pondělí 16. září 2013

Dort ze zakysané smetany

Já osobně mám ráda takové osvěžující, lehké dorty. Miluji je především v létě, které nám už ovšem skončilo a proto si léto ráda připomenu právě tímto moučníkem! :)


Co budeme potřebovat?
piškoty
2 zakysanou smetanu
rum
pomazánkové máslo
tvaroh ( tučný tvaroh je lepší pro konzistenci)
jakékoli ovoce, u mě to byly třešně
popřípadě cukr


Postup:
1. Připravíme si všechny potřebné ingredience s mísou a potravinovou fólií. Fólii vměsíme do nádoby a pořádně přichytneme.
2. V míse si smícháme všechny potřebné suroviny na krém, to jsou:
zakysané smetany, Tvaroh, pomazánkové máslo, cukr. Pořádně promícháme, aby jsme měli krém jednolitý.


3. Dno formy vyložíme piškotama a pokapeme rumem.
 
 3.Na piškoty navrstvíme krém a následně ovoce.
 4. Jakmile máme jednu vrstvu, opakujeme, dokud nebude nádoba plná a nedojdou nám suroviny.
5. Končíme tak, že máme nahoře piškoty. Dáme do ledničky min. na 4 hodiny ztuhnout, následně překlopíme, sundáme folii a jíme!


Dobrou chuť,
Vaše K. ♥



8 komentářů:

  1. Tento dort mám ráda i já. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě moc nechutnají :D naopak mi přijde, že jsou těžké a strašně sytí,ale vypadá krásně:)

      Vymazat
  2. Takové dorty moc nemusím, i když to nevypadá špatně!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, co blbnete? Vsak poradne tucnej dort je nejlepsi! :)) Akorat bych do receptu nezahrnoval cukr a s tema piskotama taky opatrne... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to úžasně, já mám takové dezerty ráda, nejsou moc dusivé a celkově mi tahle nadýchanější konzistence vyhovuje, zvlášť na léto jsou úžasné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, dala bych si. :) I když je to teda dost "nedietní". :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, tenhle dortík mě tak moc oslovil, že si ho jdu snad udělat ! :D)))) Moc děkuji za tip.

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))