pátek 7. června 2013

Recenze: 100% Pure Whey Maxx

Tak a už tu máme mou slibovanou recenzi na můj nový protein.
Jak jste si mohli všimnout dřív, hodně jsem používala proteiny Od WPC, ale chtěla jsem vyzkoušet něco nového, abych pořád nejela na stejné vlně.
A jak se má volba vydařila?
Tak se na to koukneme!



Popis výrobce:
100 % Pure Whey Maxx byl vytvořen unikátním spojením dvou vysoce kvalitních zdrojů bílkoviny WPI a WPC. V syrovátkovém proteinu 100 % Pure Whey Maxx jsou zastoupeny všechny esenciální aminokyseliny. Zároveň je nejbohatším zdrojem aminokyselin s rozvětveným řetězcem. Tyto aminokyseliny mají svůj nezastupitelný význam zejména pro aktivní sportovce. Bílkoviny, které ochraňují svalovou hmotu před poškozením ze zvýšené námahy a tím snižují dobu regenerace, jsou tvořeny právě aminokyselinami.


Má objednávka:
Hodně dlouho jsem se rozhodovala, jaký protein si objednat, jak už jsem zmínila nahoře.
Tento protein mě nadchnul jak složením, kladnými recenzemi, tak i cenou, protože v tu chvílu, kdy jsem si ho objednávala stál necelých 400, což je paráda, protože teď ho můžeme najít o něco dražší.
Já jsem si objednala protein s chutí jahoda, ale můžeme ho nalézt jako čokoládový, vanilkový a banánový.
Má objednávka byla odeslána a zpracována strašně rychle, takže balíček u mě byl následující den a já se nemohla dočkat na to, až jej otevřu. Hodně mě překvapilo balení proteinu, nečekala jsem, i když bylo psáno, že to je kilovka, že to bude až tak velké. To mělo u mě velké plus.
Takže komunikace a rychlost je na jedničku! :))

Složení a nutriční hodnoty:
syrovátkový proteinový koncentrát, syrovátkový proteinový izolát, sušené mléko, kolagen), sacharóza, přírodní a přírodně identické aroma a barviva (pro příchuť čokoláda - kakaový prášek, pro příchuť jahoda - prášek z červené řepy, xanthanová guma, sukralóza, acesulfam K 


100 g30 g
energetická hodnota1616 kJ/382 kcal479 kJ/114 kcal
bílkoviny77 g23 g
sacharidy9,5 g2,5 g
tuky4 g1,0 g
vláknina9,5 g0,3 g

A rozpustnost?
Tak jako první bych chtěla pochválit rozpustnost proteinu. Kdysi dávno jsem začínala na laciných proteinech z rossmanu, ale ty cuckovaly a nebyly vůbec dobrý, fůj!
Ale tento? Rozpustnost je parádní, suprová a to se vyplatí! 


A závěrem jen to NEJ!
Abych vše shrnula. 
Pokud bych měla hodnotit v číslech, kde by bylo 10 nejvíc a 1 zase úplné minimum, bylo by to asi takhle:

10/10 rozpustnost
10/10 komunikace
9/10 stravitelnost
9/10 chuť

A teď to zase naopak rozvedu.
Komunikaci a rozpustnost jsem už komentovala. 
U té stravitelnosti jsem dala schválně o jeden bod méně, protože po proteinu se cítím mírně nafouklá, ale vím, že to není ani tak samotným proteinem, jako tím, že jej piji s mlékem. Takže to není jeho chyba. 
Jako další chuť. Chuť mě hodně nadchla, nemám, co bych jí vytkla. A za co tedy ten jeden bod?
Asi za to, že když jsem měla objednanou jahodu, chuť proteinu mi připomínala něco mezi ostružinou a malinou. Ale i tak byl suprový! :))


A pokud máte zájem, určitě objednávejte zde:

11 komentářů:

  1. vychválilas ho až do nebe!:) já ještě žádný protein nezkoušela..

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to na dobrý protein. ;)
    Já si též frčela na WPC 80 od Extrifitu. Značce zůstávám věrná, jen jsem si koupila ISO 90 %. :))
    Jak se dívám na to složení, tak ty proteiny od Extrifitu jsou na tom s hodnotami lépe, ale to už je o prioritách. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jestli si někdy v budoucnu budu pořizovat protein, půjdu do tohohle:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle mi tolik nechutná, nejradši mám WPC 80 (čoko-kokos a borůvka!!):)

    OdpovědětVymazat
  5. já protein ještě nikdy nezkoušela, ale podle tvé chvály, vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. a běháš to v kuse? :) já chci začít běhat teď pravidelně, je to vážně fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. asi bych si objednala banánový, aneb banánů není nikdy dost :D to není chyba mlíka, ale toho, že ti protein moc nesedl, některé to prostě dělají ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to super..asi to musím vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  9. Uf. Cítím se teď mírně trapně, jelikož jsem snad nikdy žádný protein neměla, ale když to tu u tebe tak pozoruji mám chuť nějaký vyzkoušet. Koukala jsem tady na ten, o kterém tu píšeš, protože se mi zdál jako ideální, ale když jsem viděla cenu 799 Kč vrátila jsem se zpět k přemítání nad tím, zda-li jej skutčně potřebuji. :D Za 400 jsi měla veliké štěstí! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já ještě žádný protein nikdy nezkoušela, ani se tedy v budoucnu nechystám:) Ale je dobře, že Ti vyhovuje:)

    OdpovědětVymazat
  11. O tomhle proteinu jsem uvažovala! :) Takže teď už asi nebudu váhat a ukecám ségru, abychom si každá objednaly ten svůj. :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))