pátek 19. července 2013

Cuketové soudky

Když nám začíná to léto, přichází s ním i typická zelenina a ovoce. Mezi typickou zeleninu se dá zařadit i cuketa!
A jak se stavíte k cuketě vy?
Já ji naprosto miluji a vyhledávám každý kontakt s ní, s tímto receptem mám pro Vás připravený ještě další 3, takže je na co se těšit! :)

Co budeme potřebovat?
1 cuketu
5 plátků sýra 
koření
5 lžic cottage
šunka

Postup:
1. Cuketu omyjeme, zbavíme konců a nakrájíme na silnější plátky. Posolíme je a necháme je "vypotit", nakonec je omyjeme.
2.Z cuket lžičkou vykrojíme vnitřky, jako by jsme dělali trubky. Kolečka dáme na plech a posolíme zase.
3. Z vnitřků si uděláme směs. Pokrájíme je na drobno, přidáme cottage a koření.

4. Na dno koleček dáme šunku a začneme plnit směsí, nakonec poklademe plátky sýra.

5. Dáme zapéct do trouby na 20 minut cca při 170 stupních.

Dobrou chuť,
Vaše K♥

20 komentářů:

  1. díky K. jsi zlatá!:)
    tvé cuketové výtvory se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý recept. K cuketě mám rozhodně kladný vztah. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. já cuketu naprosto miluju!:) vypadá to skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to senzačně!
    Cuketu mám moc ráda. :P

    OdpovědětVymazat
  5. Cuketu mám ráda a tak děkuji za další tip :) Po víkendu vyrážím na cuketu do obchodu :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Cuketu miluji, hlavně cuketové těstoviny, lívance a bramboráky,tvůj recept vypadá hoodně zajímavě:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Super. Zrvona máme doma dvě cukety, tak už vím, co s nimi. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  8. Tak cuketku úplně nemusím. Není to můj šálek kávy, ikdyž v menším množstvím to sním. Ještě mi nevadí zapečené v těstovinách, ale tím má odvaha končí:-D

    OdpovědětVymazat
  9. oh mňam, cukety som nejedla už ani nepamätám. mala by som to zmeniť!

    OdpovědětVymazat
  10. Cukety dělám pořád, díky za tip na nový recept :-)

    VELKÁ giveway

    OdpovědětVymazat
  11. mňam, tomu bych nedokázala odolat :)

    OdpovědětVymazat
  12. jé to vypadá hrozně dobře a přitom jednoduše!:) určitě vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to krásně :) Teď mám po ruce jen lilek, zkusím něco podobného s ním :)

    OdpovědětVymazat
  14. Cuketu taky naprosto zbožňuji a tenhle recept určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím, cuketa je skvělá, miluji ji, ostatně jako veškerou zeleninu. :) Určitě tvůj recept vyzkouším, takže děkuji za další výplň mého jídelníčku.

    A za druhé, nevím, jestli si na mě ještě vzpomínáš, ale chtěla bych ti oznámit, že i já se po nějaké době, vracím zpátky, abych s těmi faldíky zatočila. Budu ráda, když se na mém blogu někdy objevíš. Měj se krásně a užij si dnešní den. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojda, je mi to lehce trapné, ale co znamená "vypotit cuketu"? Už jsem to zahlédla ve druhé receptu a je mi blbé volat domů mámě "Mamíííí, co to znamená?" By si ze mě dělala legraci a pak by to chtěla po mně upéct (což není problém, ale raději bych si to nejdřív natrénovala ;) )

    Jinak z cukety jsem dělala už "cukeťáčky" - recept úplně stejný jako na bramboráčky, jen jsem zaměnila cuketu za brambory.
    Mám zálusk i na pomazánku. Recept mám v kuchařce s názvem "Vaříme bez cholesterolu" a tam jsem právě objevila to první "vypotit" ;)

    Už se těším, až tenhle recept taky vyzkouším! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, není to vůbec trapný! :))
      Když cuketu posolíš, pustí celkem dost vody, takový kapky na ní budou, tzn. vypotit cuketu! :)
      Tu vodu pak z cukety otřeš! :))
      Držím palce, ať se povede! :)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))