sobota 25. května 2013

Rebarborový koláč

Nikdy v životě jsem neměla rebarboru, takže toto byla má premiéra a věřím, že budu rebarboru využívat v kuchyni častěji a častěji, protože je BOMBASTICKÁ!
Co budeme potřebovat?

2 vejce
1 hrnek cukru
2 hrnky polohrubé mouky
1 PDP
150 ml bílého jogurtu
1/2 hrnku oleje
mléko podle potřeby 
(budeme ho potřebovat na to, abychom těsto dostali do tekuté podoby aby se mohlo nalít na plech)
rebarbora
špetka soli

Postup:
1. Oddělíme si bílky od žloutků. Bílky se špetkou soli vyšleháme v tuhý sníh a cukr se žloutkama vyšleháme do pěny. 
2. K žloutkům přidáme jogurt, mouku, olej a zašleháme. 
3. Nakonec přidáme PDP a sníh z bílků. Vylijeme na plech a připravíme si rebarboru.
4. Prvně si rebarboru oloupeme a spaříme vařící vodou, to je velmi důležité. Nakonec ji nakrájíme na kolečka a poklademe na těsto.
5. Pečeme při 170 stupních asi 15-20 minut, podle trouby.

Dobrou chuť, 
Vaše K.♥

17 komentářů:

  1. Tvůj rebarborový koláč vypadá krásně! :)) Letos jsem taky měla rebarborovou premiéru a dopadla nad moje očekávání, netušila jsem, že bude tak dobrá :))

    OdpovědětVymazat
  2. fíha, vyzerá výborne, ja som teda tiež rebarboru ešte nikdy nejedla a vraj je trochu horká. Ako chutí tebe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se chuti bála, četla jsem, že je hořká apd. Ale mě díky paření vůbec nepřišla. Bylo to jako šťovík, kyselejší, ale výborný! :)

      Vymazat
  3. Tak rebarboru jsem ještě neochutnala, ale koláč se ti moc povedl. :))

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá skvěle :) já dnes měla rebarborovou kaši ráno, ňam

    OdpovědětVymazat
  5. mňam mňam!! rebarborovým koláčem jsem se úplně přejedla minulý víkend na babiččině oslavě, měla takový.. že sladila stévií a ve finále to vlastně bylo děsně kyselý, ale taky skvělý:)

    OdpovědětVymazat
  6. u nás si tu rebarboru musim vycucat z prstu :D nemožné tu něco víc extra sehnat :D

    OdpovědětVymazat
  7. snad mi rebarboru děda co nejdřív sežene! chci ho!:D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak rebarboru jsem ještě neměla, ale už jsem ji nedávno viděla v obchodě, tak po ní možná příště hrábnu :D

    OdpovědětVymazat
  9. Rebarboru jsem poprvé ochutnala u mé babičky. Také dělala koláč a moc mi chutnal :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Rebarboru mám strašně ráda:-) hrozně mi připomíná rybíz :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Rebarboru jsem ještě v životě nejedla, ale vypadá to lákavě:)

    OdpovědětVymazat
  12. Také jsem vůči rebarboře doteď trochu skeptická :)..ale tento koláč vypadá moc dobře, plus když vezmu v potaz, jak moc je zdravá..:).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. na aukru :D poradil mi to přítel, který mu to pomohlo, když s posilkem začínal v 16 (teď slaví 19 a je z něj hezkej silák :) )

    OdpovědětVymazat
  14. Jo, rebarbora je výborná snad všude:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já budu dělat malý rebarborový koláč dnes... také ho miluju :))) už se těším na svůj kousek :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))