pondělí 19. srpna 2013

Chcete cvičit s ČasCvičit.cz?

Jak už je známo, já cvičit chci.
A když mě ze stránky oslovili, zda bych nechtěla vyzkoušet jejich služby, samozřejmě jsem neváhala a hned jsem chtěla cvičit s nimi! :-))





O co se tedy jedná?

V podstatě je to jednoduché. Projekt je pro mnoho lidí dobrým řešením, jak se orientovat ve zdravém životním stylu a cvičení s osobním trenérem po celé ČR.
Přístup je individuální a se spojením s interaktivním online kalendářem (kde si zaznamenáváte cvičení) je to ještě jednodušší. 
Se svými členy osobní trenér udržuje stálou komunikaci a pravidelně sleduje (hovory), jak se vám daří, zda-li, a radí, když jste v nouzi.
Tento projekt je určen pro všechny, ať už pro nás, vytížený studenty, či maminky na mateřské dovolené, pracovitý manažery.. Prostě si poradí a dokáže nám najít účinnou a správnou aktivitu právě pro nás.

Mé přijetí, aneb jak jsem na tom já!
Když jsem se na stránce registrovala, zadávala jsem nespočet informací o mě, od váhy až po nemoce a bolesti, kterými trpím. 
Pro trenéra je to jistá pomůcka k vytvoření správných cviků! :-)
Ve formuláři si také navolíte, kdy chcete aby Vás Váš trenér kontaktoval, já tak učinila v odpoledních hodinách! :-)

Po samotné registraci Vám trenér do 2 pracovních dnů zavolá, u mě to bylo již po 1. prac. dnu, fofr co? :-)
Trenér je velice milý, příjemný a ochotný.
(Určitě nepatří k těm typům, kteří Vás chtějí mít hned z krku a nic jiného je nezajímá, jak čas.)
Při tomto hovoru si trenér ještě ujasňuje bližší informace o tom, co máte za cíle, jak jste na tom se cvičením do teď, prostě chce mít jistotu, co a jak! A to je dobře!
Po skončení 1. úvodního hovoru následuje druhý. U mě to bylo asi po 2 dnech, jelikož plán pro mě trval o něco déle, jelikož jsem ve cvičení už zběhlá.
Při druhém hovoru už mi byl sdělen můj plán. 
Samozřejmě jsem chtěla běh a domácí workouty, protože přes prázky do posilovny nemám přístup! ;)
A bylo mi vyhověno.
Posilování, neboli workouty, pro mě byly vytvořeny formou kruhovýho tréningu, zapojilo se celé tělo a musím říci, že druhý den jsem cítila snad všechny svaly, co mám! :-D
Mimo to mezi mé aktivity patří i tzv. Indiánský běh na 40 minut. Jen jsem 40 minut běhala, jak nejlíp jsem mohla- k tomu si mám zaznamenávat kolik jsem uběhla, v jakým tempu, prostě info o tom. Já jsem ovšem první běhy tyto věci zjišťovat nemohla, jelikož mě selhala GPS! :D

Můj názor!
Zatím nemám důvod být nespokojena. 
Trenér na jedničku.
Cvičení je pro mě účinné.
V kalendáři to mám všechno pěkně přehledné.

Takže pokud chcete se sebou udělat něco víc, zkuste to.
Domů

Více si můžete zjistit na :


 

12 komentářů:

  1. je paráda,že tě oslovili a že se ti líbí:)!

    OdpovědětVymazat
  2. Super, že jsi jejich nabídky využila! :))
    Ať se ti daří. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. hezky
    mně napsali, jenže teď jak nejsem moc doma to nechci moc hrotit. Ale na začátku září se jim ozvu, rozhodně si to nenechám ujít :)

    OdpovědětVymazat
  4. to vypadá fakt skvěle :) myslím, že něco takového by mě bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. další praktická stránka, super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji ti hodně štěstí!! :))
    Vypadá to špicově!

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, tak to je pecka! Tohle je něco přesně pro mě, do posilovny moc přístup nemám, takže tohle je naprosto ideální, díky moc za tenhle článek. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý tip. Zní to moc dobře, ještě jednou to promyslím, ale pravděpodobně to taky vyzkouším. :)

    _____________
    http://thelisbeth.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to na skvělý nápad. Přemýšlela bych o tom, že bych něco takového zkusila, tak se na to mrknu trochu víc :))))

    OdpovědětVymazat
  10. Zní to zajímavě..:)
    Ještě o tom popřemýšlím .)

    OdpovědětVymazat
  11. Jak můžeš být šťastná s takovou váhou? mám stejnou výšku a váhu a hubnu...nejsem takhle šťastná...chci vidět čtyřku na začátku, ne tu hnusnou pětku... Minzy
    Být hubená = být dokonalá a já budu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono hodně záleží o tom, co chceš. Ty chceš očividně jen kosti a kůži, jak je libo! ;)
      Já mám jiný priority a to, mít svaly, takže ty váží o hodně víc! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))