úterý 21. května 2013

Banánové potěšení

Dobře, přiznám se.
Původně to měl být pokus o lívanečky, ale nevím proč, vždy se mě lívanečky zvrtnou v jakousi hmotu, která nedrží v žádným případě pohromadě.
To jste ale neměli vědět, protože jsem Vám to chtěla podat tak, jakože to tak opravdu má být! :D


Co budeme potřebovat?
1 zralý banán
3 lžíce ovesných vloček
1 vejce

Postup:
1. Banán rozmačkáme vidličkou.
2. Přidáme vejce a ovesné vločky ->> Promícháme
3. Nandáme na teflenovou pánev a nebo plníme do mufínkových forem.

Dobrou Chuť, Vaše K♥

31 komentářů:

  1. to jsou moje formičky coo?:P
    mě se někdy lívanečky taky nepovedou, ale co, hlavněže to chutná dobře!:D
    krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano! :))
      Jsou parádní! :))
      To asno, chutnalo to dobře! :D

      Vymazat
  2. tak nějak podobně dopadl můj první lívaneček z banánu, nakonec z toho byla taková kaše :D (ale to už je tak půl roku zpět, ne-li víc :))

    OdpovědětVymazat
  3. No na pánvi vypadaly všechny mé lívance/palačinky takhle, od té doby, co mám palačinkovač, nedělám palačinky, lívance, vaječné omelety a další placky jinak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduchoučký recept. Takové mám nejradši. :P

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavní je, že je to poživatelné a že to chutná :) na vzhledu tolik nezáleží. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý nápad..mám rada takéto rýchle jedlá :)
    Ak by si chcela, zapoj sa do mojej giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Lívanečky z banánku jsem ještě n ezkoušela, odrazují mě tam ty vločky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak samozřejmě je můžeš vynechat, nbeo tam dát třeba ořechy, kokos! :(

      Vymazat
  8. aj tak to vyzera super :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. taky se mi lívanečky vždycky úplně rozese*ou do všelijakých chcuchňů..:D ale vypadá to i tak dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle lívanečky jsem měla dneska na snídani (akorát bez vloček) a mám s nimi většinou úplně stejné neblahé zkušenosti jako ty. Ale dneska se mi podařily na jedničku ;). S tvarohem a jahodami mňamka :).

    OdpovědětVymazat
  11. hmm ted jsem taky koukala na recept, takze jsem zvedava, zda se mi povedou:)))
    rada bych te pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :)
      Snad jo, alespoň tobě! :D

      Vymazat
  12. Já dělala to samé a vyšlo mi to stejně :-D... ale bez vloček už z toho byly lívanečky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň na tom nejsem blbě jen já sama! :D:D

      Vymazat
  13. Milá Koouky, díky za recept. Do toho jdu. Myslím, že bych to mohla zvládnout:-)

    OdpovědětVymazat
  14. mňam, poslednou dobou som začala jesť takéto jednoduché jedlá s ovsenými vločkami :) je to zdravé a chutné! toto musím skúsiť ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to skvěle :) A takové recepty kdy v průběhu vaření zjistíš že ve finále z toho bude něco úplně jiného než byl původní plán jsou stejně nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  16. Haha přesně, jednou jsem něco podobnýho zkoušela, vůbec to nedrželo po hromadě, takže to ve finále vypadalo jako spálený míchaný vajíčka :D kromě toho, že snídaně skončila v koši jsem celý ráno větrala kuchyň :D

    OdpovědětVymazat
  17. taky už se mi stalo, že se mi takhle lívanečky rozpadly :D .. ale stejně to vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))