úterý 25. června 2013

Šlajsny a jezy!

Ahoj, Ahoj! :))

Ztracené dítě se nám vrátilo! :D 
Už jsem tu nebyla pěkný dva týdny, to se omlouvám, ale opravdu nebyla příležitost! :))

A proč ne?
Byla jsem na Vodáckém kurzu!
Vodák nám vyšel parádně. Byly jsem samé holky, takže to bylo ještě lepší! :)
Sjížděly jsme Sázavu a počasí nám přálo, každý den minimálně 35 ve stínu, co víc si přát! :)

Pekla jsem pro přítele dort!
Ve skutečnosti byl fakt lepší! :D

Ochutnávala jsem nové věci!
Papáju!

Vodní meloun Galia!

Maskarpóne sýr!

Syrovátku

arašídy ve wasabi!
Moc mě neoslnil!
Super taštičky!

Kousíček z bílé! :)


 Nakupovala léky do Chorvatska!
Protože 3.7 vyjíždííme!
Samozřejmost!

Protože mé střeva jsou prevíti!

A nebojte, brzy, brzičko příjde smysluplnější článek! :D



25 komentářů:

  1. no neneee, kdo se nám to ozval!:) hlavně že sis vodu užila:) a ten dort.. je fakt pěkný:D:)

    OdpovědětVymazat
  2. jé, taky bych jela na vodu :) super dort, udělal mu asi radost co? :D jak dlouho spolu vůbec jste? :) papáju chci ochutnat taky, ale tady nic takovýho neseženu :(

    OdpovědětVymazat
  3. vítej zpět, ztracené dítě, na vodu snad pojedeme v létě! a se školou (s holkama) to muselo být prima, po mascarpone se mrknu a moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju ježdění na vodu! :) Muselo to tam být super :).

    OdpovědětVymazat
  5. víteej:) Sázavu jsme sjízděli před dvěma lety se třídou, byla super!:)
    ten dort je boží!! jsi fakt šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  6. ten lilek děláš akorát s mozzarelou a rajčaty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano.. jen s tímto.. a vlastně i koření! :)

      Vymazat
  7. kam přesně jedeš do chorvatska? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám radost, že sis vodák užila. :)) Taky bych jela, ovšem ne teď v tom deštivém počasí. :D
    Chorvatsko si moc užij! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. :DDDDDDDDDDDDDD ten dort!
    seš šikula, ale dost mě pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  10. :-) Na vodu se o prázdninách také chystám :-) A dort se ti povedl :-P:-D Vtipný!:-D

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý dort :D Užij si Chorvatsko :)
    http://blogbymichaela.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. S tím dortem jsi to zabila:))
    Já víkend strávila v obložení kluků a bylo to super!
    Chorvatsko si užij ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten dort je bomba, ale dostat bych ho nechtěla :DD (nic ve zlém). A betakaroten jsme koupily stejný!! :) :D Papája? Jak vlatně chutná ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ani nejde popsat.. Chuť je podobná kaki! :)

      Vymazat
  14. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat
  15. O takom kurze som popravde ešte nepočula, ale ako vidím, užila si si ho a je super, že už si späť :) Tá torta je vážne zaujímavá, obdivujem ťa, že vôbec vieš niečo také upiecť, u mňa by to skončilo na 100% nejakou katastrofou v kuchyni :D

    OdpovědětVymazat
  16. na vodáckém kurzu to muselo být skvělé! a dost je nejlepší!:-D

    OdpovědětVymazat
  17. Ne teda, vodácký kurz a hnedka zase Chorvatsko? To je život! :) Tak se tam měj hezky!
    A ten dort...:D jsi šikovná. Jaký měl vrstvy? piškot a s nějakým krémem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, piškotové těsto, a krém byl na způsob pařížské a nacpala jsem do něj i jahody! :))

      Vymazat
  18. Papáju by som chcela vyskúšať niekedy aj ja :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))