pondělí 15. července 2013

Aktuální forma červenec 2013

Po dlouhé době sem přidám foto mé aktuální "formy" ?
(to je blbý slovo! :D)

Každopádně mé plány jsou se do konce prázdnin dost zaměřit na ten tuk, co mi zbývá. Do toho chci hodně zařadit posilování. 
Nejvíce bych chtěla přidat na rukách, i když v nich mám obrovskou sílu, tak svaly moc viditelný nejsou. 
Zadek se mi začíná už líbit, začíná se pěkně kulatit, což chci, dříve jsem ho měla placatý! 
Hodně chci zamakat na spodních zádech, to je má slabina.

Aktuální váha 56,7 kg
(Po dovolené, před dovolenou jsem měla 54,6 kg :D)

Tak co myslíte?







Už se rýsujeme!



29 komentářů:

  1. Ach, co bych za takové tělo dala :-) Vydržet!

    velká Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tímto určitě ještě nejsem u konce, ale když se chce, zvládne s to! Držím ti palce!

      Vymazat
  2. Gratuluji! Postavičku máš k nakousnutí :))

    OdpovědětVymazat
  3. Holka, máš můj velký respekt a obdiv. Nejvíce ti závidím to břicho. Já nikdy neměla takovou trpělivost, abych zůstala tak dlouho u cvičení jako ty. Prostě se ti klaním :) ÚŽASNÁ POSTAVA!

    OdpovědětVymazat
  4. Super postava, super zadok ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Postavu máš moc hezkou, hlavně ty nožky jsou fakt výstavní! :) Já mám s kulatým zadkem naopak problém, jak jsem začala chodit do posilky, tak mi nějak podezřele narostl, snad nebudu za chvíli jak Nicki Minaj :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nohy máš fakt krásné a bříško taky! :-)
    Kdy bude recept na lilek? ^^ Strašně moc ho chci vyzkoušet a nevím, co s ním, aby byl co nejlepší. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept dodám brzy, fotky už jsem si stáhla do PC, takže se na něj nebude dlouho čekat! :)

      Vymazat
  7. Jsi šikulka! :*
    Co se týče spodních partií, vůbec se mi nezdají zlé, ba naopak. Oproti těm mým jsou supeeer! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Wuhu! Tobě to sekne! Ne vážně ti to moc sluší:). A zadeček začíná vypadat vážně božsky:-).
    A neboj myslím, že se ti všechno pěkně povede:-):-*!

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Tak to se omlouvám, ale určitě dosáhneš výsledků, protože to co máš teď sis odmakala tvrdě! :)

      Vymazat
  10. Super!! Všechny fotky jsou skvělé, ale má favoritka je ta poslední. :D Pořádná dřina jde ale vidět na všech :) Klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panečku, od někoho jako seš ty si toho cením moc.. :)
      Děkuji! :))

      Vymazat
  11. Páni! Máš úžasnou postavu!:) Závidím Ti! Vážně vypadáš skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  12. zadek a nohy jsou podle mě perfektní:) a to bříško..wau! jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat
  13. jakej tuk prosimtě? :D taky mám v rukách velkou sílu, ale není to vidět :)

    OdpovědětVymazat
  14. Máš teda moc pěknou postavu !! o_O

    Zadek vede!!! Perfektní :)))

    OdpovědětVymazat
  15. vypadáš hodně dobře :) zadek a nohy jsou fakt supr ;) :)

    OdpovědětVymazat
  16. Proč všichni mají ty nohy hubený? :D Já jsem typ hruška a nehorázně mě to sere :/
    Jinak pěkná postava :)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělá postava!!!
    a pobavil mě popisek ,,sval, krerý nejde vidět":D

    OdpovědětVymazat
  18. strašně se mi líbí poslední fotka!!

    OdpovědětVymazat
  19. taky se mi moc líbí ta poslední fotka :) máš úžasnou postavu ;)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))