úterý 10. září 2013

RECENZE: Das müsli Jogurt jahoda

 Jak už jsem zmínila jednou, ráda ochutnávám a následně píši recenze o (pro mě) nových věcech, nejraději potravinách! :D
To už všichni víme.
!ALE!
Měla jsem možnost vyzkoušet i novou příchuť, a to Jogurt Jahoda.


 A co na ni říkám?
Zamilovala jsem si malé jogurtové šupinky a maličké sušené jahody, jich je v balení sice málo, ale jahodovou chuť to rozhodně má.
jogurtová šupinka
Já si musli míchám převážně s mlékem a v něm se jogurtovo-jahodová chuť krásně proleží, takže je to něco pro gurmány! 
Na své si přijdou i lidé, míchající si musli do jogurtu, naučila jsem na to i mamku, která si na to tak navykla, že si bude objednávat se mnou...

No není to super? :)
Nic pro mě ale nezmění fakt, že ČOKOMUSLI je prostě nejlepší, promiň, jogurte! ;D

A něco z tabulek...
Složení: Celozrnné ovesné vločky (68 %), ovesná celozrnná mouka (6 %), neztužený rostlinný tuk, cukr, odstředěný mléčný jogurt v prášku, kukuřice, invertní cukrový sirup, mrazem sušené jahody (1 %), laktoza, sušená syrovátka, extrakt z ječného sladu, hroznový cukr, pšeničná mouka, kukuřičný škrob, maltodextrin, koncentrát z citronové šťávy, jedlá sůl, emulgátor sojový lecitin, aroma.
Upozornění pro alergiky: Může obsahovat zbytky ovocné kůry a stopy arašídů

Průměrně obsahuje Na 100g
Energetická hodnota 1644kJ/391kcal
Bílkoviny 10,7g
Sacharidy 59,4
z toho cukry 12,1g
Tuky 10,3g
z toho nas. mast. kys. 6,4g
Vláknina 8,9g
Sodík 0,10g
Vitamin B1 0,31mg
Fosfor 364mg
Železo 3,2mg
Hořčík 118mg
Zinek 2,2mg


  
A pokud  Vás láká jogurtovo-jahodová chuť, neváhejte a objednávejte zde: http://www.dasmusli.cz/
A nebo se koukněte i na FB stránky zde:
https://www.facebook.com/DasMusli








4 komentáře:

  1. Vypadá to rozhodně krásně :))) Radši si ale objednám mixit :)))
    Jinak co se týče toho s tou mamkou...strašně ti to závidím... Moje mamka nad vším, co sním, krčí nos, někdy je mi to fakt líto...

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem si na něho brousila zuby, láká mě ta kombinace jahody-jogurt. Nicméně ještě jsem nic neobjednávala, protože si vždycky potom uvědomím, že já přeci nejím müsli. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajímavě a už jsem o tom slyšela. Ale nevím, jsem zvyklá na Mixit.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))