslím, jdu si za tím, klidně přes mrtvoly :D Na kecy ostatních si budeš muset zvyknout, mě se to občas stává i teď, ale absolutně nic si z toho nedělá. Každý je svého zdraví strůjcem, nikdo nemá právo nám do života kecat! :)
    A moc děkuju za tvůj příspěvek k té diskuzi na omlazení, napsala jsi to skvěle! Ale nemusela sis dělat škodu, ty inteligentky tam za to ani nestojí ;D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi šikulka!
    Moc ti držím pěsti. :*

    OdpovědětVymazat
  6. nejhorší je, že se dožírám i odpoledne:( nemám jídlo vůbec pod kontrolou, co přibírám...
    okolí si nevšímej:( nikdy se jim nezavděčíme!
    jak ti mohlo kručet v břiše když jsi neměla hlad?:O ale k odolávání gratuluju, máš-li z toho radost!!:)
    kafčo není hřešení, jedno denně smíme! :)
    co je smunda? :D
    a krásnější břícho díky SV? že bych to taky zkusila? :D jen tak dál!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jen kvůli tomu krásném břichu to chci zkusit znovu..Mě stačí když si dám na večeři tvaroh a ráno mám krásnější břicho, takže se nedivím, že po SV je krásnější..:) Držím palce..jak dlouho chceš vlnit? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych to nezvládla:-) ale budu ti držet palce :-P

    OdpovědětVymazat
  9. Já anorexií trpím 6 let a stejně je můj bratr schopný přijít a zeptat se mě "Tak co, už jsi normální?", takže chápu, jak tě děda vytočil...
    Já bych teda SV nezvládla, je tam dost potravin, které, řekněme, úplně nemusím, zvlášť taková vajíčka a podobně...

    OdpovědětVymazat
  10. Teďkom jsem ti poslala e-mail kvůli tomu vlnění:)
    Jsem ráda, že jsi spokojená!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Nevím, co myslíš, jestli je parfém sladký:DD
    Ale tak zkusím ti popsat jak voní. Voní takovou tou hezkou vůní, která není úplně výrazná, je taková přirozená.Stačí ji troška a voní hodně:) Doufám, že jsem ti tímhle pomohla:DDD:)))

    OdpovědětVymazat
  12. život není lehkej a lidi nejsou zrovna fér.. některý věci musíš holt jednim uchem tam druhym ven ;) osobně se mi nějak to tvoje vlnění nelíbí, když se při tom omezuješ, to by člověk neměl dělat, pak přijdou právě takový okamžiky jako přejezení atd.. ale je to na tobě ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Odepisovala sem ti u sebe na blogu ale napíšu to i se když už chci komentovat :D ten protein stál 702Kč a jídelníček brzy určitě přidám :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoojky :) Taky jsem vlněla a to dva měsíce :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))