sobota 13. července 2013

228,96 km jsem zvládla!

Ahoj.
Rozhodla jsem se Vám sem dát přehled toho, jak cvičím kardio, samozřejmě, že mimo karido cvičím HIIT, posilka aj., ale o tom jindy.
S tímto běhám, koluji a chodím..
Chtěla bych to takhle vést každý týden, tak uvidíme, jestli to bude mít ohlas! :))
Dám Vám sem, co jsem si stihla zapsat, pak jsem psaní šulila, ale chci si zapisovat zase! :))

2.6 2013
  •  kolo 13,66 km
  • chůze 6 km

3.6. 2013
  • chůze 12,74 km
  • Běh 4,07 km

4.6. 2013
  •  chůze 7 km

5.6.2013
  • Chůze 9 km
  • běh 4,38 km

6.6.2013
  • Běh 5.5 km
  • Chůze 14, 3 km

7.6. 2013
  • Běh 2,77 km
  • Chůze 5,23 km

8.6. 2013
  • Kolo 18,19 km
  • Chůze 5 km

9.6. 2013
  • Kolo 64,15 km

10.6. 2013 
  • chůze 6,83 km

11.6. 2013
  • chůze 4,12 km

12.6. 2013
  • Běh 4.09 km

15.6. 2013
  • Běh 2,72 km

16.6. 2013
  • Kolo 39.21 km


Také bych se Vám chtěla pochlubit, že jsem se znovu vrátila k volejbalu. Takže mám úterý, pátek dost náročný tréning. 
Mé plány vypadají asi tak, že bych denně chtěla chodit běhat, což se mi pěkně daří... A zařadit více posilka... Už jsem napsala i trenérovi z posilky, takže by mě měl pomoci.

Jaké máte plány Vy?

14 komentářů:

  1. Je super, že ses do toho tak vrhla. :))
    Ta aplikace vypadá skvěle, škoda, že nemám Android, protože pro Nokie jsem žádné podobné aplikace zatím nenašla. :/
    Bezva, že ses vrátila k volejbalu. Vzpomněla jsem si na středoškolské tělocviky, kdy jsem míčové hry zbožňovala. :))
    Na Milovy se chystám někdy začátkem srpna, napíšu ti pak, kdy přesně. ;) Mohly bychom dát sraz. :))
    A teda nejsi jediná, kdo požádal o pomoc trenéra. Momentálně se mi zpracovává jídelníček i trénink, tak jsem zvědavá, jak se s tím pak poperu.
    Měj se krásně, kočko! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, i Nokie mají podobné aplikace. Jaké nokie máte, záleží na operačním systému? Napište mi a zkusíme to nějak. Např. Endomondo, Sport tracker, Runkeeper a spousty dalších. E-maim: m.malkova01@gmail.com
      Mějte se, Markéta :-)

      Vymazat
  2. Taky mě užírá, že namůžu najít do mého mobilu takovou aplikaci :/ Ale ty jsi teda toho zvládla!! Neber si to osobně, ale já volejbal fakt nemám ráda :DDD Protože na základce to s náma nikdo nehrál a na střední je to pořád.... a jedem: prsty, bagr na známky :D !!

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, krása! Měla bych si z tebe vzít příklad :) Ale už chodím z posilky tak vyčerpaná, že pak už běhám jedině k lednici a do postele :D

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné :) ten prográmek by se mi do mobilu moc líbil, ale bohužel nemám takový mobil ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Super! :) Podobnú aplikáciu v telefóne mám aj ja. Milujem behanie! :) Behávaš vytrvalostne alebo aj vo forme HIIT?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! :))
      Také jse milovnice! Běhám jak kdy, někdy mám chuť na pořádný kilásky, někdy spíš jedu Hiit, ve formě sprintů a tak... :)

      Vymazat
  7. tyjoo, jsi vážně šikula!:) co to je za program? je pro android nebo jen pro apple?:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :))
      Mám android, ale věřím, že i pro Apple by se něco takového našlo! :))

      Vymazat
  8. Tak to je super věcička! :)
    Jsi borka (y)

    OdpovědětVymazat
  9. To je skvělé! Jsi šikulka! Jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo😃. Ty si ale aktivní jedinec:-D!Tak doufám, že tě nikdy neopustí chut:-).
    Volejbal je super, docela ráda ho hraju. Škoda že jsem malá:-D.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))