pondělí 14. října 2013

Müslifotka

Ahoj, ahoj! :)))

Už to vypadalo, že jsem se nadobro ztratila a sem ani nepáchnu, co? :)
Jen prostě nemám čas. Buď se učím jak magor do školy (maturita), nebo jsem na brigádě a nebo si užívám volno na trenále či v posilce. Prostě toho mám moc... ;)

Od dnešního dne se mou aktivitu na blogu budu snažit napravit, protože bych na Vás nerada zapomněla! ♥

Chtěla bych Vám připomenou menší akci, jenž vymysleli v DasMusli!

 Müslifotka
Každý, kdo se vyfotí s kamarádem a s das Müsli, nasdílí  fotku na jejich facebook, tak mu zdarma pošlou poštou fotku skutečnou.
 A proč?
Chtějí prostě dělat radost a podle mě i nich, fotka s kamarádem, kterou si člověk někde vystaví, potěší.

3 komentáře:

  1. budeš taky tvořit nějakou fotku? Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby radši poslali müsli. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že ses ozvala. :))
    Doufám, že tě ta škola nezruinuje. ;) Já toho mám teď také hromadu, takže nějaké přispívání na blog je teď pouze příležitostné. :)) Ozvi se zas někdy na mail. ;)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))