čtvrtek 16. května 2013

Tortilla poprvé

Moje první zkušenost s po domácku vytvořenými tortillami.
Mě osobně tortilly moc chutnají a teď si nedokáži představit, že bych alespoň 1 za měsíc tortillu neměla.
I když uznávám.
Má první, tato, verze je nic moc, ale každá snaha se cení.
Vlastně.
Můžete kouknout samy! :)


Co budeme potřebovat?
Tortily
ledový salát
cherry rajčata
balkánský sýr
1 lžičku kečupu (i více)
1 líci bílého jogurtu (i více)
sojový granulát předem připravený s kořením


Postup:
1. Zeleninu si nakrájíme na kousky

2. Na tortilu si dáme jogurt a kečup-můžeme i majolku- Já zde dala majolku, protože tato byla určena pro mámu.

3. Naskládáme zeleninu.

4. Dáme granulát a zamotáme! 

Dobrou chuť, 
Vaše K♥

15 komentářů:

  1. Já jsem Tortilly objevila teprve nedávno a zamilovala jsem si je.

    OdpovědětVymazat
  2. Tortilly zbožňuju, pořád vymýšlím nové variace :) akorát bych chtěla koupit ty celozrnné, které prodávají jen v Tescu a to mám daleko :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to perfektně!!! Udělám příští týden o víkendu u přítele :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, já myslela, že tam máš mleté maso. :))
    Jinak tortillu jsem nějakou dobu neměla. Ale nejvíc mi chutná ta z Makra se lněným semínkem. :P

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslela, že sis tu tortilu sama 'pekla' :D Ale jo, vypadá dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. moje první tortila dopadla katastroficky, vůbec jsem nevěděla co do ní dát :D pak jsem dělala tortilovou pizzu a ta byla dobrá :) zbytek rodiny si na to třeba maže ďábelský tousty :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tortilly mám ráda:) Dobrá je třeba plněná zeleninou a tuňákem (ve vlastní šťávě) rozmíchaným v bílém jogurtu, když to necháš chvilku uležet zabalené v lednici, nádherně se to všechno spojí a je to výborné.

    OdpovědětVymazat
  8. Takovou podobnou trotilu si dělám celkem často:) vypada skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky si je občas doma dělávám, ale nejlepší je ta s pravým gyrosem, který bohužel nenapravím:(

    OdpovědětVymazat
  10. Tortilu si doma dělám hodně často. Miluji to, že člověk do ní může nacpat skoro všechno na co má chuť :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Paráda, tortilky mám moc ráda, jen je prostě nejsem schopná zabalit ani podle návodu :-D... dám tam toho vždy tolik, že to rostě nejde :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Tortilly také dělám. Jen je vždycky dám na pár minut do rozehřáté trouby a pak do nich zabalím směs na pánvi připraveného kuřecího, různé zeleniny a koření. Mňamka :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))