čtvrtek 6. června 2013

Margotka, margotinka

Milujete margotky? Já taky, ale už jsem ji neměla roky, tak jsem se rozhodla, když teď byly margotky v Albertu 2 za dvacku je koupit a využit je v něco suprově dobrýho, a to v.....
BUCHTU MARGOTINKU!
(PS. není to žádná dietní buchta, peču ji pro rodinu a pro mé  milé spolužačky, Ahoj! :) )


Co budeme potřebovat?
3 vejce
150 g cukru moučky
1 dl oleje
1 hrnek mléka
1 PDP
300 g polohrubé mouky
--------------------------------
2 margotky
pudink uvařený z 1/2 litra mléka- nejlépe kokosový či čokoládový
2 zakysané smetany
1 vanilkový cukr

Postup:
1. Jako první si vyšleháme bílky se špetkou soli a žloutky s cukrem.
2. K žloutkům postupně přišleháme na střídačku mouku X olej X mléko
3. Nakonec přidáme PDP a vyšlehaný sníh z bílků.
4. Uvaříme si hustější puding. 
5. Na těsto, které jsme vylili na plech z výšky vylijeme i puding.( Z výšky proto, aby se pěkně propadl! :D)

6. Dáme péct na 200 C.

7. Ještě na horkou buchtu namažeme zakysané smetany s vanilkovým cukrem a nakonec posypeme nastrouhanou margotkou.

Dobrou chuť,
Vaše K ♥

12 komentářů:

  1. O bože, tohle jsem neměla na večer vidět :D Margotku (a ještě v takovém krásném dortíku) bych slupla hned, ještě že jí nemám nikde poblíž :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyy brďo, Margotku jsem neměla už snad 10 let...

    OdpovědětVymazat
  3. Margotka mi nikdy nechutnala, kvůli kokosu. Ale teď kokos miluji a to doslova!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doslova? :D víš co by to znamenalo? :D

      Vymazat
  4. mňam :) teď jsem si vzpomněla na tu starou reklamu - koko, margot a banány :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto buchtu jsem dělávala hlavně v létě.
    Je úžasná! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem jí neviděla, ani nezkoušela, ale vypadá vážně výborně!:)

    OdpovědětVymazat
  7. sice to není vegan, ale určitě by se to dalo přetvořit :) navíc to vypadá naprosto úžasně!

    OdpovědětVymazat
  8. mňam, tak na to mám fakt chuť.. :) Já Margot můžu, naposledy jsem jí dávala na kokosové řezy, ty byly taky výborný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle nejím, ale otec ji má rád. Máme nějaký starý recept, kde se přidává rovnou do těsta. Byla to dobrá buchta, pokud si dobře pamatuju, měla jsem ji jednou před víc jak pěti lety. :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))