pondělí 13. května 2013

Piškotům zdar!

Ahoj, Ahoj! :)

Moc se omlouvám, že jsem tu strašnou dobu nebyla. Ale jak víte, byla jsem v nemocnici a popravdě, neměla jsem tam ani chuť a ani pomyšlení na to, blogovat. Věčně jsem byla pod opiáty a věřte, že to co bych mohla napsat by nebylo moc objektivní! :D 

Ale to je jedno.
Co?
No už jsem doma!
Radujte se, veselte se, otevřete šampáňa! :D

Pokud jsem Vám nechyběla, to nevadí, vy mě jo a proto Vás nemohu ošidit o to, jak....


1. Jsem v nemocnici jedla
 Celkově jsem v nemocnici byla  týden, z toho první dva dny jsem nepila a ani nejedla.
Připadala jsem si jako pod drogama, žádná síla, motala jsem se, chtěla jsem zvracet..
Kurva..
Už nikdy víc! :// 
Po 3. dnu mi dali najíst!

4.Den
Snídaně :
Snědla jsem piškoty, ale bez kravíka
 Oběd:
Nějaké mleté maso, výborná polévka a bramborová kaše. Měla jsem takový hlad, že jsem to do sebe nacpala všechno, jak můžete vidět.. a taky... Bylo mi neskutečně zle!
5.Den
Snídaně:
Lipánka jsem si snědla a nacpala jsem do sebe i půlku rohlíku!!!

Oběd:
To samé jako minule, akorát né tak rozemleté. Ale, nesnědla jsem ani sousto. Tímto dnem u mě začalo nechutenství!

6.Den
Ještě v nemocnici, to už mi bylo blbě i po pitomým džusu!
Přesnídávka, za celý můj den.



Doma!
Bílá káva na snídani ještě v nemocnici

Kousek kuřete na paprice, snědla jsem asi 1/2

Doma,2!
Na snídani přesnídávka a bílý jogurt, celý za celý den.

2. Jak jsem zhubla
Do nemocnice jsem přicházela s pěknými 56-57 kily. Doma, když jsem si stoupla na váhu, jsem se celkem zděsila, číslo bylo 53. 
Tak moc mě tam nechali trpět! :D:D

3. Jak jsem si lebedila
Noťásek na filmy

Super účes, 3 dny nečesaný! :D

Má bolístka a oranžové opálení! :D


A závěrem bych chtěla říct, že mám dietu na 4 týdny. Takže to pro mě znamená, nepřidávání jídelníčků, protože věřím, že by na můj blog narazil člověk, co by tu byl poprvý a pustil se do mě, že to není správný jídelníček! :D

Nejhorší na tom je, že tento týden je u nás moooc velká pouť, já si nebudu moci dát ani cukrovou vatu nebo jít na lavice a kouli, bože.. ://
(Ps. už budou normální příspěvky! :D)

Mějte se fanfárově!

13 komentářů:

  1. Super,že to máš za sebou, nemocniční strava je nic moc, ale mĕ to jejich kafčo chutnalo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na kafe si také nemohu stěžovat! :))

      Vymazat
  2. Tak aspoň, že už jsi doma. Strava v nemocnici je celkem děsná, ty rohlíky a tak... Myslím si, že jak začneš zase jíst, tak váha dost stoupne, uvidíš. Drž se:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to dobře zvládni.
    Já bych se z nějaké diety asi po*rala, protože žeru a žeru. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, to je síla...tak ať se rychle dáš dohromady, držím palce a ať se vrátí chuť k jídlu! :) Zdraví je nejdůležitější :) a jak miluju kafe, tak mi nemocniční vůbec nešmakovalo :D

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo, to je krutý, pěkně tě tam mučili, když jsi tak zhubla:(:D /né, že bych si na to stěžovala..:D/
    hlavně se teď hoď do pořádku, ať se můžeš co nejdřív vrátit k hezkému papání a cvičení:)

    OdpovědětVymazat
  6. Oranžové opálení jsem měla na operaci kolene :D Né, oni mi nemůžou namazat jen koleno oni musej nabarvit celou nohu! :D
    Chudáku, jsem ráda, že jsi zpět!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesnídávku a bílý jogurt mě nikdy nenapadlo spojit :-) Díky za tip.. A at je ti brzo lépe:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Chyběla jsi mi :) .. jsem ráda, že už jsi doma :) a 3 kila dole? :O skvělá dieta :D .. moc dobře chápu, že tě mrzí ta cukrová vata, mě by to taky štvalo :/ .. to vydržíš a budeš určitě brzo v pohodě! :)

    OdpovědětVymazat
  9. hlavně aby ti bylo už jen a jen líp :)

    OdpovědětVymazat
  10. jéje chudáku, tak to bych nechtěla, hlavně by mě strašně štvalo, že bych musela jen ležet a ani si nezacvičit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kočičkooo:/. To mi je líto:/. Ale aspoň, že už je lépe:), což mě těší:). Snad se zvetíš rychle:)).

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))