pátek 26. července 2013

RECENZE: Das müsli- echt návykové!

Vždy jsem byla k podobnému zrní, vločkám apod. skeptická. Nikdy jsem nechápala, co se na tom vidí. Říkala jsem si, že to nemůže být vůbec dobrý, ba naopak suchý a mdlý. 
Oči mi otevřel MIXIT a nyní jsem si zamilovala i značku : DAS MUSLI !



O firmě jsem se vlastně dozvěděla od Vás, některých blogerek. Na stránky jsem se koukala už kolikrát, ale nikdy by mě nenapadlo si něco objednat, myslela jsem si, že je to jen "obyčejné zrní". Když jsem si pár recenzí přečetla, názor jsem změnila a toužila jsem být ta, která jej může ochutnat.

Jakmile firma kývla na nabídku, že mi poskytne pytlíček na zrecenzováni, byla jsem v sedmým nebi. 
(Doopravdy, doslova.. Jak já miluji pocit, když mohu psát super věci! :)) )

Nejen, že komunikace byla velmi rychlá a hlavně milá, ale samotné obdržení balíčku byl fofr! 
Balíček jsem rozbalila a koukal na mě velmi sympatický pytlíček, který byl s věnováním..A pro mě! ♥


Koukneme se na nějaká čísla a z čeho vlastně to návykové musli je! :)

Složení: celozrnné ovesné vločky (58 %), cukr, kakaová hmota, ovesná celozr.mouka (4 %), karamelový sirup, pšeničná mouka, sušené plnotučné mléko, kakaové máslo, nasekaná jádra lískových oříšků, nízkotučný kakaový prášek, sušená syrovátka, kukuřičný škrob, extrakt z ječného sladu, invertní cukr, jedlá sůl, emulgátor sojový lecitin Upozornění pro alergiky: Může obsahovat zbytky ovocné kůry a stopy arašídů

Průměrně obsahuje Na 100g
Energetická hodnota 1705kJ/406kcal
Bílkoviny 10,7g
Sacharidy 60,7g
z toho cukry 22,2g
Tuky 11,3g
z toho nas. mast. kys. 4,7g
Vláknina 9,1g
Sodík 0,12g
Vitamin B1 0,30mg
Fosfor 322mg
Železo 4,6mg
Hořčík 127mg
Zinek 2,3mg

 Na stránkách mě mile překvapilo jejich výborné VAROVÁNÍ!
Schokomüsli je echt německé návykové müsli. Němci totiž zjistili, jaký je ideální mix vloček, čokošupinek, medových kuliček a lískových oříšků. Pravidelnou konzumací se můžete do musli tak zamilovat, že už nebudete chtít snídat žádné jiné– o rohlících ani nemluvě. 

Nechme už toho odborného a pojďme se podívat na můj názor! :))
Po otevření se z pytlíčku vinula vůně, jen ochutnat. 
Tak jsem tedy neváhala a musli vysypala na talíř. Hned jsem začala zkoumat... Panečku, taková nálož čokošupinek, lupínků, vloček... ♥
Hned jsem zalila mlékem a pustila se do jídla. 
Jen jsem si pobrukovala, jak se mi čoko musli rozpouštělo v puse, taková čokoládová chuť, tu jsem u musli ještě nezažila! 

Už se těším, až si objednám velké balení, nebo rovnou dvě? 
Přeci jen jedno by mi dlouho nevydrželo, hi! :D 
 
A pokud i Vás láká čoko chuť, opravdová ČOKO CHUŤ! Neváhejte a objednávejte zde: http://www.dasmusli.cz/
A nebo se koukněte i na FB stránky zde:
https://www.facebook.com/DasMusli

16 komentářů:

  1. skvělá recenze Klárko:))) mé nejoblíbenější

    OdpovědětVymazat
  2. už dlouho uvažuju, že si ho objednám :) super recenze

    OdpovědětVymazat
  3. musli bych mohla jíst denně!:) podle toho, jak si to popisovala, tak si to snad budu muset objednat!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju to, jím pravidelně Mixit i Das Müslli :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé já bych tak ráda něco recenzovala :) od das musli jsem měl vzoreček a je to vážně moc dobré, ale pořád bych to nejedla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně nedávno přišel můj první vlastní Mixit, takže teď ujíždím na tomhle, ale vzoreček od Das müsli už mám dávno doma, jen ještě zatím nebyla chuť ho ochutnat (no dobře, přiznávám, zapomněla jsem na něj). Zítra ráno napravím a dám vědět:D

    OdpovědětVymazat
  7. skvělá recenze :) tyhle müsli mě lákají, ale nejdřív chci vyzkoušet mixit ;) to jejich varování je fakt skvělý :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to vypadá, že budu muset vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem teda zatím nikdy musli nepodlehla

    OdpovědětVymazat
  10. taky jsem si tofu zamilovala, ale ta cena :(

    OdpovědětVymazat
  11. možno by som to mohla vyskúšať! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se na něj už delší dobu dívám, asi ho budu muset taky ochutnat;)

    OdpovědětVymazat
  13. vypadá to skvěle:) už dlouho o tom taky uvažuju, ale bojím se, že mi tak zachutná, že ho sním všechno najednou:D

    OdpovědětVymazat
  14. Poprvé jsem si ho objednala pouze za poštovné a od té doby ho miluju :D samozřejmě jen ty peníze na to mít :D

    OdpovědětVymazat
  15. Taky přemýšlím o ochutnávce.

    Chtěla bych tě pozvat na moji giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))