pondělí 3. června 2013

Jak s androidem jsem objevila svět!

Pěkný ráno!
Hned ze začátku se fakt omlouvám, že jsem se už týden neozvala jak tady, tak u Vás na blogu. Věřte, že mám toho teď dost, konec roku, všichni se zbláznili.
Ale to většina z Vás zažívá taky!
Jen já, která ve škole víc není, jak je, musí dohánět o to víc! :D
Klárino..
Styď se!
Byla jsem na "trakách" u Pardubic, byl tam někdo? :)
Pár novinek mi do řady přibylo, a mě nezbývá nic jiného, než Vám je říct! :))

1. Poprvé, za 3 týdny jsem si včera s mým milým a androidem urazila 17 km na kole. A to pro mě znamená, že jsem zpátky ve hře!!!
(Jo, 17 je málo, normálně jezdíme kolem 50! :// :D)
 
Už, už i klikuji! :D:D Špatné foto, v pozici jsem držela snad půl minuty, než se mi samospoušť rozhoupala, to je ukázka, jak se tělo držet NEMÁ! :D:D:D:D
2. Nepozoruji to jen já, ale počasí si z nás dělá šprťouchlata! Včera jsme byli ve Zlíně a ta bylo krásných 24 stupňů, modré nebíčko. Hned bych tam zůstala. Pak se vrátím k nám, na Vysočinu, a hle, 11 stupňů a chcanec, no doprdele!
Povodně, novinky.cz!
3. Koupila jsem si mobil!! 
Samsung galaxy young
Já mám akorát černýho!
4. Dala jsem osobní rekord, co se váhy týče. Nevlezla jsem na ni už skoro 3 týdny.
A světe div se..
ŽIJU!

5. Ochutnala jsem můj nový protein, tak se těšte na recenzi!

6. Chci se posunout o třídu výš a tak se vydávám pro rady k  trenérům! :))

Mějte se fanfárově a těšte se na články! :)


10 komentářů:

  1. wow 17 km? to bych nedala, mě kolo prostě nějak nebaví :) taky trenér přes internet nebo osobní? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky uvažuji o trénérovi. Jinak mám taky nový phone s Androidem, můj první, a jsem z něj nadšená. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani mi neříkej, že jsi byla ve Zlíně! Mám to ani ne čtvrt hodinky busem. :( Škoda.
    Na váhu už nelezu ani já. Nějak jsme zjistili, že ta naše stejně zřejmě blbě váží, pokaždé člověku přidá nebo ubere nějaké to kilo, tak nemá smysl se na ní vůbec vážit. :D
    S kliky jsem po rehabilitacích ramene zase pomaloučku začala i já. Už se těším, až si zase odklikuju svých 30 kousků a budu spokojená. :))
    S tím kolem tě obdivuji, jestli se počasí umoudří, tak na něm začnu také jezdit. :P
    Nejsi jediná, kdo o tom trenérovi pořád přemýšlí. :D Já už to taky zvažuji, ale přemýšlím, koho bych si vybrala. Mám tady ve Zlíně leda tak kvalitního trenéra Milana Šádka, naděje české kulturistiky. :D A mám ten pocit, že za jeho služby bych mu musela dost dobře zaplatit. :D
    Každopádně jsem zvažovala spolupráci s Nikolou Weiterovou, tak uvidíme. :P

    OdpovědětVymazat
  4. To počasí mě už pěkně se*e, musíme s tím něco udělat! :D Jinak moc gratuluju k nestoupnutí na váhu, jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  5. Povodně jsou hrozné a to počasí taky:))

    OdpovědětVymazat
  6. Samý dobrý zprávy! Až na to počasí:(
    Na váhu už taky nelezu, je mi mnohem líp:)

    OdpovědětVymazat
  7. pěkný článek...já se nevážila už hodně dlouho-radši...počasí je fakt hnusné a mobil mám nový už od Vánoc......:-D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))