sobota 18. května 2013

Bez pardónu!

Čágo, bélo! 

Poslední dobou jsem ani nedala vědět, jak na tom vlastně jsem.
Zajímá Vás to?
Beztak ne.
Ale to mě nezajímá, já mám potřebu vám to říct! :D


Už mám stehy venku. Měla jsem z toho celkem vítr, ale nakonec se ukázalo.....že....
TO NEBOLÍ! :D
S modřinkou a se stehama!
 Doktor si ze mě ještě utahoval a po utahování přišla nemilá, velmi NEMILÁ!!!! (a když nemilá, tak je to ta nejhroznější věc, která mě mohla potkat, a já ji naprosto ODMÍTÁM! ) věc. 
Doktor byl tak drzý, že po mě chce, abych 6 týdnů necvičila. 
6 týdnů.
Bez pardónu, dělá si prdel?
Asi jo, asi si ji dělá! :D
Bez stehů
 Protože včera ,ať už nedobrovolně, jsem běhala.
(nepředstavujte si nic světabornýho, jen jsem poklusávala aby mi neujel odvoz jo :D)
Ale "běžela" jsem asi 300 metrů a bylo to super, nebolelo to.
Takže "báj báj".
Začínám s jógou. V týdnu jdu k babičce na rotoped, protože jsem přišla na to, že ten mi vůbec nevadí. A v průběhu dalšího týdne začnu klikovat a pomalinku se rozběhávat.

Ps. Prosím, nenadávejte mi, ať se prvně uzdravím, já už to břicho ani necejtím a kdybych tam neměla jizvičku (jizvičku? To je kurva jizva) ,tak bych ani nevěděla, že jsem na něčem byla! :D
Tolik a ještě vc toho mám na přepisování, zblázním se! :D
Kromě toho, už jsem řidič, už mám doma ( teda ještě na úřadě k vyzvednutí) řidičák! 
Takže všem z VYSOČINY: Upřímnou omluvu, za případné potkání se- Bude to poprvé a asi naposled! :D

Máte kočku? Ten kdo ano, tak určitě ví, jak jsou ty zvířata vyčůraný. Naše číča byla na stříhání drápků a doktorka ji uspala. Teda, uspala. Číča dělala že spí, a když se doktorka vzdálila vzala packy na ramena a řádila v ordinaci jako hurikán.

A mimo to, víte co mají hurikán a žena společného? :D 
Když příjdou, jsou žhavý a vlhcí, ale když odchází, berou sebou domy a auta! :D

Mějte se fanfárově!

23 komentářů:

  1. to s tou kočkou mě pobavilo:D:D zas to s tím cvičením 'nepřeháněj', přeci jen, aby sis moc neublížila ještě.. dej na sebe pozor! i za tím volantem:D

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. já to s čokoškou měla stejně, ale už jí zas miluju :(

      Vymazat
  3. Sice ještě řidičák nemám, ale Vysočině se tedy radši budu vyhýbat :D Pak ti dám taky vědět, až usednu za volant! :D Jinak 6 týdnů, to bych bez cvičení rozhodně nevydržela, takže tě chápu, ale stejně dávej bacha :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně, že už je ti fajn, nějaký ten lehčí pohyb snad neuškodí :)) Řidičák si zrovna začnu dělat a bojím se, tak varuju pro změnu pražáku, nelezte ven :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kočku nemám, upřímně je moc nemusím, právě proto, jak jsou vyčůraný a tak..:D
    Já vím, že je těžké necvičit, ale nejsi malé děcko, aby jsi si nedokázala něco zakázat, zvlášť, když by to mohlo ohrozit tvé zdraví a třeba i vzhled - jizva. Myslím, že by jsi opravdu aspoň polovinu doporučeného času neměla cvičit, alespoň 3 týdny. Aby jsi pak nelitovala celý život...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muže se jí ta jizva rozjet! Já nemohla s 2 cm jizvou na krku cvičit mesic! Tak si z toho něco vem a nebuď blbá ;)

      Vymazat
    2. Já si myslím, že i ty 3 týdny je moc...
      Ono když si dám jen rotoped, tak mi to na břicho vůbec neuškodí, ani ho necítím! ;)

