středa 17. července 2013

Lilek na dvakrát

Ahoj, už se mi tu shromáždilo dost komentářů, kde mám tedy ten recept s lilkem. 
Problém byl v tom, že jsem nemohla najít kabel od mobilu, kde jsem měla foto, takže omluvte kvalitu některých fotek! :))

A cože s tím lilkem budeme dělat?

1. Zapečený lilek s rajčaty a sýrem
Tento recept je ideální, když chcete něco nenáročného. Zároveň je lahodný a v těchto letních dnech k nezahození!

Ještě nezapečené
Co budeme potřebovat?
lilek
hermelín
rajčata
niva, či jiný sýr
koření

Postup:
1. Lilek si nakrájíme na slabší plátky.
(ani né slabé, ale né silné, prostě tak akorát! :) )
2. Lilek si vyskládáme na pečící papír a posypeme kořením.
3. Poté klademe kolečka hermelínu, rajčat a v poslední řadě sýr.
4. Pečeme asi 20 minut na 150 stupních.

2. Lilkové lečo

Co budeme potřebovat?
Lilek
2 rajčata
1/2 paprika
koření
kapka olivového oleje
voda

Postup:
1. Lilek si oloupeme a nakrájíme na kostičky, které dáme na pánev o trochu je orestujeme.
2. Nakrájíme si také na kostičky rajčata a papriku, které přidáme k lilku, podlejeme vodou, přidáme koření a podusíme asi 10 minut.
3. Pokud nám vznikla směs podobná leču, je to náš výsledek!

Doufám, že se Vám recepty zalíbili a vyzkoušíte je! :))

Dobrou chuť,
Vaše K♥

11 komentářů:

  1. Lečo jsem v životě neměla, takže možná vyzkouším. :))
    Já se teď v poslední době zbláznila do cuket, lilek jsem si ještě nepořídila, tak že by konečně? Ten zapečený může být fajn. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, cukety taky miluji, mám jich doma kupu! :D

      Vymazat
  2. lilek tak strašně toužím ochutnat, speciálně ten první recept, o kterém jsem četla asi v nějakém časopisu, už ani nevím:D vypadá tak krásně! ale vždycky, když jdu po obchodě a na lilek narazím, tak se zděsím, že kus stojí 60kč a jdu smutně dál:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane jo, to je pálka! :-o Já ho kupuji v akci, kdy mě 2 ks výjdou třeba na 20 korun! :)
      Hodně pozoruj cenu v albertu, tam mě příjde nejlacinější! ;)

      Vymazat
  3. Leco moc nemusim, za to kombinaci rajcat a syru ano, ten 1. recept bych si dala hned a to jsem zrovna mela k obedu cuketu :)!
    MalaMacanda

    OdpovědětVymazat
  4. Ten prví recept vypadá fakt dobře! :)) Určitě ho někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten první recept musím vyzkoušet a dát lilku ještě jednu šanci...měla jsem ho už párkrát, ale nezaujal mně- možná to bylo tou úpravou

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímaví.
    Já jsem snad v životě lilek nejedla :D
    Moc hezký blog, follownu tě :))

    OdpovědětVymazat
  7. když si zapejkám lilek tak ho nejdřív ještě na pánvičce opeču, má lepší chuť :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))