středa 5. června 2013

Recenze: Fit and Slim

Už je to delší dobu, co jsem dostala nabídku, na ochutnání Celius Fit and slim.
 (tímto se omlouvám, že recenze přišla až po měsíci)
Byla to pro mě příležitost, ochutnat něco nového, protože nikdy předtím jsem si sama koktejl nepořídila a tím pádem se s ním nikdy nesetkala.
V této recenzi shrnu o co se vlastně jedná, koukneme se na popis výrobce a  na můj subjektivní názor.
 Celius Fit and Slim Ultra jahoda 480 g


 Co je to vlastně Fit and slim?
Celius Fit and slim má podobu prášku, který je snadno rozpustitelný jak ve vodě, tak v mléku. Je to způsob redukční diety ve formě koktejlů, které můžeme sehnat ve více příchutí, já měla jahodu, ale sehnat můžete zajisté čokoládu, banán a vanilku.
Koktejl obsahuje všechny hlavní složky potravy, jako jsou sacharidy, bílkoviny a v neposlední řadě i tuky.  Mimo ně je zde také mnoho jiných prospěšných látek, jako je vláknina, L-Karnitin (spalovač tuků), ale také vitamíny, omega 3 kyseliny a koncentrát z  plodů Acai.
Slouží jako náhrada stravy, třeba jako oběd a večeře. Samozřejmě koktejl se dá použít i jako malá dietní svačinka, čemuž jsem dávala přednost já.

Má zásilka
Na zásilku jsem se těšila (jak se říká) "Jak babka na důchod". Komunikace byla krásná a zásilka dorazila snad hned druhý den, což bylo skvěle-super rychlé. Překvapila mě velikost balení, očekávala jsem menší balíček na ochutnání a ono přišlo celé balení.
Po otevření balíčku jsem byla mile překvapena. Obal Fit and Slim mi byl hodně sympatický.
Balení, které jsem obdržela  mělo 480 g. Tato dávka vyjde na 10 porcí hlavních jídel.



Popis výrobce
  • jednoduchá příprava bez časových nároků a vybavení
  • předepsané množství kalorií na porci a dávku bez nutnosti starostí s přepočítáváním kalorií
  • s detoxikačním účinkem Acai plodů a s antioxidanty
  • s obsahem vlákniny a L-karnitinu, s vitamíny a minerály
  • určeno jako náhrada jedno či více jídel v rámci celodenní stravy
  • balení obsahuje 10 hlavních jídel
  • pouze 202 (banán, jahoda, vanilka) - 209 kcal (čokoláda) v jedné porci
  • schválené Státním zdravotním ústavem ČR jako potravina pro zvláštní výživu - redukční dieta.
Celius Fit and Slim ... a máte hlad i kalorie pod kontrolou!

 Složení
Asi Vám tu nebudu sáhodlouze vypisovat, všechny složky, co tento výrobek obsahuje, protože bych tak akorát zkopírovala tabulku, a to mi přijde zbytečný. Takže vás odkáži přímo na tuto stránku Složení! 

A co na to já? :)
Jak už jsem zmínila, nikdy jsem koktejly neměla. Proto jsem ani této "dietě" nikdy nepřišla na chuť a nevím, zda po této zkušenosti přijdu. 
Koktejl sám o sobě špatný není, co se chuti týče. I když mi místama přijde chuť strašně uměla. To se dá překousnout, když si dám koktejl s mlékem, protože s vodou jsem ho měla hned poprvé a myslela jsem, že nad ním zanevřu. Druhá šance s mlékem se vyplatila.
Mimo chuť mě hodně překvapila barva koktejlu, které je krásně růžová. Rozpustnost se mi také moc líbila, protože mám zkušenosti s nekvalitními proteiny, které dělaly cucky a to by se mi moc nelíbilo.
Jako poslední bych chtěla zhodnotit efekt zasycení. Ten nastal okamžitě a na 100%. Efekt se doopravdy dostavil. Já jen, abyste si ujasnili, že já jsem nikdy neholdovala těmto koktejlům, protože jsem nevěřila, že zasytí.. A ono? Ono ano!

Pokud bych měla Fit adn Slim shrnout do bodů, kdy je nejvyšší 10 a naopak nejnižší 1, tak:

Chuť   4/10
Zasycení   10/10
Barva       10/10


Kde sehnat?
Pokud Vás láká něco podobného vyzkoušet, neváhejte. Nikdy není nic lepšího, než vlastní zkušenost a názor. 
Objednávat můžete na stránkách : http://www.fit-slim.cz/
Cena 1 balení je 299 korun

 Celius

6 komentářů:

  1. koktejlům moc nefandím, protože se bojím právě toho nezasycení, ale když píšeš, že tenhle zasytil.. ještě si to rozmyslím:D

    OdpovědětVymazat
  2. píšu ti to samé co rozince: no mě moc jako odborník nepříjde, přeci jen je to přes internet..nevím jestli by si se chtěla dobrovolně podvyživovat a cvičit trénink, který je zaměřený jen na horní polovinu těla ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, taky bych chtěla bejt ochutnávačka těhlech věcí :D

    OdpovědětVymazat
  4. nejsem velký zastánce, ale věřím, že spoustu lidem to může pomoci zhubnout:)

    OdpovědětVymazat
  5. jé ty máš taky moto? jaký? pochlub se :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))