středa 8. května 2013

Jak jsem prohrála

Pěkný svátek.

Je mi hamba, že píši až po takové době, ale co nadělám.
Už teď mám jasný, že na měsíc, možná i na víc, si jakékoliv posilování a běhání můžu nechat ujít.
K tomu se musím vzdát soutěže u Nikky, protože na to teď mít nebudu.
Zrovna teď ležím v nemocnici po opreaci slepého střeva.
Nepřála bych to ani největšímu nepříteli, to mi věřte! :D
První dva dny jsem byla jen na kapačkách, takže jsem nic nejedla a nepila, třetí den to do mě zařízli a můžu pít jen čaj. Už se těším na večer, kdy mi dají PIŠKOTY!!!

Doufám, že vy se máte lépe, já si jdu hrát The Sims, protože mi zrovna odešla domů spolubydlící! 
Mějte se fanfárově!

26 komentářů:

  1. Doufám, že se dáš brzy do pořádku, přeju brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  2. chudáku, já ještě slepáka nemocnýho neměla a snad ani mít nebudu ;) tak se tam moc neunuď ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, to mě moc mrzí..:( tak se koukej rychle uzdravit!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Koouky, hlavně se uzdrav! Ty piškoty ti přeju z celého srdce, protože takový slepák je hrůza! Teda neměla jsem ho, ale když jsem ležela v nemocnici já se zúženým tlustým střevem, tak jsem ležela s holčinou, která měla taky slepák :(((( Jak dlouho tam budeš ležet ?
    :)))
    Tesh

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se hlavně rychle uzdrav...Přítel měl nedávno taky slepáka..a nebylo to vůbec hezké na těch kapačkách ho vidět...tak odpočívej..cvičení ti neuteče...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Chudáčku :(. Brzy se uzdrav a ať ti je lépe! Jej to je škoda, že odešla, ale já se třeba u TheSims dokážu zabavit :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak proto jsi mi neodepisovala. A já už si říkala, co s tebou je.
    Tak ať ti to tam brzo uteče, kočičko. :*
    Jak dorazíš domů, dej vědět. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce, brzy si uzdrav!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéj, to je smůla!:) Snad se z toho brzy dostaneš!!:) Moc ráda tě čtu! :)
    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Neboj, bude to ok. Mě brali takhle žlučník, brr, taky děs běs. Porod byl větší brnkačka než debilní narkoza...

    OdpovědětVymazat
  11. Brzo se uzdrav kočko :)) Taky už slepák nemám a opravdu to není žádná slast ..

    OdpovědětVymazat
  12. Chudáku :( držím ti palce, at se rychle hojíš!

    OdpovědětVymazat
  13. Chudinko :( nic takového bych nechtěla zažít :( .. doufám, že budeš brzy v pohodě! :) a Simíky bych si taky zahrála! :) ale já u toho jsem vždycky několik hodin, je to moje závislost :D (víš, že r.2014 vyjde sims4? :D)

    OdpovědětVymazat
  14. Holčino to tě hódně lituju. Vím co pobyt v nemocnici znamená. Slepák jsem ještě neměla, ale určo budeš O.K:)) Drž se a ať ti to rychle utíká!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, to je nepříjemný, já mám úplně panickou hrůzu z toho, že by mě někdy slepák mohl chytit a já bych musela do nemocnice.:( Vypěstovala jsem si nějakej blok nebo co. Tobě přeji brzké uzdravení a snad to bude co nevidět v pořádku.:)

    OdpovědětVymazat
  16. To je mi tě líto :(. Tak, ať se brzy uzdravíš a nelezou ti piškoty krkem :).

    OdpovědětVymazat
  17. Na cvičení "prď", hlavně ať ti je brzo dobře!

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky,
    moc ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala ke mě na blog, kde právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  19. Přeju ti, aby ses rychle uzdravila!

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji všem, přežila jsem to! :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))