čtvrtek 1. srpna 2013

Já Müsliesser, chcete taky?

Ano, i já jsem podlehla naplno Das Müsli!

https://www.email.cz/download/i/nDkfICUJrq7JqDIRMEo1R50psUKfHu8b5E-7b0Pdwoqofk1OID9D9_3QB5qJ3JOmJOgfsuI/das%20M%C3%BCsli.png
A o čem že to vůbec píši? 
Od dnešního rána jsem čestným Müslisserem.


Kdo je Müsliesser?
Člověk, který je závislý na pojídání das Müsli. K snídani, obědu, večeři, celý den nejí nic jiného. Milovníkem das Müsli se člověk nestává, ale rodí. Většina obyvatel o této závislosti ještě neví, ale poslední dobou se objevila menšina obyvatel, která již odhalila svou závislost.

Já sice Müsli nejím na oběd a na večeři  
( jo, pokud by to naplnilo všechny mé požadavky, jako jsou bílkoviny, tuky,... určitě bych je jedla! ♥ ) 
 ale nabídce jsem odolat nemohla. Co víc si mohu přát, než propagovat a ochutnávat to nejlepší Müsli na světě? :)) 
https://www.email.cz/download/i/1IG-IJ3IdZQXV9O9E2Q1R50psUJdLaC61oc8UB7c3ex1aDsTID9D9_3QB5qJ3JOmJOgfspI/%C4%8Cokom%C3%BCsli.jpg

Proč být Müsliesserem?
Protože to má tři výhody:
1)    získáš certifikát Müsliessera a tvé jméno bude zaznačeno v mapě Müsliesserů
2)    dozvíš se o das Müsli novinkách jako první
3)    budeš dostávat nové příchutě das Müsli k ochutnání

A jak se stát Müsliesserem?
Je to celkem jednoduché. Stačí být první ve své obci, kdo si koupí velké balení das Müsli. Podívej se na mapu Müsliesserů zde a tak i zjisti, jestli jsi v obci první!
https://www.email.cz/download/i/mP387SvkvVcP20rwckXako605g9ODA1_5bCL3oVozRLTR3BXsyocou5dMGf66TzzN3VIf1E/das%20M%C3%BCsli%20uk%C3%A1zka%20mapy.png
Mapa

Pokud se Müslisserem chcete tedy stát taky, má to jeden háček. 
Ve Vaší obci smí být pouze jeden, takže máte zájem? 
Okamžitě, ostřelhbitě splňte tyto požadavky!

A tímto Vás lákám! :)
Více se můžete dočíst na Internetové stránce a nebo na stránkách FB či nově, pozor!!! na Twitteru!

12 komentářů:

  1. maková kaše je nejlepší s banánem (jak jinak :D) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Das Müsli jsem měla jako vzoreček a bylo dobré, ale příliš sladké, ani to složení se mi nezamlouvalo, škoda.. jinak gratuluji k závilosti :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho miluju, ale velké balení... Do toho bych asi nešla :D Ale i tak je to skutečně skvělej projekt :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem o tom přemýšlela, ale 1,5 kg musli bych si fakt nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
  5. U nás ještě nikdo není! :) že bych se do toho pustila? :P

    OdpovědětVymazat
  6. No a k čemu ti to je?

    OdpovědětVymazat
  7. U nás nikdo není, ale nevím nevím :)
    http://michaelavebrova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ní to skvěle, ale já Müsliesser bohužel nebudu, moje město je dávno obsazené. :(

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))