      Vymazat
  6. Kočičko moja, dávej na sebe pozor, ono to doporučení určitě nebylo řečeno jen tak z legrace. Hlavně se moc nepřetěžuj, ať ti nevzniknou zbytečné komplikace. Myslím, že takové to protažení nebo cvičení, kde břicho moc zapojovat nebudeš, by mohlo být docela neškodné. Ale nejsem doktor, že, tudíž nedokážu předvídat možná rizika.
    Číča je ďábel, jak vidím (čtu). :D
    Jinak já mám řidičák sice 2 roky, ale jezdím tak málo, že si pořád připadám jako začátečník. Tak hodně štěstí na cestách, buď opatrná nejen vůči sobě, ale i ostatním. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, Kristý! :))
      Určitě si nebduu dávat nějká moc do těla, jen to, co mi to dovolí! :)) ..
      Budu na tom s řidičákem asi jako ty! :D:D

      Vymazat
  7. jen dej pozor, aby se ti to nějak neroztrhlo ;)

    OdpovědětVymazat
  8. my mame fenku:) a je strasne zvedava:))
    ja jsem ted objevila tvuj blog, tak ho jdu procist:)
    rada bych te take pozvala na giveaway o kozenou kabelku u me na blogu vice info:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  9. Já ti nevím, sice je ti fajn, ale doktoři to říkají z nějakého důvodu :D :))) Alespoň týden bych ještě dost polevila, nemůže se ti ta jizvy rozjet ??? Ale 6 týdnů bych řekla, že je blbost :)) (jsem samozřejmě na tvé straně :D) !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Možná lepší to chvilku bez toho cvičení vydržet než dělat hrdinu.. Bez toho cvičení se taky svět nezboří.. to možná necejtíš, ale až se něco stane, tak to pak teprve ucejtíš... Ale to je asi tvoje věc...

    OdpovědětVymazat
  11. Au au :(..to je na prd, ať se ti to brzy zahojí. 6 týdnů je teda dlouhá doba..
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. ta první fotka je skvělá! :) .. Je fajn, že tě břicho nebolí :) ale radši to se cvičením nepřeháněj :P ... gratuluji k řidičáku :) .. To s tou kočkou mě rozesmálo :D "dělala, že spí" :D .. to když moje kočka byla na operaci s pacičkou asi před půl rokem, tak jí nemohli uspat, pořád se bránila :D

    OdpovědětVymazat
  13. ty máš skoliozu a ani nevíš co to je? :D jinak tu mam taky, ale ne tak strašnou, je to že máš páteř vybořenou do strany (každej bok vypadá trochu jinak..), jenže já toho trenéra měla mít jen přes email ohledně jídelníčku, s hyperlordózou nic neudělá, musím cvičit nějaké rehabilitační cvik (měli by mi pomoct, ale i tak to bude trvat aspoň půl roku..), jenže ty bohužel neznám :)

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji k řidičáku!:) Jsi šikulka:) a s kočičkou mě to pobavilo:-D Ale nedivím se jí:-D a chápu, že 6 týdnu bez cvičení je moc, ale alespoň se snaž cvičit jen zlehka a moc to ze začátku nepřeháněj:)

    OdpovědětVymazat
  15. K řidičáku moc gratuluji a jinak s doktorem... chápu, že je to "vopruz", ale na jednu stranu ti to neříká, aby tě naštval, nejspíše bude mít důvod... tak to zkus fakt omezit... držím palce :-)

    OdpovědětVymazat
  16. já bych teda necvičila být tebou ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty vole....já nevěřím, že to nebolelo! Diť se to vytahuje proboha:D. Jak to vlastně vypadá, když se to dává pryč?
    Jo a moc hezká fotka:).
    Fuj stejný účto jako já máš...to je hnus co:D? Účto je fakt nepochopitelný:D.
    Ta číča:D:D. Ta je teda pěkně vychcaná:D. Se divím, že to zvládla s injekcí v těle(jakože s tím uspávadlem:D).
    Mimoto k méme článku:
    Ahojky zlatíčko:).
    No právě já HTC taky nepovažuji za nejlepší...ale! Bejvávaly horší. Můj brácha musel z iPhona přejít na tohle HTC(to jsem zjistila až po dopsání článku, nevěděla jsem, že je to přesně tenhle:D:D) a je spokojenej. I u nás ve třídě jsou spokojení...
    No ale před delší dobou jsem měla na půjčení dvě HTC a to byly takový sračky! Jedno mělo windowsi(zlo největší) a to druhý radši ani nevim:D.
    Je to fakt na hovno:D...nevim, co vybrat, když nejsou prachy:D.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))