středa 15. května 2013

Třešňový mufínek

Nikdy jsem nic podobného nezkoušela, až dnes ráno jsem neměla náladu na to- vyvařovat.
A co s tím? No Mufínek je z mikrovlnky, můj první pokus o to, uvařit si něco v mikrovlnce! :D
Potřebujeme jen pár ingrediencí, hrnek a mikrovlnku!



Co budeme potřebovat?
1 vejce
3 lžíce ovesných vloček
1 lžička medu
3 lžíce mléka
1 hrst třešní

Postup:
1. Do hrníčku natřískáme všechno, co máme nahoře psané a zamícháme.
2. Vložíme do mikrovlnky. Doporučuje se na nejvyšší výkon asi na 3 minuty. Ale já blbec, jsem tam dala střední, takže jsem to měla dohromady tak na 8 minut! :D

Dobrou chuť,
Vaše K♥

17 komentářů:

  1. Já dělala z mandlové mouky, ale jednou už i z vloček !!! Jsem ráda, že tenhle vynález má další fanynku xD ty jo a dala bych si třešně ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Takyjsem ještě v mikrovlnce nic nezkoušela :p. Ale vím, že někdo tam peče i bábovku :D. Teď mám velkou chuť na třešně :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to byla má premiéra! ;)
      Určitě se brzy dočkáš! :)

      Vymazat
  3. tomu říkáš vyvařování? :D hmm, tak jo, snaha se cení!:D
    a kde jsi vzala třešně?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamí, právěže ne! :D Neměla jsem náladu vyvařovat, proto vyhrál jednoduchý mufínek! :d

      Vymazat
    2. Joo a třešně? Z mrazáku! :D

      Vymazat
  4. Jé, ten musel být dobrý. :))

    OdpovědětVymazat
  5. já taky nikdy nic podobného nezkoušela, ale asi se do toho pustím!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Třešně už odkvetly, tak doufám, že brzo budou! Už mi chybí třešňová bublanina! :)

    OdpovědětVymazat
  7. já bych si spíš dala ty banány.. :D třešně jím jenom čerstvé ale možná by mi chutnalo i tohle, kdo ví :)))
    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  8. takhle brzy vstávám jen 3x v týdnu kvuli škole (cvičím nejradši ráno, hezky ve svym klidu, jelikož odpoledne ze školy jsem utahaná navíc jsem se stresovala kvuli spojům, jelikož jsem musela hned jak jsem přišla domů cvičit, prostě magořina..) 2x v týdnu mám rest day takže si pospim a pak víkend normálka :) to se dá zvládnout, mě vstávání brzy nevadí, akorát jsem někdy dost unavená, když mám jen necelých 5 hodin spánku ;)

    OdpovědětVymazat
  9. sacharidů bych řekla, že mám dost, přijímám je z ovoce (i sušeného), příloh z oběda, zeleniny.. když jsem si jednou přidala sacharidy tak jsem přibírala tuk :/ (ale je fakt, že sem se jima cpala na večeři, což je špatně..)

    OdpovědětVymazat
  10. Muffiny moc nemusím. Nevém proč, ale porstě mi nejedou:) Ale zkusím to někdy udělat:)

    OdpovědětVymazat
  11. kde teď seženu třešně proboha? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to krásně! Já pečení v mikrovlnce "můžu" - když někdo peče jen pro jednoho, tak je to super :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš vážně krásnej blog. Je pro mě fakt,upřímně, inspirací! Třeba tenhle muffinek je fakt suprovej! Včera jsem ho vyráběla :D a je to fakt super rychlovka, ale i dobře chutná!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))